gegee írta:Mi az a BOT.Tudom, ilyen faág szerű piszkálóeszköz, de mégis? [/quote]
RoBOT. A németek kb úgy közlekednek, mintha be lennének programozva. Szerintem ezért így említette őket Csabasz. De tényleg mintha robotok lennének én nagyon utálok ott kocsikázni. Ezek nem villognak, ha beenged, nem köszöni meg, ha te engeded be és kizárólag azt csinálja ami a táblán van. Ha útépítés jön és meglátja a 60-as vagy 80-as táblát én már lassítok, mert tudom hogy bevág elém és satu a megadott sebességig teljesen irreálisan. Vagy másik példa. Útépítés úgy néz ki náluk, hogy a belső sáv 2 néha 2.2 méter szélesre korlátozva a szélső pedig kamionra. Így elég szűknek mondható már egy nagyobb luxus autónak is. A német ilyenkor azért próbálkozik és eljön mellettünk. Ezért feltaláltak egy olyan táblát amin az van, hogy a belsőben személyautó a szélsőben kamion, viszont úgy, hogy egymástól eltolva és szépen sorban lehet csak haladni. Ilyenkor a BOT agya átprogramozódik erre és nem fog melléd jönni.
Volvo-mánia írta: Döbbenten olvasom és nézem a képet Gepsys! Remélem hamar megoldódik!(egyébként tényleg lehet hogy valami munkás-platós beletolatott.És remélem hogy nem valami mókamester volt az elkövető!)
Már tegnap megoldódott.
Az igazság az, hogy ez egy parkoló, ahl ráadásul parkoltak is mellettem, úgyhogy teherautó kizárva.
Egy másik autónak az ablakáról letörölték a jeget és benéztek, de azt nem törték be.
Ez legyen a legnagyobb boldogságuk és nekem meg a legnagyobb gondom!
Csabasz írta: 'Viszont van itt olyan, aki Németországban él? Az árulja már el nekem, hogy szabály szerint hogyan kell felhajtani az autópályára náluk? "
Én nem élek NO-ban de sokat vezettem és vezetek a mai napig is. Írott szabály van-e rá azt nem tudom, de gyakorlat az, hogy a pályára felhajtó autónak szabaddá teszed a sávot azzal, hogy sávot váltasz. 90-es tempónál nyilván ezt nem lehet ezért a a felhajtó autósnak kellene a te sebességedet felmérni és aszerint eléd vagy mögéd besorolni. Amit tudni kell NO-ban nagyon sok a BOT.Sokat ne várj tőlük. Megcsinálják a jogosítványt és az élete végéig érvényes.(Így van ez az Osztrákoknál is. A lányon most kapta a jogsit és nincs rajta lejárati idő.)Nem kell nekik orvosira menni mint nekünk. Ezért láthatsz 200 éves sofőrt is 80-al a az autópályán.
Mi az a BOT.Tudom, ilyen faág szerű piszkálóeszköz, de mégis?
Paci, én azért a helyedben megfingatnám kicsit a jelenlévőket, akik ajándékot szeretnének...Olyan Totálkáros mohó hiéna módjára.
Bizony kelljen feladatokat csinálni és a győztes/legjobb/leggyorsabbé legyen a koncz. Mondjuk paprikás krumpliból Volvo Amazont megformázni, meztelenül, egy szál Volvo-jelvénybe burkolózva nappal, köztéri intézmény előtt mutatkozni, fotózkodni és hasonlók.
Persze csak olyasmiket, amiket helyben, vagy rövid idővel a vacsi előtt is ki lehet értékelni.
Jajj, de szemét vagyok, ugye?
Az autócsere miatt pakolásztam a dolgaim között és találtam egy pár wiw-4xx-veterán feliratú rendszámtáblakeretet. Ha eddig nem szereltem fel, akkor ezután sem fogom, úgyhogy szívesen odaadom valakinek.
Remélem, jól telt a vacsi,meg az év is mindenkinek.
(Az új verda már megvan, és jelentkező is akad Öreg Harcosra. Drukkoljatok, hogy a mai delikvens elvigye, mert hozzáértő, a típust kedvelő emberről van szó - jó helye lenne nála az autómnak.)
halooo. eladova valt a volvom:/ akit ugy gondolja hogy erdekel irjon privatban .
2.5 benzin turbo en vagyok a 2.tulaja 111 ezer merfold szervizkonyv, uj koratol minden szamla meg van...stbstb
május 11
- kora délután találkozó, beszélgetés
- Hagymási pincészet felajánlásával (1 pohár finom bor/fő) délutáni borozás a völgyben
május 12
- kivonulás a reptérre, beszélgetés, jó kedv
- a résztvevőket lovaskocsival elviszik egy városnéző útra
- a lovaglási lehetőség, ló simogatás, infógyűjtés
- légi fotózás
- sétarepülési lehetőség (500ft / perc)
- autós túra
Egy kicsit adjunk a szerencsének is! Az összes résztvevő kap egy sorszámot, amelyiknek a párját akkor előtte betesszük egy dobozba. A találkozó legfiatalabb résztvevője húz egyet.
A szerencsés nyertes INGYEN csatlakozhat a pilótánkhoz és felülről megnézheti Egert és a rendezvényünket. A nyeremény átruházható.
A program kedvez a gyerekeknek is, ezért hozd a családod is
A program fő támogatója az egri Mátyus udvarház!!!! www.matyusudvarhaz.hu/
Aki a helyet biztosítja:
Apollo repülőtér
Sikerült megtudni a szállást. A reptértől 5 percre kocsival, 30 percre gyalog a Legányi kávézó és apartmanháznál a következő kedvezményes árban tudtam megegyezni:
- csoportos elhelyezéssel, svédasztalos reggelivel: 3400ft /fő
- Külön szobában, vagy apartmanban svédasztalos reggelivel: 4000ft /fő
Senkitől nem fogok foglalót és egyéb pénzt kérni. Aki a találkozó mind a két napján részt vesz, az telefonon közvetlenül a tulajdonosnál meg tudja tenni a foglalását és megbeszélni a részleteket. Meg kell említeni a Volvo találkozót és fogják tudni. A foglalásod a hely telítődése miatt kérlek időben jelezd telefonon!
Egy kérésem lenne, a veterán volvó fórumon v. itt mindenki jelezze, hogy eljön- e a szombati borozásra és igénybe veszi- e a szállást. Azt én nyomon fogom követni és listán feltüntetem csak infó terén, hogy hányan leszünk.
Elérhetőség:
facebook: Flaskay György Legányi Apartmanház www.fw.hu/leganyikavezo
0630/963-6938
Pedig az Omm művésznevű csávónak benzines s70-e van, és elégedett vele...
Pityuuu írta: Azért az hihetetlen, hogy a TC-n mennyire semmibe veszik a Volvot. Az autónepper soha egyszer sem ajánlott Volvot ha lett volna ésszerű és jó választás akkor sem. Most magának a kérdezőnek a listájában is szerepel a Volvo, de a kedves nepper, mintha nem is látta volna. Pedig szerintem reális választás lehetne.
Pityuuu írta: Azért az hihetetlen, hogy a TC-n mennyire semmibe veszik a Volvot. Az autónepper soha egyszer sem ajánlott Volvot ha lett volna ésszerű és jó választás akkor sem. Most magának a kérdezőnek a listájában is szerepel a Volvo, de a kedves nepper, mintha nem is látta volna. Pedig szerintem reális választás lehetne.
Döbbenten olvasom és nézem a képet Gepsys! Remélem hamar megoldódik!(egyébként tényleg lehet hogy valami munkás-platós beletolatott.És remélem hogy nem valami mókamester volt az elkövető!)
emlékszem az A6 Allroad cikknél leírták milyen más márkák autói az ugyanilyen karakterű autók. Valaki a kommentek között szóvá tette, hogy "és az XC70 miért nem lett beleírva?" Válasz: "Audi vásárló eleve nem is gondolkodik Volvóban".
Aha, az objektív újságírás nem nem érdekel senkit...
Azért az hihetetlen, hogy a TC-n mennyire semmibe veszik a Volvot. Az autónepper soha egyszer sem ajánlott Volvot ha lett volna ésszerű és jó választás akkor sem. Most magának a kérdezőnek a listájában is szerepel a Volvo, de a kedves nepper, mintha nem is látta volna. Pedig szerintem reális választás lehetne.
Múltkor a hülye polizeit zúztam le majdnem. Az idióta ugyanazt csinálta, mint a kis autósok. Húzódni nem tudtam fékezni meg nem akartam. Kb az én tempómmal haladt úgy ért mellém, aztán vészesen fogyott az a felhajtó próbálkozott húzta a kormányt, de nem ijedek én meg ettől. Aztán valahogy megtalálta azt a rohadt gázpedált amikor már a leállón volt és kilőtt, mint a rakéta. Csak nem értem, hogy előtte miért nem tette. Miért kell egymás idegeit húzni ilyesmivel?
Csabasz: sajnos tapasztalom én is, hogy nagyon sok az idióta. Meg jókat röhögök, amikor felismerem a német rendszám ellenére, hogy nem echte német a sofőr (olaszban, spanyolban a románokat). Teljesen máshogy viselkedik az autó alattuk. Mondjuk ez Angliában hatványozottan igaz, ott nagyon észrevenni, hogy ki a bevándorló és ki a tipikus angol.
Az viszont már más kérdés hogy ezt ismerik e?Ill. úgy is "használják a pályát" ahogy kellene. A felhajtó sáv = felhajtasz,azaz felgyorsulsz az adott sebességre hogy bekapcsolódj a pályán jelen lévő sebességtartományba.
Marhára balesetveszélyes mikor valaki egyböl bemegy a pálya külső sávjára kb.50-60-nal holott még legalább van elötte 5-600m(vagy több) felhajtó sáv ahol kényelmesen elérhetné a biztonságos sebességet(értsétek jól ezt a kifejezést itt ),amivel be tudna úgy kapcsolódni hogy nem készteti keményebb fékezésre,vagy hírtelen sávváltásra az éppen érkezőt.
Pityu! Ismerem a helyzetet! Elvileg úgy kellene hogy vagy eléd begyorsulva meglép,vagy kényelmesen besorol mögéd.Én az ilyen helyzetekben,mikor látni hogy totojázni fog és nem tudom sávváltással beengedni már rákészülök a légkürtre.Egyébként érdekes a helyzet mert ha egy ilyen akciót megejtesz rosz időintervallumban,vagy táblánál akkor lehet kivesznek utána(ha látták).Szóval jobb a légkürt.
(egyébként nemrég volt egy ilyen totjázós fajta miatt egy kemény balesetem sajnos.Csak ott fordítva történt a dolog.Nem besorolt,hanem le akart menni a lehajtónál és úgy gondolta hogy nem vár,azaz bejön mögém hanem most azonnal és becentizett közöttem meg az elválasztó tábla között.Nem jött össze.)
'Viszont van itt olyan, aki Németországban él? Az árulja már el nekem, hogy szabály szerint hogyan kell felhajtani az autópályára náluk? "
Én nem élek NO-ban de sokat vezettem és vezetek a mai napig is. Írott szabály van-e rá azt nem tudom, de gyakorlat az, hogy a pályára felhajtó autónak szabaddá teszed a sávot azzal, hogy sávot váltasz. 90-es tempónál nyilván ezt nem lehet ezért a a felhajtó autósnak kellene a te sebességedet felmérni és aszerint eléd vagy mögéd besorolni. Amit tudni kell NO-ban nagyon sok a BOT.Sokat ne várj tőlük. Megcsinálják a jogosítványt és az élete végéig érvényes.(Így van ez az Osztrákoknál is. A lányon most kapta a jogsit és nincs rajta lejárati idő.)Nem kell nekik orvosira menni mint nekünk. Ezért láthatsz 200 éves sofőrt is 80-al a az autópályán.
Kellemes ünnepeket utólag is mindenkinek.Lenne egy kérdésem a ma esti vacsival kapcsolatban:vajon lehet kártyával is fizetni?Mert nem találom az oldalon.
Kellemes ünnepeket utólag is mindenkinek.Lenne egy kérdésem a ma esti vacsival kapcsolatban:vajon lehet kártyával is fizetni?Mert nem találom az oldalon.
Minutus Toxicus írta: Wildhorse [kispaci] írta: gepsys írta: Boldog Új Évet annak aki ezt csinálta!
Remélem elvágta az erét és elvérzett az a szemét g.ci!!!
Jajj
Ha nem vitt el semmit, akokor nem lehet, hogy belementek? Valami teherautó vagy ilyesmi.
Paci vazze, azon a kis ablakon nem fér be egy teherauto!
Sokszor mondtam, hogy aki jogsit kap, azt beültetném pár napra kísérőnek egy teherautóba. Talán rájönnének, hogy hogyan is kell viszonyulni egy sok tíz tonnás vashoz.
Hát nem tudom, akkor ezt nem ugyanúgy érezzük. Az elmúlt két hónapban 10 ezer km körül letekertem Franciában keresztül kasul tranzit útvonalakon, de valahogy nem érzem ezt olyan veszélyesnek.
Viszont van itt olyan, aki Németországban él? Az árulja már el nekem, hogy szabály szerint hogyan kell felhajtani az autópályára náluk? Egyszer tuti lezúzok valakit a hülyeségük miatt. Feljön a gyorsítóba és 85-el döcög mellettem (én tempó 90) majd nem tudja mit csináljon. Könyörgöm nem igaz, hogy nem tudnak legyorsulni egy kamiont, így a gyorsító végéig jön mellettem majd satufék és besorol mögém, vagy ha kicsit elém sikerül felhajtani, akkor 80-al besorol elém, majd miután fékezek kilő, mint a rakéta. Ilyenkor megy is ám az anyázás, hogy én lassítsam a 40 tonnát egy hülye miatt. Sajnos sokszor nem tudok egyel arrébb menni, hogy beengedjem.
Itthoni tapasztalat: télen, éjszaka M7, Budapest felé, belső sávban, pislákoló hátsó fényekkel, 80-al Én meg szolídan 140-el és csak lesek, hogy most mi a tököm van!? 8-as főúton szintén éjszaka, télen, égig pakolt utánfutóval, rogyásig rakott és 6 (!) személlyel a fedélzetén egy Wartburg Tourist Sajnos idehaza a legjellemzőbb a "mi van öreg? megveszlek kilóra!" mentalitás az "erősebb kutya b..szik" elvével megtoldva. Sokan nincsenek tekintettel senkire és semmire.
Haaaaat a tartos belso sav hasznalat nem elegans, de az aranykozeputat kellene megtalalni, mert ami ott megy az vicc, es nem utolso sorban veszelyes. Indokolatlan savvaltasok rovid szakaszon a jobbratartas
miatt ....
Aki meg a belsoben halad, annak termeszetesen kotelezo (lenne) allando jelleggel a tukrot bamulnia, es itt lesz a problema is, nem a tartos belso sav hasznalattal .... No az sem min1 persze, hogy 150-160 -al megyunk tartosan a belsoben, vagy 120 -al ....
Csak meg kell nézni a "csodálatos" Párison átvezető utakat, autópályákat. Én kamionból átlátok a szalagkorlát túlsó oldalára is. Hihetetlen ami ott van. Cigánytelepek, térdig érő kosz mocsok, még a belső gyűrűn ahol füves terület lenne, ott is a szemét borít mindent. Lehet, hogy a torony környéke szép, de kicsit kijjebb már gázos.
A Jobbra tartás pedig így helyes. Sokszor elcsodálkozom itthon, hogyan használják a pályákat. Kilométereken keresztül mennek a belsőben, mert látják, hogy majd 5 perc múlva utol fognak érni valakit. Ez nagyon nincs rendjén nem értem miért nem lehet kihúzódni.
Amit viszont minden motoros irigyelhet (és nem motoros gyűlölhet) a franciáktól az a közlekedés. Nem tudom a pontos szabályokat, de hihetetlen, hogy mennyire figyelnek a motorra. 3 sávos pályán a belső és középső sáv között a motor helye és ennek megfelelően húzódik mindenki. Aki nem, arra dudálnak és villognak, illetve mutatják neki, hogy húzódj arrébb te marha, így valószínű, hogy kötelező náluk. Ami megdöbbentett az az, hogy a szirénázó mentőautó is ugyanott próbál haladni, de nyilván nem mindenhol fér el, így összegyűjti maga mögött a motorosokat, ezért néha kihúzódik a középső sávba és elengedi őket hadd menjenek. Néha csak csodálkozom magamban.
A Yatour -fele emulatorral itthon En meg nem talalkoztam, marmint hirdetve lattam, csak epp nem volt, mert csak rendelesre hozunk, stb .... A kollega rendelt 1-et kintrol, mellekesen olcsobb is, mint itthonrol, megvarjuk hatha tud bovebb tapasztalatokat mondani az uj verziorol, bar ha jol tudom O BT nelkul rendeli / rendelte meg ....
OFF
A kulfoldi (eszaki / nyugati / stb) mitoszokrol meg csak annyit, hogy Ok is emberek, ahol vannak igenytelenek, bunkok, stb., es sajnos a bevandorlok is huzzak a szinvonalat (altalaban lefele), de azt azert ne felejtsuk el, hogy ott sem fonnak kolbaszbol semmit az "oslakosok" (SEM) !
Viszont erdemes keletebbre / delebbre latogatni, mert jo erzes visszajonni, hogy olyan nagy bajok azert nincsenek itthon (bar En rovidebb nyugati utakrol visszaterve is tapasztaltam hasonlot, ahol mar tul sok, sokszor esszerutlen es gyakorlatiatlan szabaly van .... ) .
Erdemes peldaul a jobbra tartas miatt szlalomozo franciaknal, nemeteknel gurulni egyet a palyan
ON
Hát ez nem semmi! A barom iq bajnok ráálhatott volna már arra a motorháztetőre hogy ne a földre verje szét az olajat meg mindent. Ennyit a híres északi környezetvédelemröl.
Hejhalla.
Áááh, nehogy azt hidd, hogy sokkal különbek nálunk.Annyi mocskot, szemetet látok eldobálva, folyóvízbe autógumi, kábeldob, gyorskajaszemét stb. beb@$%va, hogy kegyetlen.Talán még annyi nincs, mint odahaza, de nem sokkal kevesebb.És oké, hogy sok a bevándorló, de azért ennyire nem, hogy mindent azokra fogjanak.Komolyan mondom, én azt hittem, mikor kiköltöztünk, hogy olyan lesz mint Svájc 20 évvel ezelőtt... hát a ló falloszát olyan.Takarítani, tereprendezni is hajlamosak csak ott, ahol a papok táncolnak, a félreesőbb helyeken le van ejtve.
Na de ennyi elég lesz, mert ez off.
Hát ez nem semmi! A barom iq bajnok ráálhatott volna már arra a motorháztetőre hogy ne a földre verje szét az olajat meg mindent. Ennyit a híres északi környezetvédelemröl.
Ez az, amit a kollega belinkelt, es a kb. 70$ ,
azaz 16-17 eFt meg akar meg is erheti, sajnos a
kozvetlen elerest En hianyolom. A CD tar miatt
jelez csak CD10 -ig ki, es nem tudom, hogyan
mukodiktobb konyvtar eseten, illetve kezel-e
ekezetes konyvtarakat, mert sajnos manapsag
meg ez mindig problema (En ezert nem hasznalok
tobbek kozott ....).
A BT opcijo ahogy nezem eleg draga hozza ,
az megint vmi 40-50 $, amivel mar rogton nem
is olyan olcso, viszont ugy mar talan jobb
valasztas, mint a mezei CD tar emulator opcijo...
Valahol Budaörsön van egy üzlet, ahol lehet kapni, tizenpárezer Ft.
Bekötése nem igényel tudást Bedugod a csatlakozót, illetve az egy szál vezetéket a táp csatlakozójába beszorítod és kész. Persze ezt a beszorítást meg oldhatod blankolással, forrasztással is, nekem így is bevált, működik.
Működik kártyáról, ill. pendriveról.
A rádióról vezérelhető a mappákban lépkedés, ill. a számok közti ugrálás, beletekerés.
Ki nem jelzi a file nevét, zene adatait, csupán a mappák és trackek sorszámát.
A rádió csak CD01-CD10-ig jeleníti meg a mappák sorszámát, azonban, több mappa is használható, de mindegyiknél CD10-et fog kijelezni.
Tracket szerintem 99-ig mutatja, de ebben nem vagyok biztos, nem próbáltam.
Meg vagyok vele elégedve, jó minőségű cucc, nem szól rosszabbul, mint a gyári rádió CD-je.
Ha kérdés lenne, szívesen válaszolok.
Mindenkinek jó év végi pihenést, bulizást.
Üdv. Norbi
vrobert82 írta: Gondolom amennyiben van kulso CD-tar, emulatorra nincs is szukseg, vhogy ra lehet
hack-elni egy AUX -ot ....
Szia! <br />Olvasom, hogy te vágod a ezt a magnós témát a kocsiba. ezért szeretnék tőled kérdezni pár dolgot az álltalam renelt usb-s illesztőről! gyenge a netem aholmelózok, telefonon tudnánk beszélni? Ha igen akkor csörgess meg és visszahívlak! Fontos lenne nagyyon, köszönöm szépen! 06303304782 <br />Üdv Molnár Attila
Wildhorse [kispaci] írta: Csak erős idegzetűeknek. Talán egyetlen mentségük lehet, hogy a mercit csak a rozsda tartotta össze.
Halláj.
De azért motorral hang lett volna nekimenni...
Ha jól látom, ez egy Ponton-Merga, Csikós lehet szüretelt volna egy-két alkatrészt róla...
A másik meg szóra sem érdemes.Gyökér gyerekek autópusztítása, fogalmuk sincs róla, hogy milyen az, mikor olcsó, szar gépeket is életben kell tartani, vigyázni rájuk; mert nem telik jobbra.
az s40-esemben már 2 éves hiba, h mikor becsukom az ajtókat vagy lezárom a kocsit a belső világítás nagyon halványan továbbra is világít... szerintetek mi teheti? az ajtónyitó kapcsolók kontaktosak vagy a vezérlőelektronikája gajdult meg?-hol találom? ha átkapcsolom off-ra akkor abszolult nem világít
Persze, csupán azért lenne érdekes, hogy csatlakoztatható-e külső tár, mert ha igen, akkor a te kütyüd is jó lenne hozzá. Nekem elég lenne az is, ha a rá tudok dugni egy zenelejátszót. Van egy kihasználatlan mp4 lejátszóm, akár az is jó lenne erre a feladatra.
Kulso tarat ugy gondolom gond nelkul, viszont kerdes, hogy az-e a jo megoldas ?
Ugyanis a CD az sajnos megiscsak CD, es nem mp3, ami azt jelenti, hogy a csomagterben elhelyezett 10 CD -t is megunja az ember ....
A kollega altal belinkelt verzio eleg barati 68 $ -ert. Eleg jol hangzik, hogy
tudja alapbol az mp3-at, viszont kerdes, hogy hogyan eszi meg a konyvtarszerkezeteket, mert a CD tarat emulalja az is csak, tehat Track -enkent
tudunk "valasztani", igy direkt eleres nincs, stb ....
A BT opcijo inkabb vonzo, kerdes hogyan muxik, mert bejovo hivaskor nemitani ez nem tom, hogy tud-e, gyanitom nem.
Egy szoval ha csak a telod (vagy vmi hasonlot) akarsz radugni, akkor a mezei
altalam is linkelt CD-tar emulator eleg, ha nem, akkor viszont vmi komolyabb
megoldast (arban is!) celszeru keresni!
Egyebirant 12-be adom el ami nalam van, ha erdekel privi
Nem tudok róla, hogy lenne benne belső CD tár. Egyszerű olvasó van csak, de több CD-t egyszerre nem tud megenni sajnos. Azt jó lenne tudni, hogy lehet-e rá csatlakoztatni külső tárat.
Pityuuu írta: Ez az emulator milyen rádiókhoz, kocsikhoz jó? Az enyémben HU-603-as rádió van (2000-es évjáratú V70), ehhez is jó lenne? CD táram nincs és nem tudom, hogy ennek a rádiónak van-e ilyen csatlakozása egyáltalán. Te mit tudsz erről?
Ha belso CD-tar van, akkor nincs gond, a kulsovel nem tudom hogy muxik ....
HU sorozathoz jo, pontosan nem tudom mikhez, de a 603 sztem tutti, En 803 -al hasznalom a sajatom. eBay rol rendeltem amcsibol, csak meg nem vitte el senki ...
45$ + talan 35$ a pk, ha ujjonnan rendeled toluk, ez a legolcsobb "gyari" megoldas, ha jol tudom.
Kulso CD-tarat emulal MelBus kommunikacioval. A radion kivalasztod a CD-tarat
es a kutyube meg beledugod a 3,5 jack -es cuccot. Ez a verzio SEMMI mast nem
csinal, igy nincs radiorol vezerles (a hangeron kivul), USB, vagy SD bemenet,
semmi, csak 2 db RCA bemenetet varazsol a radionak.
Ez az emulator milyen rádiókhoz, kocsikhoz jó? Az enyémben HU-603-as rádió van (2000-es évjáratú V70), ehhez is jó lenne? CD táram nincs és nem tudom, hogy ennek a rádiónak van-e ilyen csatlakozása egyáltalán. Te mit tudsz erről?
Nos, a turbod nem megy, az bizonyos, ezért van "legyengulve" az autod. Ugyanakkor, hogy miért nem megy, az csak szakorvosi rendeloben deritheto ki.
Ne hasznàld az autot.
Biztosan lesz itt valaki, aki tud segíteni. De az a gyanúm, hogy most mindenki nyögdös a karácsonyi nagy evészettől, próbál helyet csinálni az Évzáró Vacsora menüsorához Most kicsit pihi van itt, mint nyáron a nagy szabadságolások idején. Legyél kicsit türelemmel kérlek!
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem hozzátok esetleg tudtok segíteni. (hátha ez jellemző Volvo hibajelenség). Volvo V50 1.6D 2006 évjárat. A motor 2800 fordulatnál nem forog többet le van gyengülve és a hűtővíz tartály környékén látok olaj spricc nyomokat. Magyarul ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon látok oda nem illő olajnyomokat. A legutolsó szerviz alkalmával jelezték hogy a turbónál van egy kis olaj visszafolyás de az sajnos normális jelenség ezeken az autókon mert Francia motor van benne. Ha esetleg valaki tud segíteni miféle hiba lehet ez azt megköszönném. Aggaszt a dolog és most az ünnepek alatt nem is tudok előre lépni ez ügyben.
Köszi és kellemes ünnepeket.
Csabasz írta: Ez itt egy napos időben készült felvétel:
Azt azért tudni kell, hogy az én masinám csak egy aránylag jó másolata a DODF900LHD-nak.KB 60 euro volt míg az eredeti minimum a duplája.
Láttam már a 300 euros kategóriában lévő kamera felvételét, az már minőség.
De pont úgy vagyok vele én is mint te, szórakoni ez is elég.
Na, ez már azért egész jó.
Még annyit tettem volna hozzá ehhez az "első kamerának jó lesz" témához, hogy azért nem bántam volna, ha a rendszámok látszódnak a képén.Pl. ha valaki nekem jön és meg akar pattanni, ilyesmi esetekben elég hasznos lett volna.Na mindegy, majd a következő...
kicsicollyn írta: Nálam zöld kis kotonok voltak az izzókra sülve és ezért döntöttem a biztonságosabb led cserére! Volt egy két foglalat ami el volt szenesedve és azért nem tudtam visszatenni mert szétmorzsolódott mikor kiszedtem, így kettőt csak forrasztással tudtam visszatenni!
kék ledeket ki fogom cserélni fehérekre!
Akkor este megrendelem, az álltalad belinkelt izzókat, meg sapkákat...
Remélem egyforma kell a fejegységbe, meg az alsó gombokba is!
Nálam zöld kis kotonok voltak az izzókra sülve és ezért döntöttem a biztonságosabb led cserére! Volt egy két foglalat ami el volt szenesedve és azért nem tudtam visszatenni mert szétmorzsolódott mikor kiszedtem, így kettőt csak forrasztással tudtam visszatenni!
kék ledeket ki fogom cserélni fehérekre!
Maki S60 írta: kicsicollyn írta: Maki S60 írta: Először is, boldog Karácsonyt!
Másodszor is: tudja valaki milyen típusú izzó kell a klíma vezérlőjébe (S60 2005)? Mert már elég sok ki van égve, és jó lenne cserélni, mert nagyon zavar...
Továbbá szeretnék navigációt az autóba, és érdekelne, hogy ti mit javasoltok, mert nekem a gyári megoldás nagyon tetszik, de nem tudom mennyire használható?! Most sajnos nincs se monitor, se semmi navigáció az autóban...
Szia! Megnéztem a képeidet, de én jobban szeretném a gyári megoldást (színt), csak nem tudom honnan lehetne azt az izzót beszerezni, meg gondolom egyszerűbb is, meg nem kell forrasztani...
Ez amit be linkeltem az megegyezik a gyárival! Nem kell forrasztani csak cserélni!! Neve: RÍZSSZEMIZZÓ