Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...162163164165166167168...570
    gegee 2013/01/07 10:57 (40749)
    Wildhorse [kispaci] írta:




    Loller!

    Én kapásból ezt használnám avatarnak!
    gegee 2013/01/07 10:54 (40748)
    Maki S60 írta:
    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...

    Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...


    Hejhalla.
    Meséljetek már, mi a frász lesz ez?Nem futottam még bele valahogy...
    Wildhorse 2013/01/07 06:04 (40747)
    Félig OFF

    Nehéz már kiismerni az öreglány (S80) rigojáit ezért ma lett még egy autó a háznál - de nem Volvo. Kapóra jött, hogy AttilaSVK hosszabb ideje árulta a kocsiját . A jövőbeni terv, hogy Charlotte is tudja majd szokni ezzel a forgalmat és a vezetést, aztán ha szintet lép lesz egyszercsak Volvo is.


    PEPITA 2013/01/07 05:08 (40746)
    Sziasztok!

    Nekem az első verzió szimpatikusabb, már csak azért is, mert ha oldalra ragasztjuk, fura lenne, ha a négylábú a menetiránynak hátulra bámulna.

    A fényvisszaverős anyag nekem jobban tetszik, akkor éjszaka is felismerem a fórumtársat:)

    PEPITA
    zika69 2013/01/07 04:08 (40745)
    Enyémen meg fix, és azóta a hátsó lökhárítóm szebb Előbb érik el a horgot akik koppanásig parkolnának. Így már nem annyira bátrak
    inrock 2013/01/07 03:55 (40744)
    Az enyémen van horog (levehető)... Akkor az most csúf?
    mr sas 2013/01/07 03:48 (40743)
    Hellow Öreg harcos
    nekem ha vonóhorog mizériám volt, a kártya utca végében,
    az Ivanics Lacihoz mentem, korrekt csapata van, korrekt áron. Elküldeném a számát, de nem tudok üzit írni, majd holnap átküldöm.
    Csoszi

    Longboat írta:
    Longboat írta:
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze


    Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
    Longboat 2013/01/07 03:24 (40742)
    Longboat írta:
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze


    Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
    Longboat 2013/01/06 21:09 (40741)
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze
    gepsys 2013/01/06 19:57 (40740)
    Wildhorse [kispaci] írta:





    Ilyenem volt a V40-ben, csak 74-es.
    1 évet bírt és miután letelt a gari, megdöglött végérvényésen...
    Sajnos csak akkor jöttünk rá, hogy az volt a bibi, azaz új kora óta szar volt!
    gepsys 2013/01/06 19:55 (40739)
    sattila írta:
    hányszor, de hányszor akartam felgyújtani, eladni, elcserélni, otthagyni én is 2010 óta....
    Aztán megszületett a gondolat és az adatlapi bejegyzésem:
    "Története
    Kicsit több, mint 2 átkáromkodott év után kezdek úgy tekinteni rá, mint egy menhelyről mentett öreg kutyára. Próbálok jobb gazdája lenni, mint az előzőek, és próbálom elnézni a nyűgjeit... "


    Hmm, ezzel én is így vagyok!
    Mondjuk én szoktam még szidni mint a rongyot
    inrock 2013/01/06 19:23 (40738)
    Halló Kollégák,

    Kanadába megérkezett a hó:
    www.vezess.hu/vezetunk/kanadaban_mar_aratjak_havat/41222/


    Mi a helyzet északon?
    sattila 2013/01/06 18:52 (40737)
    hányszor, de hányszor akartam felgyújtani, eladni, elcserélni, otthagyni én is 2010 óta....
    Aztán megszületett a gondolat és az adatlapi bejegyzésem:
    "Története
    Kicsit több, mint 2 átkáromkodott év után kezdek úgy tekinteni rá, mint egy menhelyről mentett öreg kutyára. Próbálok jobb gazdája lenni, mint az előzőek, és próbálom elnézni a nyűgjeit... "
    sattila 2013/01/06 18:50 (40736)
    várjál, és az milyen, amikor a szerelő mondja azt, hogy belelököm a dunába az autódat? :D:D:D


    Wildhorse [kispaci] írta:
    gepsys írta:
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
    Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.


    Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.



    Együtt érzek... tudom milyen, mikor egymás után szarik be a verdán minden!
    Remélem iszol rendesen, hogy boldog legyél



    Több pár dolog mellett 3 olyan dolog sz@rt be amiket anno (az autó 6-8 éves korában) közel egyidőben szervizeltettem. Mintha beléjük lenne kódolva, hogy 6-7 év után tönkre kell menni. Valahol visszaadja, hogy ideális esetben 6-7 évig használunk egy autót.

    Idén februárban lesz 14 éves az autó.
    Maki S60 2013/01/06 17:35 (40735)
    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...

    Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...
    Wildhorse 2013/01/06 17:23 (40734)


    Wildhorse 2013/01/06 17:02 (40733)
    gepsys írta:
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
    Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.


    Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.



    Együtt érzek... tudom milyen, mikor egymás után szarik be a verdán minden!
    Remélem iszol rendesen, hogy boldog legyél



    Több pár dolog mellett 3 olyan dolog sz@rt be amiket anno (az autó 6-8 éves korában) közel egyidőben szervizeltettem. Mintha beléjük lenne kódolva, hogy 6-7 év után tönkre kell menni. Valahol visszaadja, hogy ideális esetben 6-7 évig használunk egy autót.

    Idén februárban lesz 14 éves az autó.
    Wildhorse 2013/01/06 16:57 (40732)
    Elővettem a 10 éve vásárolt fejegységemet és találtam egy Volvo - ISO átalakítót.
    Anno még Volvo 460-ban használtam. Szóval 4xx családban biztosan használható.
    1 üveg borért elcserélem akinek kellene.

    zika69 2013/01/06 04:38 (40731)
    mr sas írta:
    Innen vvt agynak tûnik, de már nem a régi a hallásom...
    6900015 csak gyariban létezik, horror
    remélem csak vmi apróság, vidd el egy szakihoz gyorsan!

    zika69 írta:
    Sziasztok!
    Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?


    Mennyi a horror? Csak hogy szoktassam magam
    Péter 850 2013/01/06 03:49 (40730)
    Géza bá írta:
    A karácsonyi és új évi eszem-iszomba belepunnyadt társaságot felrázandó elgondolkodtam egy új rémszarvasos matricán. A bal oldali változat vagy inkább a jobbra nézős? Kicsit kisebb is lehetne vagy nagyon kisebb? Legyen sárga fényvisszaverős az alap? 3D műgyantás puccos csoda?
    Mit gondoltok Ti erről így az új év hajnalán?


    Nekem mindkettő teszik! Így akár mindkét oldali szarvas nézhet előre.
    A feliratban viszont jobb a jobboldali szerintem.
    gepsys 2013/01/06 02:30 (40729)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
    Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.


    Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.



    Együtt érzek... tudom milyen, mikor egymás után szarik be a verdán minden!
    Remélem iszol rendesen, hogy boldog legyél
    Wildhorse 2013/01/05 23:23 (40728)
    Csakhogy teljes legyen a hibalista ma a generátor is összefosta magát.
    Új (4 hetes) akksinak köszönhető, hogy hazajutottam 50km távolságból.


    Fél órával ezelőtt úgy voltam vele, hogy felgyújtom az egészet a kertben, de már megkezdtem a terápiás kezelést és nem fogom.
    stephenx001 2013/01/05 22:45 (40727)
    Eladó 4 db krisalp hp2 téli gumi lemez felnire szerelve ,2 telet futottak, ajándék dísz tárcsával. Február eleji átadással. Most volvo c30 van.
    Csak egyben az ár 135e ft






    kepfeltoltes.hu/130105/20130105_151909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    kepfeltoltes.hu/130105/20130105_151953_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    kepfeltoltes.hu/130105/20130105_151828_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    kepfeltoltes.hu/130105/20130105_151900_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    mr sas 2013/01/05 18:37 (40726)
    Innen vvt agynak tûnik, de már nem a régi a hallásom...
    6900015 csak gyariban létezik, horror
    remélem csak vmi apróság, vidd el egy szakihoz gyorsan!

    zika69 írta:
    Sziasztok!
    Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?
    mr sas 2013/01/05 18:32 (40725)
    Az egyik román beszállítónk mellett fatelep van, 1 tonna
    Fabrikettet házhoz hoztak 100 ojro+2sörért

    Northface írta:
    Pityuuu írta:
    Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.

    A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?


    Akkor az még viszonylag olcsó, én akárhol néztem nyáron a környéken, 2300 Ft alatt nem volt 1 mázsa hasított akácfa... Más kérdés, hogy a mázsára vásárlás elég nagy lutri, én a köbméter pártján állok, ott gyakorlatilag mindegy, hogy mekkora a fa nedvességtartalma... Így vettem 36 ezerért 3 köbmétert, korrektül, 33 centis darabokra felvagdosva, kiszállítva, lepakolva... Kazánba jobb lehet a szén, azzal nincs tapasztalatom, de a fabriketten is megéri elgondolkodni!
    Pityuuu 2013/01/05 18:17 (40724)
    Igen erről, de van saját olaj is előre gyárilag bekeverve. Ez amit linkeltél bármilyen olajhoz hozzáboríthatod.
    gepsys 2013/01/05 16:41 (40723)
    Üdv!

    Revitalizálós Urak!
    Erről beszléünk:
    alkatresz.forensis.hu/termek/htmls/?cikkkod=XADO+10124+*FO
    Northface 2013/01/05 16:26 (40722)
    Pityuuu írta:
    Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.

    A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?


    Akkor az még viszonylag olcsó, én akárhol néztem nyáron a környéken, 2300 Ft alatt nem volt 1 mázsa hasított akácfa... Más kérdés, hogy a mázsára vásárlás elég nagy lutri, én a köbméter pártján állok, ott gyakorlatilag mindegy, hogy mekkora a fa nedvességtartalma... Így vettem 36 ezerért 3 köbmétert, korrektül, 33 centis darabokra felvagdosva, kiszállítva, lepakolva... Kazánba jobb lehet a szén, azzal nincs tapasztalatom, de a fabriketten is megéri elgondolkodni!
    Volvo-mánia 2013/01/05 06:45 (40721)
    Én a helyedben ezt hamar megnézném/nézetném mert ha hozzáér a vezérműszíjhoz a műanyag takaró az nem jó!Hamar el tudja koptatni és az drága mulatság lehet!
    Volvo-mánia 2013/01/05 06:40 (40720)
    Pityuuu írta:
    Ami bizakodásra ad okot az talán annyi, hogy sok panaszt nem találni neten vagyis szarnak nem szar. Több a pozitív tapasztalat és azért a VW hosszú 30 ezres cserperiódusának is megfelel, szóval rossz nem lehet. Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon.

    Naná!Az "orosz-féléknél" van pár dolog ami nem szar. üzemanyag,olaj,tea és a vodka.Na meg a gépek,amikböl nem sajnálták az anyagot.

    (itthon pl.szívesebben tankolok lukoilnál,mint más egyébnél amikor van rá lehetőség. De ez csak egy saját széljegyzet volt. )
    Volvo-mánia 2013/01/05 06:36 (40719)
    Azt hittem orosz.
    Volvo-mánia 2013/01/05 06:34 (40718)
    Üdv Mindenkinek!

    Minél nagyobb annál jobb.
    sattila 2013/01/05 06:25 (40717)
    erre mondta Hofi ezer évvel ezelőtt, hogy ne menj bele, ez nem olajkályha, ez kelepce...

    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    "Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról"

    A sok több meg mégtöbbre megy
    De ez mindennel így van. A 90-es évek közepén terjedt el faluhelyen a gázfűtés, tulképp az új dolgoktól ódzkodó nagyon időseket kivéve mindenki áttért rá. Sokkal kényelmesebb, és sokkal olcsóbb volt akkor, mint az előtte használt szilárdtüzelésű kályha, kazán. És mi lett belőle miután elég sokan rácuppantak? A gáz ára szépen elkezdett emelkedni. Nem ám a fa, szén ára ment lefelé...
    Ma már ott tartunk, hogy kezdenek az emberek visszaállni fára, mert az valamivel olcsóbb.
    De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől
    inrock 2013/01/05 05:20 (40716)
    Jaa, jó. Aszittem adalékról volt szó.
    zika69 2013/01/05 04:54 (40715)
    Sziasztok!
    Sajnos egy újabb meglepi a motortérből. Ahogy kihallgattam a motor takaró műanyag alól jön inkább a vezérmű felé eső részből és olyan mint mikor egy relé berreg. Alapjáraton csak igen nem, de ha kicsit felpörgetem a fordulatot akkor folyamatos. Esetleg ötlet mi lehet?
    kicsicollyn 2013/01/05 03:45 (40714)
    Hali!
    El cserélném a hátsó ülésbe épített, gyerek üléssé alakítható kartámaszt, pohártartós könyöklőre! Szín: Majdnem Fekete bőr!
    Pityuuu 2013/01/05 02:16 (40713)
    Mivel töltöttem kevesebb olajat? Nem adalékot vettem, hanem olajat, amibe már gyárilag belekeverték.

    A fa-gáz témához: most hogy kezdenek az emberek visszatérni a fára, bizony annak is megy fel az ára. Emlékszem 2011-ben még 1400-1600 között volt az akác fa mázsája, abból is a vastagabbja. Ma már jó ha 1700-ért megkapod a vékony kicsiket és bizony 2000 és fölötte van a vastagabb kugli. Mivel most volt kazán csere öntöttvasra, így holnap hozok egy futó valami jó fajta szenet kipróbálni, hogy a fához képest megéri-e többet kiadni érte. Esetleg nincs valakinek tapasztalata, hogy melyik szén a jó? Látok magyar szenet 2500-tól, meg lengyelt, csehet 3500-tól és orosz szenet 5000-től. Most ennyivel jobb az orosz szén?
    vrobert82 2013/01/05 02:06 (40712)
    inrock írta:
    De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől


    Ne is mondd .... 260-270 Ft korul volt az E85 amikor beszereltettem, most 360 !!! Pffff... Mar azon sem gondolkozom el, hogy esetleg atalakito nelkul felesbe tankoljak ....
    Bezzeg, amikor itthon alulrol karcolta a 300-at, akkor kint franciaba meg tankoltam vodorrel 210-220 -ert.
    inrock 2013/01/05 01:49 (40711)
    "Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon"

    De annyival kevesebb olajat töltöttél bele, így az a pénz meg nálad maradt
    inrock 2013/01/05 01:48 (40710)
    Halló Kollégák,

    "Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról"

    A sok több meg mégtöbbre megy
    De ez mindennel így van. A 90-es évek közepén terjedt el faluhelyen a gázfűtés, tulképp az új dolgoktól ódzkodó nagyon időseket kivéve mindenki áttért rá. Sokkal kényelmesebb, és sokkal olcsóbb volt akkor, mint az előtte használt szilárdtüzelésű kályha, kazán. És mi lett belőle miután elég sokan rácuppantak? A gáz ára szépen elkezdett emelkedni. Nem ám a fa, szén ára ment lefelé...
    Ma már ott tartunk, hogy kezdenek az emberek visszaállni fára, mert az valamivel olcsóbb.
    De asszem ugyanez játszódott le az E85-tel. Először olcsó volt, aztán hipp-hopp felment az ára, nehogy már átszokjon rá a nép, és "szegény" MOL meg elessen egy csomó létől
    Pityuuu 2013/01/05 01:25 (40709)
    Ami bizakodásra ad okot az talán annyi, hogy sok panaszt nem találni neten vagyis szarnak nem szar. Több a pozitív tapasztalat és azért a VW hosszú 30 ezres cserperiódusának is megfelel, szóval rossz nem lehet. Max nem csinál semmit ez esetben kidobtam valamennyi pénzt az ablakon.
    Minutus Toxicus 2013/01/05 01:11 (40708)
    Minutus Toxicus 2013/01/05 01:10 (40707)
    Igen, csinàltak a holland Eurol céggel egy kozos céget. Gondolom igy konnyebb eladni a portékàt.
    Pityuuu 2013/01/05 01:05 (40706)
    Érdekes, mert a dobozon Hollandia szerepel, mint származási ország. Viszont az tény, hogy cirill betűkkel is rá van írva minden és a magyar csak utólagos matricaként van rajta.
    Minutus Toxicus 2013/01/05 00:52 (40705)
    Jonap.

    Kicsit utànaolvastam ennek a Xado cuccnak, tegyuk hozzà nem volt nehéz.
    Tehàt a Xado egy rovidités, mégpedig a Harkovszkij Dom* roviditése és azért X, mert a cirillben az x a h. Ez ugyanis egy ukràn cég.
    Nekem semmi bajom az ukrànokkal, csak ugy elmondtam. Ennyi.


    *харьковский дом
    Pityuuu 2013/01/05 00:36 (40704)
    Én itt vettem: alkatresz.forensis.hu/forensis/htmls/udvozoljuk_a_forensis_autoalkatreszazban

    Ha van Forensis kártyád, akkor egész jó árakat tudnak adni. Mindenféle Xado cucc elérhető náluk.
    tusullo 2013/01/04 23:46 (40703)
    Csók a családnak!

    Ha már 2.5T akkor R -300Le
    kicsicollyn 2013/01/04 23:39 (40702)
    Géza bá írta:
    Éljenek a nagy és turbós és benzines motorok!

    És a nagy dupla turbós benzines motorok is!
    PSTP 2013/01/04 21:45 (40701)
    Éljenek
    XC90 2.9T egy ilyet elfogadnék

    Géza bá írta:
    Éljenek a nagy és turbós és benzines motorok!
    Géza bá 2013/01/04 20:53 (40700)
    Éljenek a nagy és turbós és benzines motorok!
    sattila 2013/01/04 20:31 (40699)
    hogy ugyebár alacsony fordulaton milyen nyomatéka van.. mert nagyon nem mindegy főleg élettartamban, de akár fogyasztásban is, hogy azt a mondjuk városi forgalmi tempót pöfögve vagy üveghangon tudod teljesíteni....
    sattila 2013/01/04 20:28 (40698)
    meg azért egy nyomaték és/vagy teljesítmény görbét is érdemes nézni..
    PSTP 2013/01/04 20:24 (40697)
    A nyomaték úgy tudom 190Nm B4204S2 motornál.

    Így már érthető, 30Nm különbség nem kevés.
    sattila 2013/01/04 20:23 (40696)
    na meg azért az 5 hengeres 2 szelepes motorokat a 90-es évek elején kezdték gyártani, ha jól tudom.. (a 850-ben)
    mr sas 2013/01/04 19:54 (40695)
    nézd meg a nyomatékát a 2 motornak 183 asszem a 4 hengeres, 220 az öthengeres.
    ott az eltérés, nem pici. Konrétan a 80as még jóval nagyobb össztömeggel is megeszi a 40est....

    PSTP írta:
    Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?

    Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.

    mr sas írta:
    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX

    kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
    egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
    mr sas 2013/01/04 19:50 (40694)
    elfelejtettem, bocsi ment üzi

    PSTP írta:
    Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?

    Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.

    mr sas írta:
    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX

    kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
    egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
    Géza bá 2013/01/04 19:41 (40693)
    Nem tudom a pontos választ én sem, de gyanakszom. Például arra, hogy ki lehet csiholni 650 ccm-ből is 140 lovat, de azonnal felmerül az élettartam kérdése. Nagyobb űrtartalomból kihozott ugyanilyen a teljesítmény nekem az elnyűhetetlenséget jelenti.
    PSTP 2013/01/04 18:51 (40692)
    Köszi, így már értem, csak nem értem... Minek nagyobb ccm, meg 5 henger, ha 2.0-ból is ki lehet hozni ugyanazt?

    Légyszi az ülésfűtést ne feledd, nézz utána. Köszi.

    mr sas írta:
    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX

    kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
    egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
    PSTP 2013/01/04 18:48 (40691)
    Nekem 2.0 van, S40. 136LE, ehhez képest gyenge, majdhogynem ugyanazt tudja, akkor miért gyártottak egy nagyobb ccm motorttt, azonos teljesítménnyel?

    sattila írta:
    miért, gyenge?
    nekem is ilyen van.....
    b5252s, 10 szelep, örökélet, 2000 alatt lehet vele városban autózni, 3-ban kihuzatva lehet előzgetni, stb...

    Vagy úgy érted, hogy a tiéd önmagához képest gyenge?

    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX
    Géza bá 2013/01/04 16:56 (40690)
    A karácsonyi és új évi eszem-iszomba belepunnyadt társaságot felrázandó elgondolkodtam egy új rémszarvasos matricán. A bal oldali változat vagy inkább a jobbra nézős? Kicsit kisebb is lehetne vagy nagyon kisebb? Legyen sárga fényvisszaverős az alap? 3D műgyantás puccos csoda?
    Mit gondoltok Ti erről így az új év hajnalán?
    Géza bá 2013/01/04 16:25 (40689)
    Zoli855 írta:
    Sziasztok, üdv Mindenkinek
    Igen sajnos ez van, de régóta rosszalkodik úgyhogy jobb túllenni rajta.

    A hóhért akasztják avagy megműtötték az orvost!
    Mielőbbi jobbulást és gyors felépülést kívánok!
    gepsys 2013/01/04 06:04 (40688)
    Pityuuu írta:
    Uhh az komoly olajfogyasztás. Akkor mire hazaérsz 2 flakon olajba kerül? Vagy ez valami speciális kétütemű motor?

    Viccet félretéve én is sok csodát olvastam róla, ennyit nem várok tőle, de ha tényleg fele olyan jó, mint amit ígérnek már megérte. Igaz az olaj kurv@ drága mert 17 ezer 4 liter. A váltóba pedig 4 ezer körül van literje.


    Hát ez egy valószínűleg sok km-es 850 TDi...
    Az olajfogyasztáson és füstölésen kívül egyébként nincs baj a motorral Megy mint az állat, keveset eszik bla bla...

    Ha lesz hozzá "kedvem" ki is próbálom!
    Ti honnan vettétek és mennyiért?
    sattila 2013/01/04 04:59 (40687)
    érdekes, hogy a benga meg az olaj drágább náluk....

    zika69 írta:

    Akkor nem bíztad a véletlenre. Az az érdekes, hogy más országokban az autó gáz ára még magasabbadó mellett is olcsóbb. Nálunk nem tudom hogyan csinálják , hogy ez is drágább. Mintha olyan kiba....tul sokat keresnénk De így én isátjárok mint eddog a Szlovákokhoz, és oda költöm a lét Itthon ez nem kell! Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról, mert mindegyik nagyban játszik
    Pityuuu 2013/01/04 04:48 (40686)
    Akkor nincs gond.
    Zoli855 2013/01/04 04:40 (40685)
    Sziasztok, üdv Mindenkinek
    Igen sajnos ez van, de régóta rosszalkodik úgyhogy jobb túllenni rajta.
    zika69 2013/01/04 04:21 (40684)
    sattila írta:
    7közben eddig is metróztam..
    de lett a 45ös pótkerék mellé egy 90es henger... így már megéri átjárni a 0,7 eurós gázért a szlovákokhoz...


    mr sas írta:
    sattila írta:
    az, hogy az a keresztbeszemű jó édes.........
    de az év végén már kidolgoztam rá egy megoldást...

    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...


    ha már úgyse megy a szivó paripa, inkább sétálsz???

    Akkor nem bíztad a véletlenre. Az az érdekes, hogy más országokban az autó gáz ára még magasabbadó mellett is olcsóbb. Nálunk nem tudom hogyan csinálják , hogy ez is drágább. Mintha olyan kiba....tul sokat keresnénk De így én isátjárok mint eddog a Szlovákokhoz, és oda költöm a lét Itthon ez nem kell! Ezek nem hallottak még a sok kicsi sokra megy mondásról, mert mindegyik nagyban játszik
    wrcviktor 2013/01/04 04:15 (40683)
    kicsicollyn írta:
    Én úgy vettem észre, hogy az olajfogyásom minimálisra csökkent! Eddig 1500km után kb 6-8dl olajat kellett utána töltenem, most mentem vele 2500km és csak 5dl kellett után töltenem, mert nem toltam vissza a nívó pálcát mikor megnéztem az olaj szintet és így mentem 50 km mikor észre vettem, hogy csöpög az olaj! Le is sápadtam mikor néztem ahogy csepeg az olaj!
    A váltó olajat még nem tudtam le cserélni, de a szűrő meg a tömítés már meg van!
    wrcviktor 2013/01/04 04:14 (40682)
    Pityuuu írta:
    Na én meg a váltóban nem cseréltem szűrőt ez kimaradt. Vagy manuálisban van egyáltalán?

    Manuálisba nincs.
    Wildhorse 2013/01/04 03:51 (40681)
    Volvo dokink térdét műteni fogják
    Jobbulást Zoli!
    kicsicollyn 2013/01/04 03:36 (40680)
    Automatában van az biztos!
    Pityuuu 2013/01/04 03:13 (40679)
    Na én meg a váltóban nem cseréltem szűrőt ez kimaradt. Vagy manuálisban van egyáltalán?
    kicsicollyn 2013/01/04 03:11 (40678)
    Én úgy vettem észre, hogy az olajfogyásom minimálisra csökkent! Eddig 1500km után kb 6-8dl olajat kellett utána töltenem, most mentem vele 2500km és csak 5dl kellett után töltenem, mert nem toltam vissza a nívó pálcát mikor megnéztem az olaj szintet és így mentem 50 km mikor észre vettem, hogy csöpög az olaj! Le is sápadtam mikor néztem ahogy csepeg az olaj!
    A váltó olajat még nem tudtam le cserélni, de a szűrő meg a tömítés már meg van!
    Pityuuu 2013/01/04 03:11 (40677)
    Uhh az komoly olajfogyasztás. Akkor mire hazaérsz 2 flakon olajba kerül? Vagy ez valami speciális kétütemű motor?

    Viccet félretéve én is sok csodát olvastam róla, ennyit nem várok tőle, de ha tényleg fele olyan jó, mint amit ígérnek már megérte. Igaz az olaj kurv@ drága mert 17 ezer 4 liter. A váltóba pedig 4 ezer körül van literje.
    gepsys 2013/01/04 03:00 (40676)
    Pityuuu írta:
    Megtörtént ma az olajcserém. Teljes Xado szettet kapott a drága. Úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Motor és váltó olaj is lett cserélve (Xado 0W40, Xado 75W90), plusz vettem szervó revitalizálót is. Majd meglátjuk. Egyelőre sok különbséget nem tapasztaltam. Az olajfogyás pedig majd kiderül. Eddig 1 dl/1000 km volt a fogyás ami nekem nem tűnik soknak turbó motor esetén. Vagy az?

    Üdv!

    Gondoltam én is erre a revitalizáló cuccra. Csodákat olvastam róla!
    Mondjuk az 1l/1000km-es olajfogyasztásomat ha már megharmadolja/felezi, az jó
    Pityuuu 2013/01/04 02:17 (40675)
    Megtörtént ma az olajcserém. Teljes Xado szettet kapott a drága. Úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Motor és váltó olaj is lett cserélve (Xado 0W40, Xado 75W90), plusz vettem szervó revitalizálót is. Majd meglátjuk. Egyelőre sok különbséget nem tapasztaltam. Az olajfogyás pedig majd kiderül. Eddig 1 dl/1000 km volt a fogyás ami nekem nem tűnik soknak turbó motor esetén. Vagy az?
    sattila 2013/01/04 01:30 (40674)
    7közben eddig is metróztam..
    de lett a 45ös pótkerék mellé egy 90es henger... így már megéri átjárni a 0,7 eurós gázért a szlovákokhoz...


    mr sas írta:
    sattila írta:
    az, hogy az a keresztbeszemű jó édes.........
    de az év végén már kidolgoztam rá egy megoldást...

    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...


    ha már úgyse megy a szivó paripa, inkább sétálsz???
    mr sas 2013/01/04 01:30 (40673)
    Neked akkor legalább szerencséd van, egyik zsebből a másikba


    sattila írta:
    és a csúcs, hogy behazudja, hogy a bevételt majd az egészségügyre.....
    a jó édes...
    1. mi köze az eünek az lpghez?
    2. eü-ben dolgozom, nem kapunk lfs-t se...
    sattila 2013/01/04 01:28 (40672)
    és a csúcs, hogy behazudja, hogy a bevételt majd az egészségügyre.....
    a jó édes...
    1. mi köze az eünek az lpghez?
    2. eü-ben dolgozom, nem kapunk lfs-t se...
    mr sas 2013/01/04 01:25 (40671)
    sattila írta:
    az, hogy az a keresztbeszemű jó édes.........
    de az év végén már kidolgoztam rá egy megoldást...

    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...


    ha már úgyse megy a szivó paripa, inkább sétálsz???
    sattila 2013/01/04 01:24 (40670)
    az, hogy az a keresztbeszemű jó édes.........
    de az év végén már kidolgoztam rá egy megoldást...

    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
    mr sas 2013/01/04 01:21 (40669)
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...
    sattila 2013/01/04 01:19 (40668)
    Khm, ha esetleg Dani kollégával végeztél, akkor az enyémet is...

    DaniS70 írta:
    mr sas írta:
    Géza bá írta:
    Éppen egy kispolák a különbség
    Az enyém is 2.4 benzines szívó. Csak szívni gyakorlatilag nem tud, mert tolja a turbó befelé a levegőt.
    elnézést kérek

    igenigen, egy rendes volvo alvázszámban nincs keresnivalója az S karakternek...


    Kabbe! )))))

    Üdv,
    B5202S
    sattila 2013/01/04 01:17 (40667)
    na akkor csak a tisztán látás miatt:
    ki beszélt itt s80-ról? :D:D:D
    B5252s 850, s70, v70, stb...
    Az is 140 le (körül....)



    mr sas írta:
    na akkor csak a tisztán látás miatt:
    nincs 2 szelepes S80 benzin
    DaniS70 2013/01/03 23:54 (40666)
    mr sas írta:
    Géza bá írta:
    Éppen egy kispolák a különbség
    Az enyém is 2.4 benzines szívó. Csak szívni gyakorlatilag nem tud, mert tolja a turbó befelé a levegőt.
    elnézést kérek

    igenigen, egy rendes volvo alvázszámban nincs keresnivalója az S karakternek...


    Kabbe! )))))

    Üdv,
    B5202S
    mr sas 2013/01/03 22:07 (40665)
    Géza bá írta:
    Éppen egy kispolák a különbség
    Az enyém is 2.4 benzines szívó. Csak szívni gyakorlatilag nem tud, mert tolja a turbó befelé a levegőt.
    elnézést kérek

    igenigen, egy rendes volvo alvázszámban nincs keresnivalója az S karakternek...
    Géza bá 2013/01/03 22:01 (40664)
    Éppen egy kispolák a különbség
    Az enyém is 2.4 benzines szívó. Csak szívni gyakorlatilag nem tud, mert tolja a turbó befelé a levegőt.
    elnézést kérek
    mr sas 2013/01/03 21:47 (40663)
    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX

    kérdésedre válaszolva, az adó miatt(egyes országokban/piacokon más adó vonatkozik a 140 illetve 170 pacis verzióra)
    egy átlagos lyúzer átlagos használat mellett nem érez különbséget...
    mr sas 2013/01/03 21:46 (40662)
    B5254S 140le
    B5254S2 170le
    mr sas 2013/01/03 21:44 (40661)
    na akkor csak a tisztán látás miatt:
    nincs 2 szelepes S80 benzin
    sattila 2013/01/03 21:22 (40660)
    hm, de szép darab...
    Minutus Toxicus írta:
    Tudom. Ha megnézed az adatlapom, làthatod, hogy olyanom vo't.
    sattila 2013/01/03 21:19 (40659)
    Minutus Toxicus 2013/01/03 21:06 (40658)
    Tudom. Ha megnézed az adatlapom, làthatod, hogy olyanom vo't.
    sattila 2013/01/03 21:01 (40657)
    ja, végülis motorkódot nem írt PS kolléga..
    csak a 140 LE-re vágtam rá, hogy b5252s.. (könnyen, mert enyém is az...)
    (a 170-es meg az 5254)
    Minutus Toxicus 2013/01/03 20:52 (40656)
    sattila írta:
    ammán a 20v


    Minutus Toxicus írta:
    Jonap.

    Van az 170 lovakkal is.


    Igen, de az ugyanugy 2.4-es öthengeres szivo.
    sattila 2013/01/03 20:39 (40655)
    ammán a 20v


    Minutus Toxicus írta:
    Jonap.

    Van az 170 lovakkal is.
    Minutus Toxicus 2013/01/03 20:38 (40654)
    Jonap.

    Van az 170 lovakkal is.
    sattila 2013/01/03 20:34 (40653)
    miért, gyenge?
    nekem is ilyen van.....
    b5252s, 10 szelep, örökélet, 2000 alatt lehet vele városban autózni, 3-ban kihuzatva lehet előzgetni, stb...

    Vagy úgy érted, hogy a tiéd önmagához képest gyenge?

    PSTP írta:
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX
    PSTP 2013/01/03 19:29 (40652)
    Kis segítségget várnék a hozzáértőktől

    Miért olyan gyenge a 2.4 5 hengeres szívóbenzines motor?
    140LE, 220Nm, ha jól tudom.

    THX
    sattila 2013/01/03 19:02 (40651)
    Legyünk PC-k. ugye mindenki csak a volvót látja a képen? :D:D:D
    charlotte 2013/01/03 18:59 (40650)
    Hát ez max. a gay bácsiknak jön be. De ettől függetlenül: én kérek elnézést minden férfitól akit esetleg megbántottam. Nem akartam szétzilálni a fórumot. Autókázzatok csak tovább.

    peace
    Go to topOldal: 1...162163164165166167168...570