|
Maki S60 írta:
mr sas írta:
inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...
Hejhalla.
Meséljetek már, mi a frász lesz ez?Nem futottam még bele valahogy...
|
|
|
|
|
Félig OFF
Nehéz már kiismerni az öreglány (S80) rigojáit ezért ma lett még egy autó a háznál - de nem Volvo. Kapóra jött, hogy AttilaSVK hosszabb ideje árulta a kocsiját . A jövőbeni terv, hogy Charlotte is tudja majd szokni ezzel a forgalmat és a vezetést, aztán ha szintet lép lesz egyszercsak Volvo is.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Nekem az első verzió szimpatikusabb, már csak azért is, mert ha oldalra ragasztjuk, fura lenne, ha a négylábú a menetiránynak hátulra bámulna.
A fényvisszaverős anyag nekem jobban tetszik, akkor éjszaka is felismerem a fórumtársat:)
PEPITA
|
|
|
|
|
Az enyémen van horog (levehető)... Akkor az most csúf?
|
|
|
|
|
Hellow Öreg harcos
nekem ha vonóhorog mizériám volt, a kártya utca végében,
az Ivanics Lacihoz mentem, korrekt csapata van, korrekt áron. Elküldeném a számát, de nem tudok üzit írni, majd holnap átküldöm.
Csoszi
Longboat írta:
Longboat írta:
Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
(PÜ, emil preferred)
Kösze
Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
|
|
|
|
|
Longboat írta:
Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
(PÜ, emil preferred)
Kösze
Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
|
|
|
|
|
Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
(PÜ, emil preferred)
Kösze
|
|
|
|
|
Wildhorse [kispaci] írta:
Ilyenem volt a V40-ben, csak 74-es.
1 évet bírt és miután letelt a gari, megdöglött végérvényésen...
Sajnos csak akkor jöttünk rá, hogy az volt a bibi, azaz új kora óta szar volt!
|
|
|
|
|
sattila írta:
hányszor, de hányszor akartam felgyújtani, eladni, elcserélni, otthagyni én is 2010 óta....
Aztán megszületett a gondolat és az adatlapi bejegyzésem:
"Története
Kicsit több, mint 2 átkáromkodott év után kezdek úgy tekinteni rá, mint egy menhelyről mentett öreg kutyára. Próbálok jobb gazdája lenni, mint az előzőek, és próbálom elnézni a nyűgjeit... "
Hmm, ezzel én is így vagyok!
Mondjuk én szoktam még szidni mint a rongyot
|
|
|
|
|
hányszor, de hányszor akartam felgyújtani, eladni, elcserélni, otthagyni én is 2010 óta....
Aztán megszületett a gondolat és az adatlapi bejegyzésem:
"Története
Kicsit több, mint 2 átkáromkodott év után kezdek úgy tekinteni rá, mint egy menhelyről mentett öreg kutyára. Próbálok jobb gazdája lenni, mint az előzőek, és próbálom elnézni a nyűgjeit... "
|
|
|
|
|
várjál, és az milyen, amikor a szerelő mondja azt, hogy belelököm a dunába az autódat? :D:D:D
Wildhorse [kispaci] írta:
gepsys írta:
Wildhorse [kispaci] írta:
Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.
Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.
Együtt érzek... tudom milyen, mikor egymás után szarik be a verdán minden!
Remélem iszol rendesen, hogy boldog legyél
Több pár dolog mellett 3 olyan dolog sz@rt be amiket anno (az autó 6-8 éves korában) közel egyidőben szervizeltettem. Mintha beléjük lenne kódolva, hogy 6-7 év után tönkre kell menni. Valahol visszaadja, hogy ideális esetben 6-7 évig használunk egy autót.
Idén februárban lesz 14 éves az autó.
|
|
|
|
|
mr sas írta:
inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...
|
|
|
|
|
Elővettem a 10 éve vásárolt fejegységemet és találtam egy Volvo - ISO átalakítót.
Anno még Volvo 460-ban használtam. Szóval 4xx családban biztosan használható.
1 üveg borért elcserélem akinek kellene.
|
|
|
|
|
mr sas írta:
Innen vvt agynak tûnik, de már nem a régi a hallásom...
6900015 csak gyariban létezik, horror
remélem csak vmi apróság, vidd el egy szakihoz gyorsan!
zika69 írta:
Sziasztok!
Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?
Mennyi a horror? Csak hogy szoktassam magam
|
|
|
|
|
Géza bá írta:
A karácsonyi és új évi eszem-iszomba belepunnyadt társaságot felrázandó elgondolkodtam egy új rémszarvasos matricán. A bal oldali változat vagy inkább a jobbra nézős? Kicsit kisebb is lehetne vagy nagyon kisebb? Legyen sárga fényvisszaverős az alap? 3D műgyantás puccos csoda?
Mit gondoltok Ti erről így az új év hajnalán?
Nekem mindkettő teszik! Így akár mindkét oldali szarvas nézhet előre.
A feliratban viszont jobb a jobboldali szerintem.
|
|
|
|
|
Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.
Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.
|
|
|
|
|
Innen vvt agynak tûnik, de már nem a régi a hallásom...
6900015 csak gyariban létezik, horror
remélem csak vmi apróság, vidd el egy szakihoz gyorsan!
zika69 írta:
Sziasztok!
Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?
|
|
|
|
|
Az egyik román beszállítónk mellett fatelep van, 1 tonna
Fabrikettet házhoz hoztak 100 ojro+2sörért
Northface írta:
Pityuuu írta:
Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.
A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?
Akkor az még viszonylag olcsó, én akárhol néztem nyáron a környéken, 2300 Ft alatt nem volt 1 mázsa hasított akácfa... Más kérdés, hogy a mázsára vásárlás elég nagy lutri, én a köbméter pártján állok, ott gyakorlatilag mindegy, hogy mekkora a fa nedvességtartalma... Így vettem 36 ezerért 3 köbmétert, korrektül, 33 centis darabokra felvagdosva, kiszállítva, lepakolva... Kazánba jobb lehet a szén, azzal nincs tapasztalatom, de a fabriketten is megéri elgondolkodni!
|
|
|
|
|
Igen erről, de van saját olaj is előre gyárilag bekeverve. Ez amit linkeltél bármilyen olajhoz hozzáboríthatod.
|
|
|
|
|
Pityuuu írta:
Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.
A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?
Akkor az még viszonylag olcsó, én akárhol néztem nyáron a környéken, 2300 Ft alatt nem volt 1 mázsa hasított akácfa... Más kérdés, hogy a mázsára vásárlás elég nagy lutri, én a köbméter pártján állok, ott gyakorlatilag mindegy, hogy mekkora a fa nedvességtartalma... Így vettem 36 ezerért 3 köbmétert, korrektül, 33 centis darabokra felvagdosva, kiszállítva, lepakolva... Kazánba jobb lehet a szén, azzal nincs tapasztalatom, de a fabriketten is megéri elgondolkodni!
|
|
|
|
|
Én a helyedben ezt hamar megnézném/nézetném mert ha hozzáér a vezérműszíjhoz a műanyag takaró az nem jó!Hamar el tudja koptatni és az drága mulatság lehet!
|
|
|
|
|
Pityuuu írta:
Ami bizakodásra ad okot az talán annyi, hogy sok panaszt nem találni neten vagyis szarnak nem szar. Több a pozitív tapasztalat és azért a VW hosszú 30 ezres cserperiódusának is megfelel, szóval rossz nem lehet. Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon.
Naná!Az "orosz-féléknél" van pár dolog ami nem szar. üzemanyag,olaj,tea és a vodka.Na meg a gépek,amikböl nem sajnálták az anyagot.
(itthon pl.szívesebben tankolok lukoilnál,mint más egyébnél amikor van rá lehetőség. De ez csak egy saját széljegyzet volt. )
|
|
|
|
|
Üdv Mindenkinek!
Minél nagyobb annál jobb.
|
|
|
|
|
erre mondta Hofi ezer évvel ezelőtt, hogy ne menj bele, ez nem olajkályha, ez kelepce...
inrock írta:
Halló Kollégák,
"Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról"
A sok több meg mégtöbbre megy
De ez mindennel így van. A 90-es évek közepén terjedt el faluhelyen a gázfűtés, tulképp az új dolgoktól ódzkodó nagyon időseket kivéve mindenki áttért rá. Sokkal kényelmesebb, és sokkal olcsóbb volt akkor, mint az előtte használt szilárdtüzelésű kályha, kazán. És mi lett belőle miután elég sokan rácuppantak? A gáz ára szépen elkezdett emelkedni. Nem ám a fa, szén ára ment lefelé...
Ma már ott tartunk, hogy kezdenek az emberek visszaállni fára, mert az valamivel olcsóbb.
De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől
|
|
|
|
|
Jaa, jó. Aszittem adalékról volt szó.
|
|
|
|
|
Sziasztok!
Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?
|
|
|
|
|
Hali!
El cserélném a hátsó ülésbe épített, gyerek üléssé alakítható kartámaszt, pohártartós könyöklőre! Szín: Majdnem Fekete bőr!
|
|
|
|
|
Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.
A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?
|
|
|
|
|
inrock írta:
De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől
Ne is mondd .... 260-270 Ft korul volt az E85 amikor beszereltettem, most 360 !!! Pffff... Mar azon sem gondolkozom el, hogy esetleg atalakito nelkul felesbe tankoljak ....
Bezzeg, amikor itthon alulrol karcolta a 300-at, akkor kint franciaba meg tankoltam vodorrel 210-220 -ert.
|
|
|
|
|
"Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon"
De annyival kevesebb olajat töltöttél bele, így az a pénz meg nálad maradt
|
|
|
|
|
Halló Kollégák,
"Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról"
A sok több meg mégtöbbre megy
De ez mindennel így van. A 90-es évek közepén terjedt el faluhelyen a gázfűtés, tulképp az új dolgoktól ódzkodó nagyon időseket kivéve mindenki áttért rá. Sokkal kényelmesebb, és sokkal olcsóbb volt akkor, mint az előtte használt szilárdtüzelésű kályha, kazán. És mi lett belőle miután elég sokan rácuppantak? A gáz ára szépen elkezdett emelkedni. Nem ám a fa, szén ára ment lefelé...
Ma már ott tartunk, hogy kezdenek az emberek visszaállni fára, mert az valamivel olcsóbb.
De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől
|
|
|
|
|
Ami bizakodásra ad okot az talán annyi, hogy sok panaszt nem találni neten vagyis szarnak nem szar. Több a pozitív tapasztalat és azért a VW hosszú 30 ezres cserperiódusának is megfelel, szóval rossz nem lehet. Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon.
|
|
|
|
|
Igen, csinàltak a holland Eurol céggel egy kozos céget. Gondolom igy konnyebb eladni a portékàt.
|
|
|
|
|
Érdekes, mert a dobozon Hollandia szerepel, mint származási ország. Viszont az tény, hogy cirill betűkkel is rá van írva minden és a magyar csak utólagos matricaként van rajta.
|
|
|
|
|
Jonap.
Kicsit utànaolvastam ennek a Xado cuccnak, tegyuk hozzà nem volt nehéz.
Tehàt a Xado egy rovidités, mégpedig a Harkovszkij Dom* roviditése és azért X, mert a cirillben az x a h. Ez ugyanis egy ukràn cég.
Nekem semmi bajom az ukrànokkal, csak ugy elmondtam. Ennyi.
*харьковский дом
|
|
|
|
|
Csók a családnak!
Ha már 2.5T akkor R -300Le
|
|
|
|
|
hogy ugyebár alacsony fordulaton milyen nyomatéka van.. mert nagyon nem mindegy főleg élettartamban, de akár fogyasztásban is, hogy azt a mondjuk városi forgalmi tempót pöfögve vagy üveghangon tudod teljesíteni....
|
|
|
|
|
meg azért egy nyomaték és/vagy teljesítmény görbét is érdemes nézni..
|
|
|
|
|
A nyomaték úgy tudom 190Nm B4204S2 motornál.
Így már érthető, 30Nm különbség nem kevés.
|
|
|
|
|
na meg azért az 5 hengeres 2 szelepes motorokat a 90-es évek elején kezdték gyártani, ha jól tudom.. (a 850-ben)
|
|
|
|
|
nézd meg a nyomatékát a 2 motornak 183 asszem a 4 hengeres, 220 az öthengeres.
ott az eltérés, nem pici. Konrétan a 80as még jóval nagyobb össztömeggel is megeszi a 40est....
PSTP írta:
Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?
Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.
mr sas írta:
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
|
|
|
|
|
elfelejtettem, bocsi ment üzi
PSTP írta:
Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?
Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.
mr sas írta:
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
|
|
|
|
|
Nem tudom a pontos választ én sem, de gyanakszom. Például arra, hogy ki lehet csiholni 650 ccm-ből is 140 lovat, de azonnal felmerül az élettartam kérdése. Nagyobb űrtartalomból kihozott ugyanilyen a teljesítmény nekem az elnyűhetetlenséget jelenti.
|
|
|
|
|
Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?
Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.
mr sas írta:
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
|
|
|
|
|
Nekem 2.0 van, S40. 136LE, ehhez képest gyenge, majdhogynem ugyanazt tudja, akkor miért gyártottak egy nagyobb ccm motorttt, azonos teljesítménnyel?
sattila írta:
miért, gyenge?
nekem is ilyen van.....
b5252s, 10 szelep, örökélet, 2000 alatt lehet vele városban autózni, 3-ban kihuzatva lehet előzgetni, stb...
Vagy úgy érted, hogy a tiéd önmagához képest gyenge?
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
|
|
|
|
|
A karácsonyi és új évi eszem-iszomba belepunnyadt társaságot felrázandó elgondolkodtam egy új rémszarvasos matricán. A bal oldali változat vagy inkább a jobbra nézős? Kicsit kisebb is lehetne vagy nagyon kisebb? Legyen sárga fényvisszaverős az alap? 3D műgyantás puccos csoda?
Mit gondoltok Ti erről így az új év hajnalán?
|
|
|
|
|
Pityuuu írta:
Uhh az komoly olajfogyasztás. Akkor mire hazaérsz 2 flakon olajba kerül? Vagy ez valami speciális kétütemű motor?
Viccet félretéve én is sok csodát olvastam róla, ennyit nem várok tőle, de ha tényleg fele olyan jó, mint amit ígérnek már megérte. Igaz az olaj kurv@ drága mert 17 ezer 4 liter. A váltóba pedig 4 ezer körül van literje.
Hát ez egy valószínűleg sok km-es 850 TDi...
Az olajfogyasztáson és füstölésen kívül egyébként nincs baj a motorral Megy mint az állat, keveset eszik bla bla...
Ha lesz hozzá "kedvem" ki is próbálom!
Ti honnan vettétek és mennyiért?
|
|
|
|
|
Akkor nincs gond.
|
|
|
|
|
Sziasztok, üdv Mindenkinek
Igen sajnos ez van, de régóta rosszalkodik úgyhogy jobb túllenni rajta.
|
|
|
|
|
kicsicollyn írta:
Én úgy vettem észre, hogy az olajfogyásom minimálisra csökkent! Eddig 1500km után kb 6-8dl olajat kellett utána töltenem, most mentem vele 2500km és csak 5dl kellett után töltenem, mert nem toltam vissza a nívó pálcát mikor megnéztem az olaj szintet és így mentem 50 km mikor észre vettem, hogy csöpög az olaj! Le is sápadtam mikor néztem ahogy csepeg az olaj!
A váltó olajat még nem tudtam le cserélni, de a szűrő meg a tömítés már meg van!
|
|
|
|
|
Pityuuu írta:
Na én meg a váltóban nem cseréltem szűrőt ez kimaradt. Vagy manuálisban van egyáltalán?
Manuálisba nincs.
|
|
|
|
|
Volvo dokink térdét műteni fogják
Jobbulást Zoli!
|
|
|
|
|
Automatában van az biztos!
|
|
|
|
|
Na én meg a váltóban nem cseréltem szűrőt ez kimaradt. Vagy manuálisban van egyáltalán?
|
|
|
|
|
Én úgy vettem észre, hogy az olajfogyásom minimálisra csökkent! Eddig 1500km után kb 6-8dl olajat kellett utána töltenem, most mentem vele 2500km és csak 5dl kellett után töltenem, mert nem toltam vissza a nívó pálcát mikor megnéztem az olaj szintet és így mentem 50 km mikor észre vettem, hogy csöpög az olaj! Le is sápadtam mikor néztem ahogy csepeg az olaj!
A váltó olajat még nem tudtam le cserélni, de a szűrő meg a tömítés már meg van!
|
|
|
|
|
Uhh az komoly olajfogyasztás. Akkor mire hazaérsz 2 flakon olajba kerül? Vagy ez valami speciális kétütemű motor?
Viccet félretéve én is sok csodát olvastam róla, ennyit nem várok tőle, de ha tényleg fele olyan jó, mint amit ígérnek már megérte. Igaz az olaj kurv@ drága mert 17 ezer 4 liter. A váltóba pedig 4 ezer körül van literje.
|
|
|
|
|
Pityuuu írta:
Megtörtént ma az olajcserém. Teljes Xado szettet kapott a drága. Úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Motor és váltó olaj is lett cserélve (Xado 0W40, Xado 75W90), plusz vettem szervó revitalizálót is. Majd meglátjuk. Egyelőre sok különbséget nem tapasztaltam. Az olajfogyás pedig majd kiderül. Eddig 1 dl/1000 km volt a fogyás ami nekem nem tűnik soknak turbó motor esetén. Vagy az?
Üdv!
Gondoltam én is erre a revitalizáló cuccra. Csodákat olvastam róla!
Mondjuk az 1l/1000km-es olajfogyasztásomat ha már megharmadolja/felezi, az jó
|
|
|
|
|
Megtörtént ma az olajcserém. Teljes Xado szettet kapott a drága. Úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Motor és váltó olaj is lett cserélve (Xado 0W40, Xado 75W90), plusz vettem szervó revitalizálót is. Majd meglátjuk. Egyelőre sok különbséget nem tapasztaltam. Az olajfogyás pedig majd kiderül. Eddig 1 dl/1000 km volt a fogyás ami nekem nem tűnik soknak turbó motor esetén. Vagy az?
|
|
|
|
|
Neked akkor legalább szerencséd van, egyik zsebből a másikba
sattila írta:
és a csúcs, hogy behazudja, hogy a bevételt majd az egészségügyre.....
a jó édes...
1. mi köze az eünek az lpghez?
2. eü-ben dolgozom, nem kapunk lfs-t se...
|
|
|
|
|
és a csúcs, hogy behazudja, hogy a bevételt majd az egészségügyre.....
a jó édes...
1. mi köze az eünek az lpghez?
2. eü-ben dolgozom, nem kapunk lfs-t se...
|
|
|
|
|
az, hogy az a keresztbeszemű jó édes.........
de az év végén már kidolgoztam rá egy megoldást...
mr sas írta:
inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
|
|
|
|
|
inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
|
|
|
|
|
na akkor csak a tisztán látás miatt:
ki beszélt itt s80-ról? :D:D:D
B5252s 850, s70, v70, stb...
Az is 140 le (körül....)
mr sas írta:
na akkor csak a tisztán látás miatt:
nincs 2 szelepes S80 benzin
|
|
|
|
|
Éppen egy kispolák a különbség
Az enyém is 2.4 benzines szívó. Csak szívni gyakorlatilag nem tud, mert tolja a turbó befelé a levegőt.
elnézést kérek
|
|
|
|
|
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
|
|
|
|
|
B5254S 140le
B5254S2 170le
|
|
|
|
|
na akkor csak a tisztán látás miatt:
nincs 2 szelepes S80 benzin
|
|
|
|
|
hm, de szép darab...
Minutus Toxicus írta:
Tudom. Ha megnézed az adatlapom, làthatod, hogy olyanom vo't.
|
|
|
|
|
Tudom. Ha megnézed az adatlapom, làthatod, hogy olyanom vo't.
|
|
|
|
|
ja, végülis motorkódot nem írt PS kolléga..
csak a 140 LE-re vágtam rá, hogy b5252s.. (könnyen, mert enyém is az...)
(a 170-es meg az 5254)
|
|
|
|
|
sattila írta:
ammán a 20v
Minutus Toxicus írta:
Jonap.
Van az 170 lovakkal is.
Igen, de az ugyanugy 2.4-es öthengeres szivo.
|
|
|
|
|
ammán a 20v
Minutus Toxicus írta:
Jonap.
Van az 170 lovakkal is.
|
|
|
|
|
Jonap.
Van az 170 lovakkal is.
|
|
|
|
|
miért, gyenge?
nekem is ilyen van.....
b5252s, 10 szelep, örökélet, 2000 alatt lehet vele városban autózni, 3-ban kihuzatva lehet előzgetni, stb...
Vagy úgy érted, hogy a tiéd önmagához képest gyenge?
PSTP írta:
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
|
|
|
|
|
Kis segítségget várnék a hozzáértőktől
Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
140LE, 220Nm, ha jól tudom.
THX
|
|
|
|
|
Legyünk PC-k. ugye mindenki csak a volvót látja a képen? :D:D:D
|
|
|
|
|
Hát ez max. a gay bácsiknak jön be. De ettől függetlenül: én kérek elnézést minden férfitól akit esetleg megbántottam. Nem akartam szétzilálni a fórumot. Autókázzatok csak tovább.
peace
|
|
|
|
|