nincs semmi hír ilyenről. A járvány előtti néhányat is már a Volvo Fan Club Hungary rendezte a WiW-vel közösen, felnéztem a VFCH oldalukára, a hírfolyamban az utolsó hír 2020 januárjából, hogy június 13-án OVT, de ez végül elmaradt a járvány miatt. Tavaly nyáron volt valami közös tóparti eventjük, illetve most is lesz az események szekció szerint augusztus 5-től, de ezek nem OVT-k (szerintem).
Volvo WiW szinten már ne számoljatok rendezvénnyel. Prioritásokba nem fér sajna bele, hogy ezzel foglalkozzunk.
Pont covid előtt (2019) csináltuk az utolsót. A többi szervezésébe már nem voltunk benne, max a nevünk alatt lett behirdetve.
Dani most a Fritzenfest hátán tolja a Volvo találkozókat.
Aki tevékenységénl fogva, eleve autós rendezvényeket is szervez, annak pont jól jön, hogy dedikáltan Volvo tulajokat is vendégül láthat a rendezvényén. Majd alakítják szépen...... VFCH része passz: kezdik kóstolgatni a rendezvényszervezés világát a léc magasan van, mert a közösségi csoportok révén hirtelen sok tulajt meg lehet szólítani. Persze ennek megfelelően a társadalmi szint és az elvárás és elég széles spektrumú.
A 2020 és 2021. évi dorogi VOLVO találkozó sikere után ismét örömömre szolgál bejelenteni
egy már - már hagyományosnak számító családias hangulatú találkozót.
A helyszín idén a velencei tónál található Drótszamár kemping.
Időpont: 2022. augusztus 13-14.
Sokan kérdeztétek a korábbi találkozók alkalmával, hogy kutyát lehet -e hozni? A kéréseket
figyelembe vételével idén kifejezetten olyan helyszínt kerestünk ahova KUTYUSOK IS
TUDNAK JÖNNI, és akár strandolhatsz is vele!
Belépő árak a rendezvény fő napjára azaz a találkozóra (2022. augusztus 14.)
500.-/ autó és 1000.-/ fő.
Kis kedvenceinknek nem kell külön belépőt váltani!
A fenti belépővel a következő programokon vehetsz részt 2022. augusztus 14- én:
- a találkozó programjai 10:00 -15:00óra között
- strandolás
Tervezett programjaink:
2022. augusztus13.
Igény szerint beköltözés és a sátor helyek elfoglalása. Fakultatív programok amiket
magatoknak terveztek.
2022. augusztus 14.
10:00 - 15:00 A találkozó fő napja.
- a Vdash Hungary hibakód olvasás és tanácsadás,
- gyermek ki mit tud,
- kutyás ki mit tud,
- tombola -jávorszarvas hangutánzó verseny,
- felni kitartó verseny,
A programok ingyenesek!
Minden egyéb költség (sátorhely, bográcsozó helybérlés) megtalálható a kemping
honlapján: drotszamarkemping.hu"
Aham, értem, köszönöm.
Pár éve voltak a fazbúkosok is, valami külön összejövetel látszódott a wiw oldalán.
Talán majd később, hátha újraindul.Most tényleg elég zúzós időket élünk, minden q drága, háborús fenyegetettség, energiaválság, stb, elég pocsék ez így valóban.
nincs semmi hír ilyenről. A járvány előtti néhányat is már a Volvo Fan Club Hungary rendezte a WiW-vel közösen, felnéztem a VFCH oldalukára, a hírfolyamban az utolsó hír 2020 januárjából, hogy június 13-án OVT, de ez végül elmaradt a járvány miatt. Tavaly nyáron volt valami közös tóparti eventjük, illetve most is lesz az események szekció szerint augusztus 5-től, de ezek nem OVT-k (szerintem).
Az itt a legnagyobb problem,hogy már nincs olyan dolog ebben a keserű világban ami összetartaná az embereket.Elmegyünk egymás mellett,átnézünk a másikon,nem foglalkozunk csak a magunk kis ügyes-bajos dolgaival,egyszóval szar világban élünk.Annak idején a vasárnap délelőttök azzal teltek el,(lementünk a parkolóba aztán kinek mi volt trabi,zsiguli,skodri,varnyú stb... de nem az irigység meg a magamutogatás ment)hogy beszélgettünk,csereberéltünk,karbantartogattunk,segítettünk egymáson.Most meg villantasz 1-et köszönésképpen a volvóra,csak néz rád mint a kapubansült paraszt,hogy mi a francot akar ez.De így volt ez a vw-vel meg akármivel is,sajnos ezt hozta ez a kutya nagy jóléti társadalom.Nahát ezért nincs itt sem semmi összetartozás.De én benne vagyok,még ha egyedül leszek egy találkozón akkor is
Érdekes, nekem meg pont nem volt még extrémen rozsdabajos kocsim.Pedig volt, amelyik velem egyidős volt, mindketten 24 évesek voltunk... Igaz, az mondjuk garázsban állt, de csak egy W353 volt.A többi meg valszeg nem volt nagyon törve előttem se.Vagy ki tudja, mi lehet az oka.
Hanem.
Valami Ikea-parkolós, vagy egyéb Volvo találkozó nem lesz idén odahaza?Vagy a dögrovás teljesen kivégezte ezt a rendezvényt?
Hála a magasságos csatkai boldogságos szűzmáriának hogy a volvo nem olyan rozsdáló fajta.Már az életemet megkeserítette a rozsda,a golf 4-től kezdve a b6-os "paszikáig".Érdekes hogy a 22 éves kettes golfomon meg nem volt egyáltalán.Igaz már talán 20 éve volt.Az a baj hogy a rozsdát nem lehet csavarozni,egyszer feltalálják azt is talán?
Bizony ám mi mindent megkapni kis hazánkban IS!Csak vigyázni kell vele mert lassan a járműparkunkat össze lehet majd sepregetni.Rozsdáért nem nagyon kell külföldre menni
Repülőrozsda ellen csodát tesz az a lila trutymó, mintha újra fényezték volna a gépet.
Nyilván a keményrozsdát nem viszi le, de akkor is zsirály.
Respect.
Ja, nem reklám, csak tetszik.
V70 D5 2008, amikor üzemmeleg lett a motor egyszerüen leállt, mintha kifogyott volna az üzemanyag. Délután értementem, pöcc röff ház előtt megint megállt mikor bemelegedett a motor. 15 perc múlva beindul gond nélkül.
Merre induljak, mire gyanakodjak? tudtok segíteni
Előre is köszi!
Marci
Nagyon jó a meglátásod,de legalább van egy kis szünet ebben az elektromos mizériában is.Valahogy hozzánőtt az emberhez a brummogós,büdös.De az is biztos hogy nem 100 év alatt vágtuk tönkre a bolyongónkat.Nyersanyag nincs(?),kötelező extrák pedig egyre több.Addig emelnek míg van fizetőképes kereslet,ha nincs romba döntenek mindent,és akkor megint értéke lesz mindennek is.Lassan újra fel lehet találni a kereket.
Nézd, ez lassan az összes gyártó összes típusára igaz lesz, hogy nem a magyar mindenki zsebére van szabva az árszínvonal.Pár napja nézegettem Volslágen Polo árakat, újonnan 7-9 millió forintba kerülnek, aszittem, hogy a pof@'m leszakad, meg hogy leszédülök a székről...
Arra leszek majd mocskosul kíváncsi, ha pár év múlva helyre áll a rend nagyjából, tegyük fel, vége lesz a háborúnak is, meg a mindenféle acél-, kábel-, csip- és egyéb hiányoknak is.Hogy akkor majd mennyire fognak visszasüllyedni az autóárak?
Tippem szerint semennyire...
A különbözetet meg majd majd rá lehet költeni hogy jó legyen az autó.Egy utángyártott olcsó katalizátor amiben nincs anyag biztos jobb értékekkel fog muzsikálni mint a gyári.Gréti tunaberg meg majd örül a sok forgalomból kivont járműnek.
Én még nem hallottam ilyen esetről Volvoval kapcsolatban, csak azt, hogy - talán típustól függetlenül - a 2000 +/-5 év körüli autókat fenyegetei nagyobb veszély, mert azoknak a katalizátorai lényegesen jobban fizetnek a több nemesfém-tartalom miatt. Ilyen szempontból én is féltem a 2004-es S40-emet, és már elgondolkodtam azon, amit egyes újságírók már pedzegetnek is, hogy cseréltessem ki és saját magam adjam el a régi katalizátoromat. Állítólag pozitívan lehet kijönni egy ilyen ügyletből. Még nem jártam utána alaposabban, de fontolgatom...
Esetleg még a kedves szerelő úr cserélhette a féket valamikor,és most nem akarja azt mondani hogy megint egy új szett kell rá(ha ő adta az anyagot)mert akkor neki macera hogy miért eddig tartott.Az előttem szólóhoz annyit hogy valóban nézesd meg valahol máshol,az egész nem ér annyit hogy kárt okozzon még jobban.
Ha esetleg ebben a fordulatszám tartományban megrázza (motorfék üzem?)akkor lehet,de akkor nem kellene lüktetnie pulzálnia.A hosszú féltengelynél esetleg az Y csapágyazás?Ha a kuplungpedálra teszed a lábad,érzed?A váltód nem tom,autómaca?Jó lenne látni,akkor több dolgot ki lehetne szürni,de gondolom a mester úr sem buta ember hozzá
Magától is pulzál nem kell fékelnem.
Fékezéskor nem tapasztalalom csak mikor menet közben csak ráteszem a lábam a fékpedálra és akkor érezni ezt a pulzálást. Voltam szerelőnél is ezzel a problémával. Azt mondta semni baja a fékemnek legalábbis állítása szerint. Annyit mondott hogy érez egy kis vibrálást a de azzal ne foglalkozzak.
Márkaszervízbe azért nem akarom vinni mert mind 2 messze van tőlem meg biztos elkérnének egy vagyont. Még esetleg motortartó okozhat hasonló hibát?
Aztán olyankor fékezel és akkor érzed, mert akkor elvetemedhetett valamelyik tárcsa,vagy magától is pulzál?Sokszor elég intenzívebb fékezések után belehajtani egy nagyobb víztócsába,de lehet gyári hibás tárcsa is.Ha bemennél egy fékpados műhelybe(pl.:vizsgabázis) ott lehet kiderülne,csak az nem hajtja 70-körül a kereket.Nem történt esetleg valamilyen mechanikai behatás?Padkázás,fennakadás?A kormányon érzed esetleg?Ha mint kolléga írja az ABS hibáit,gépkönyvben a biztikiosztások,ABS biztosítékokat kiveszed,és próba.De ezek csak feltételezések.Az ABS hiba kis sebességnél is csinálná a problémát szerintem.
Sziasztok !
Adott egy 2015 ös V40 Volvo.
Tavaly volt rajta féktárcsa + betét cserélve.
Azóta kopott a fék meg minden és azt a hibajelenséget tapasztalom hogy menet közben 1500-2000 fordulatnál a fékpedálom folyamatosan rezonál lüktet.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Előre is köszönöm a válaszokat !
Itt a főváros környékén mostanra már eltakarodott a hó, de Középfölde régióiban még vannak sífutó versenyek...Fent északon, Mordorban meg fél méter hó és mínusz 15 is akad ilyenkor még.
Ja, érdekes, itt a svédek kitartanak mellette, nem vonták még ki a forgalomból.Más kérdés, hogy néha drágábban adják a szegényebb energiahatékonyságú páleszt, mint a benzint, tudnám, hogy ezzel kit néznek hülyének??Ráadásul ugye a pálesz ára nem függhet a benzintől, hiszen a páleszt nem kell "bányászni" meg "finomítani" csak szimplán erjeszteni bármiből, vagyis közel állandó költsége kéne legyen a szállítást leszámítva.Ehhez képest meg soxor jobban ugrál az árszint, mint bármi más üzemanyagé.
Mi csak akkor tankoljuk a cefrét, ha árban tényleg megéri, vagyis van legalább 25-30% árkülönbség.Mert egyébként agyatlanság.
Ha jól tudom, a brazilok is sokáig árulták a kútjaikon, lehet, még manapság is...
"Nem pusztán megbízható, hosszú élettartamú és könnyen javítható autóra volt szükségük, amely csendes és erős, miközben takarékos, ráadásul mindezt új külsőbe csomagolva képzelték el."
.
Hát igen, a régi, klasszikus értékek, ami miatt szerethető lett ez a gyártó annó.
És amiből manapság már semmi se maradt: jelenleg legyen minél böszmébb, minél villanyabb, minél suvabb, minél drágább, minél energiapazarlóbb, és minél csiricsárébb, tele felesleges, agyonbonyolított extrákkal.
Hanem az a VCC, a seggberúgott 700-as kombi valami kegyetlenül ostoba arányokkal rendelkezett, ki van állítva a múzeumban, meg a videóban is látszódik, ott valakinek nagyon elgurult a gyógyszere.Vagy ellenkezőleg, nem gurult el, csak ráivott egy üveg Finlandiát...
Tiszta mázli, hogy nem abban a formában valósult meg.
. www.automotor.hu/extra/hat-henger-negy-ajto-50-eves-a-volvo-164/
És itt van még a Jaguár-pofájú szépségről is egy szösszenet.
Szuper jó, hogy jöttetek ti is, újabbak.De engem a nagyon régiek, a 2010-es évekbeli fórumtársak is érdekelnének, hogy hová lettek.
Pepita, Géza bá, northface, satti, stb.
Na mindegy, biztos van elég bajuk nélkülünk is.
Hehh, ugyanígy vagyok a mi gépünkkel (V70 2.0F motor, 2009es évjárat).Szimpla szívó benzinmotor, régivágású technika, viszonylag kevés elektronika (a maiakhoz képest legalább is), szinte semmilyen infotainment, zéró érintőképernyő és jó állapotban.Mondjuk, nem is volt olcsó.Nem én őriztem meg így, de mázlink volt vele, hogy rátaláltunk, eddig semmi komoly dolog nem volt.(Remélem, nem fog ránk cáfolni).Az elődje az apja volt, 2003-as kiadás, azzal se volt soha semmi gebasz, gumikat cseréltünk, fékbetétet, gyertyákat, stb.De sajnos jöttek elektromos dolgok, amikhez nem találtunk megoldást, úgyhogy beszámíttatuk a jelenlegibe.Azóta tartok minden "túl"elektronizált eszköztől...
Szoktam nézegetni a mai kocsikat az utcán, tetszene sok minden, de ha súlyozom a dolgot azzal is, hogy ezek mennyibe kerülnek, akkor mindig oda lyukadok ki, hogy el nem cserélném a mienket egyikre sem.Akkor leszek bajban, ha kiütik alólunk, vagy lekoccolom, és nem lesz gazdaságos a javítása...Mi is maximálisan igyexünk vigyázni rá.
Aham, köszi, minden vili.
Igen az info rendszer szar csak, de azzal mindent agyonvágnak.
Ez egy rettenetes felfogás, hogy az autó(szoftver, hardver, telefon, bármi) okosabb akar lenni, mint az ember, meg igyexik kitalálni, amit a gazdája szeretne; csak éppen ez nem szokott sikerülni neki.
Számomra a legnagyobb ökörségek egyike, hogy valami kapcsoló, nyomógomb vagy egyéb funkcióválasztó eszköz nem marad úgy, ahogy hagytam, hanem visszaugrik alapállapotba.Miért?
Először emlékezetből írtam, hogy nem állítható, később viszont ténylegesen átnéztem a menüt, és ott figyeltek benne a mindenféle kiválasztható nyelvek.
és megint a gagyi info rendszerrel van baj, nem az autóval. Rossz felé halad a világ. Vagy remélem hamar rájönnek majd, hogy mi a jó irány info rendszerrel kapcsolatban, de erre kevesebb esélyt látok.
Rémes! Elborzadva olvastam ezt az ítéletet. Egyre inkább megerősödik bennem az elhatározás, hogy a '96-03 modellévi, valójában 2004 októberi S40 2.0-mat soha el nem adom. Első tulaja vagyok amúgy is, és a teljes futása eddig 121 ekm. Az égvilágon semmi bajom nem volt még vele, de vigyázok is rá, mint a hímes tojásra.
Lányoméknak van egy 3 éves plug-in XC60-ja, de annyira nem tetszik, meg nem is izgat, hogy nem is vezetném, hacsak nem lenne muszáj valamilyen helyzetben.
Kérdezed: hova lettünk. Én mindig itt vagyok, csak ritkán írok
Inrock, neked a majdnem vadi új autón lehet nyelvet kiválasztani menüből?
Durván szánalmas, hogy nem alap dolog a nyelvválasztás egy sok millió forintos árú készüléken.Ezt már 10-15 éve is tudnia kellett volna minden autónak, legalább a kontinens szintjén, ahol eladták újként.
.
Na, ez az, ami a mai vasakkal nem fog megtörténni, ugyan is az elektronika olyan módon szét fog pusztulni benne, hogy senki sem szánja majd rá a pénzt, időt a javításra.Meg eleve ember se lesz, aki ért hozzá.
Keresőben nem találtam erre vonatkozó infót: Tatabánya környékén nem tudtok ajánlani szakit aki a fed. komp. nyelvét tudja módosítani? Alany egy 2011-es C30 (Német nem szimpatikus).
Bróhaha.
Szerintem csak annyi, hogy ha felgyűlnek a bontásra leadott de még épnek kinéző kocsik valahol, akkor egy verseny keretében "széjjel bangolják" őket a könnyebb ledarálás, lepréselés érdekében.Néhány adrenalinfüggő meg még képes beülni vezetni is.Szerintem.
Nem tudom már, a tecső algoritmusa dobta föl jobb oldalon.
Van amúgy ebből nagyfurgonos, usák iskolabuszos, utánfutós (üvegtigris vagy motorcsónak), kombájnos verzió is, az ész megáll teljesen.
.
Fantasztikus verseny, többek közt egy sereg kombi Volverral, egymást is nyírják kegyetlenül.
A végén meg kialakul egy széles kínálatú autóbontó.Bár nekem speciel innen egy huncut hatos anya se kéne.
))
Azt nem tudom, a pilóták hogy bírják, különösen a nyakaik, és ha jól látom, semmi bukócsövezés nincs sehol.
Szeretnek veszélyesen élni, az fix.Beteg állatok.
Hát, majd meglássuk, ahogy a vak is mondta.
Most jöttem el egy kút mellett, a dízel már majdnem 27 korona, a 30 már ezer forintot fog jelenteni átszámolva.Holy shit, b+! Legalább könnyű lesz vele számolgatni.
Hogy döglene meg ez a mocskos, rohadt Pityun a $ߤ×÷#&đ@ háborújába bele...
És mindezt úgy, hogy a svéd korona erősödött, vagy inkább kevésbé gyengült, mint az ojró, most kedvezőbb az átváltása, mint mondjuk nyáron volt.
Ez q durva lesz.
Az egy dolog, hogy mi lesz, ha lejár az árstop. Most olyan áron van a benzin, ami lehet, hogy egy halom embernek jó (nekem mindegy, én az E10 bevezetése óta 100-ast tankolok). Később meg majd alkalmazkodnak az új árhoz. Muszáj lesz.
A nagyker is köteles már 480-ért adni az alap lét, ők meg be tudják nyelni ezt a veszteséget (még szép!).
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/03/07/egyre-tarthatatlanabb-az-uzemanyagok-ara/
.
Ja, és ez is "jó", sajnos.
Copni fogtok, otthoniak, rendesen.Mink már most is copunk, de itt egy folyamatos átmenet van/volt, otthon meg egy durva lépcső lesz.
Fogják emlegetni valszeg a kormányzati ötletadót, de durván.
Ha így száll elfelé az ojró, akkor lehet, lesz egy 300 forint is a lépcső.És nem hiszem, hogy visszaesik majd az euró vagy a benzinár , olyat nem nagyon szokott.Meg gondolom, ha látják azok, akik ezt irányítják, hogy ennyiért is megveszi mindenki, akkor minek engednék lejjebb?
De ne legyen igazam.
Az a kék kárpit nagyon tetszik.
Az komoly, hogy indulás előtt be kell jelentkezni az android auto rendszerbe?
Nagyon kevés dolgot rühellek jobban, mint az össze-vissza minden sz@r helyre való folytonos és tökfelesleges bejelentkezéseket, jelszavakat, pinkókat.
Kezemben a kulcs, bedugom, elfordítom, felröffen a motor, vagy esetleg felvisít, és indulunk.
A f...om fog bejelentkezgetni egy bármilyen autóba is.
Továbbra is várom, hogy milyen autóval fog járni az átlag, városi, társasházban, lakótelepen lakó ember 5-10-15 év múlva, ha már majd nem lehet használni dugattyús motort?Hogyan és miből fizeti majd ki?Főleg mondjuk Közép- vagy Kelet-Európában...
Jó, igen, mindig ezt halljuk hivatalosan is.De hogy lehet, hogy ott máshogy alakulnak a számok?A kormányzat kihagy egy ekkora ziccert, mint a benzin adója?
Érthetetlen az egész.
www.automotor.hu/hirek/40-kw-teljesitmenyu-vezeteknelkuli-toltest-tesztel-a-volvo/
Hmm, azért nem sz@rral gurigázás 40kW-ot "wifin" átvinni.Ennek akár még jövője is lehet.
Nem tudom, ez a kábeles vesződség a jelenlegi elektromos kocsiknál mekkora szopacs, de szerintem meglehetős lehet.Mi van, ha valami hülye kihúzza, tönkre teszi, elvágja a kábelt, egyéb módom mexabotálja? Ennél a wifisnél ez mind nincs, sokkal jobb lehet.
totalcar.hu/magazin/hirek/2022/02/28/a-villanyautokon-hajtanak-be-az-uzemanyagok-adoit/
Ehhez mit szóltok?
Európában majd mekkora összeg lesz ez az adóvonzat?Saccolok vagy több százezer forintot évente.
Attól meg kinyílik a bicska a zsebemben, hogy a jenkik 80 forintos benzinnel járnak, ha igaz a cikk.0,9 dollárért 3,8 liter nyál.A pof@'m leszakad.
De most tényleg: miért nem vesszük a benzint az usákoktól?Ha adnák mondjuk 130-ért, meg a szállítás miatt felmenne 200-ra az ára, még mindig mennyivel jobb, mint az 500, nem? :-o
Esetleg egy komolyabb téma (nekem),vki tudja-e hogy az xc90 (2007)kormánykerekét át lehet vajon szerelni az s60 (2004)-be?A jófogáson láttam egy szép fakereket,ránézésre olyannak tűnik.Minden választ hálásan megköszönnék.
....hogy az autómosótól hazáig mocskos jól néz ki, utána marad a mocskos Van, akinek fontos a szín, ha már kifizeti...mondjuk az nem én vagyok De a lányom megőrülne egy piros autóért...igaz csak 7 éves (ha rajta múlt volna, a piros Daewoo Lacettit hozzuk haza a parkolóból amikor a V70-et vettük)