Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...161162163164165166167...570
    Géza bá 2013/01/10 19:40 (40837)
    Én is kábé ennyit megyek 55-60 literrel. Mondjuk az 1200S Ladámhoz képest remek teljesítmény. A motor kétszer akkora, a lóerők száma a háromszorosa, súlyra is közel a duplája. De azért eco-nak nem nevezném.
    A dízeles részt most kihagyom
    850 TURBO 2013/01/10 19:14 (40836)
    A dieselekrol meg mindig azt tartjak hogy hangos kopogos lassu darab sz..ok. Ez van elterjedve a kozhiedelemben. Nem veletlen, az autok 80%-a benzines.
    Northface 2013/01/10 19:10 (40835)
    850 TURBO írta:
    Peldaul ha egy auto egy telitankkal (65-70liter) elmegy 500 km-ert' arra azt mondják nem rosssz.(economical)
    A v8-asok kb 300-350-et mennek el.

    mr sas írta:
    Mesélj, mesélj, jól jönnek más világnézetek, én vevő vagyok minden infóre a kis nagyvilágunkból...
    Előri is köfönjük


    12-14 lityó/100 km az economical? Asztakurva...
    850 TURBO 2013/01/10 19:05 (40834)
    Peldaul ha egy auto egy telitankkal (65-70liter) elmegy 500 km-ert' arra azt mondják nem rosssz.(economical)
    A v8-asok kb 300-350-et mennek el.

    mr sas írta:
    Mesélj, mesélj, jól jönnek más világnézetek, én vevő vagyok minden infóre a kis nagyvilágunkból...
    Előri is köfönjük
    Northface 2013/01/10 18:52 (40833)
    Minutus Toxicus írta:
    Gondolom az osztràkot ausztràlnak kell olvasni.

    Jonap.


    Wiener Neustadtból indultam ki, de az adatlap alapján akár Ausztrália is lehet... Kinek mi tetszik
    mr sas 2013/01/10 18:29 (40832)
    Mesélj, mesélj, jól jönnek más világnézetek, én vevő vagyok minden infóre a kis nagyvilágunkból...
    Előri is köfönjük
    850 TURBO 2013/01/10 18:26 (40831)
    Szoval mivel itt meg mindig az él a köztudatban hogy a Volvo az biztonsági auto igy aki bármilyen Volvot vezet, az egytol egyig MAZSOLA. A Volvo az grandma car, a ponty szemet hal, amelyik megeszi a tobbi hal ikrajat, a disznohus meg ehetetlen valami ( igaz a bacon az johet). Tudnék meg mesélni sok begyoposodott dologrol.
    Northface írta:
    850 TURBO írta:
    Sajnos Magyarországon elkövetik azt a hibát, hogy az autót nem viszik időszakos szervizre, köszönhető a berekhez viszonyitott magas szervíz költségekhez.Itt nálunk olyan természetes dolog a 10000ezres szervíz, mint a reggeli mosakodas és az autók is lényegesen jobb állapotban vannak a korukhoz képest. Itt mindegyik első szerias s80-as t6 os motorral jött ki. Mellesleg itt a Volvokat "nagymama autoknak tartják amik lassú vacakok" és olyanok vezetik akik nem tudnak vagy most tanulnak vezetni.


    Akkor ott nagy bajok vannak, egy T6-os S80-at szerintem a legritkább esetben választ egy kezdő vezető És hát izé... Azt hiszem egy fullos, 14 milliós XC70-et sem csak úgy "törni" vesznek a népek Vagy tényleg ennyire pazar lenne kint az életszínvonal? Tegyél rendet az osztrák fejekben
    Minutus Toxicus 2013/01/10 17:43 (40830)
    Gondolom az osztràkot ausztràlnak kell olvasni.

    Jonap.
    Northface 2013/01/10 16:06 (40829)
    850 TURBO írta:
    Sajnos Magyarországon elkövetik azt a hibát, hogy az autót nem viszik időszakos szervizre, köszönhető a berekhez viszonyitott magas szervíz költségekhez.Itt nálunk olyan természetes dolog a 10000ezres szervíz, mint a reggeli mosakodas és az autók is lényegesen jobb állapotban vannak a korukhoz képest. Itt mindegyik első szerias s80-as t6 os motorral jött ki. Mellesleg itt a Volvokat "nagymama autoknak tartják amik lassú vacakok" és olyanok vezetik akik nem tudnak vagy most tanulnak vezetni.


    Akkor ott nagy bajok vannak, egy T6-os S80-at szerintem a legritkább esetben választ egy kezdő vezető És hát izé... Azt hiszem egy fullos, 14 milliós XC70-et sem csak úgy "törni" vesznek a népek Vagy tényleg ennyire pazar lenne kint az életszínvonal? Tegyél rendet az osztrák fejekben
    850 TURBO 2013/01/10 08:07 (40828)
    Sajnos Magyarországon elkövetik azt a hibát, hogy az autót nem viszik időszakos szervizre, köszönhető a berekhez viszonyitott magas szervíz költségekhez.Itt nálunk olyan természetes dolog a 10000ezres szervíz, mint a reggeli mosakodas és az autók is lényegesen jobb állapotban vannak a korukhoz képest. Itt mindegyik első szerias s80-as t6 os motorral jött ki. Mellesleg itt a Volvokat "nagymama autoknak tartják amik lassú vacakok" és olyanok vezetik akik nem tudnak vagy most tanulnak vezetni.

    Géza bá írta:
    Az enyém 2001-es 5 sebességes zsírtonik. Az olajcsere időlegesen megszüntette a váltás közbeni rángatást (3-4 és 3-2). Az évzáró vacsin beszélgetve Seres mesterrel, fel lettem világosítva. Ugyanis a szeleptest kopott és nem zárnak rendesen a kis golyócskák, ettől nem épül fel az olajnyomás megfelelően. A régi olaj "elfolyósodott" és ez okozott rángatást, a tömítetlenség miatt elszökött az olaj és az olajnyomás is. Az új olaj lényegesen sűrűbb, így most működik a rendszer. A szeleptest azonban továbbra is kopott! Előbb vagy utóbb ki kell cserélni. Karcsi szerint ez hipp és hopp megcsinálható, azonban a számla végösszege szerintem kissé kellemetlen, mert úgy 350ezer felett van/lesz valahol.

    Azt mondom, hogy használni elképzelhetetlenül jó. Relatíve sokat autózva a hegyekben, rendkívül hasznos a kézi kapcsolás lehetősége. Komoly motorfékkel lehet leereszkedni vele. A hajtű kanyarok előtt szoktam csak 2-be vissza, mert az már komoly lassítást eredményez. Városi használatra gondolom nem kell ecsetelni az automata előnyeit.

    A nagy teljesítményű autókkal azért érdemes óvatosnak lenni, mert az előző gazda nem véletlenül vette. Ezeket hajtani szokták és nem babusgatni. Tessék nagyon alaposan megnézni a kiszemelt példányt!
    Neked közelebb van Wiener Neustadtban a Volvo Baumgartner, mint itthon bármi. Esetleg arrafelé érdeklődni?......
    gegee 2013/01/10 05:50 (40827)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    A minimálbér és a járulékok szinte ugyanolyan magasak (egyedül ÁFA kevesebb).
    És mellette igen nagy a munkanélküliség. Sok határmenti falu lakója a MO-i autógyárakban vagy a Nokiának dolgoztak amelyek most leépítenek.
    Sokan SK-ból jártak dolgozni, mert kevesebbel is beérték.

    SK nemcsak magyar árakhoz viszonyítva drágább, hanem az állampolgároknak is.


    Hejhalla.

    Épp a Zindekszen is volt ma egy kis hír:

    index.hu/gazdasag/2013/01/09/hasit_szlovakia_de_a_zsebeken_nem_latszik/

    Érdekes, aszittem, hogy náluk télleg tombol a fejlődés.Na, de most már tiszta minden.
    zika69 2013/01/10 04:04 (40826)
    Jobbulást!! A gyógyulási időt ne rövidítsd le, gondolj rá ez is olyan mint egy újból összerakott szerkezet be kell járódnia és türelmesen!
    tusullo 2013/01/10 03:50 (40825)
    Üdvözletem!

    Per pillanat V40 T4-em van, megejtette bátyám ,hogy eladná szuzukiját és átvenné enyém. V40-em is 4sebességes tiptronik és hasonlóan viseli az L és 3ik fokozat váltását. Azért is kérdeztem mert talán az újabb 5 sebességes talán jobban bírja (ebben kb 180.000km van - 2008ig szarszervízben igazoltan 93.000)
    kicsicollyn 2013/01/10 03:01 (40824)
    mr sas: valóban, én is láttam már patika T6-ot, igaz szintén egy darabot.

    Remélem egyszer láthatod az enyémet is, és még meg is hajthatod!!
    Géza bá 2013/01/10 01:02 (40823)
    Az enyém 2001-es 5 sebességes zsírtonik. Az olajcsere időlegesen megszüntette a váltás közbeni rángatást (3-4 és 3-2). Az évzáró vacsin beszélgetve Seres mesterrel, fel lettem világosítva. Ugyanis a szeleptest kopott és nem zárnak rendesen a kis golyócskák, ettől nem épül fel az olajnyomás megfelelően. A régi olaj "elfolyósodott" és ez okozott rángatást, a tömítetlenség miatt elszökött az olaj és az olajnyomás is. Az új olaj lényegesen sűrűbb, így most működik a rendszer. A szeleptest azonban továbbra is kopott! Előbb vagy utóbb ki kell cserélni. Karcsi szerint ez hipp és hopp megcsinálható, azonban a számla végösszege szerintem kissé kellemetlen, mert úgy 350ezer felett van/lesz valahol.

    Azt mondom, hogy használni elképzelhetetlenül jó. Relatíve sokat autózva a hegyekben, rendkívül hasznos a kézi kapcsolás lehetősége. Komoly motorfékkel lehet leereszkedni vele. A hajtű kanyarok előtt szoktam csak 2-be vissza, mert az már komoly lassítást eredményez. Városi használatra gondolom nem kell ecsetelni az automata előnyeit.

    A nagy teljesítményű autókkal azért érdemes óvatosnak lenni, mert az előző gazda nem véletlenül vette. Ezeket hajtani szokták és nem babusgatni. Tessék nagyon alaposan megnézni a kiszemelt példányt!
    Neked közelebb van Wiener Neustadtban a Volvo Baumgartner, mint itthon bármi. Esetleg arrafelé érdeklődni?......
    inrock 2013/01/10 00:52 (40822)
    Halló Kollégák,

    jobbulást!
    mr sas 2013/01/10 00:26 (40821)
    röviden: nem kifejezetten... olyan lottó jellegű

    tusullo írta:
    Üdv!

    Köszönöm!
    Még egy kérdés: 2003as modellt néztem és az már 5sebességes tiptronik, mennyire jok ezek?
    mr sas 2013/01/10 00:23 (40820)
    Szia,

    valóban, én is láttam már patika T6-ot, igaz szintén egy darabot.
    Ellenben hulladék T6-ot picivel többet... úgy az összeset amit ivanixba szervizeltek 2005-2010ig...
    A legfontosabb ahogy Te is említed - a leinformálhatóság, illetve a gondos gazda... de ez mint a fehér holló sajna...

    850 TURBO írta:
    az egyik ismerősöm most vett egy s80 t6-ot 280ezer km-rel.Az autónak semmi komoly baja nem volt,ahogy megvette elvitte az általam javasolt volvoszervizbe, ahol ismerték az autót.Kicserélték a hengerfej tomitest, meg general szerviz. Semmi más baja nincs. Talán több elektronikus probléma lehet vele ahogy a szervizben mondták. Gondolok itt jeladokra, érzékelőkre. Nekem t5-ös van, apró dolgok amik a kornak köszönhetőek, de semmi komoly.Ha van lenyomozhato előélete az autóknak, akkor szerintem nem nyulhatsz mellé. Én személy szerint az s60at választanam inkabb mivel újabb konstrukció és kevesebb üzemanyaggal jár, és persze a pótolhatatlan 5 henger hangja az valami félelmetes. Kis tunningal nagyo sokat kilehet hozni a motorbol. Kérdezz bátran.Remélem segítettem.
    mr sas írta:
    tessék az öt hengernél maradni!

    tusullo írta:
    Üdvözlök mindenkit!
    Hozzáértőket és tapasztaltakat kérdezek: S80 T6 2003környékiek mennyire megbízhatóak? Vagy esetleg S60 2.4t AWD?
    Köszönöm!
    tusullo 2013/01/09 23:58 (40819)
    Üdv!

    Köszönöm!
    Még egy kérdés: 2003as modellt néztem és az már 5sebességes tiptronik, mennyire jok ezek?
    tusullo 2013/01/09 23:55 (40818)
    Üdvözlet!

    Jobbulást kívánunk!!!!!!!!!!!!
    Géza bá 2013/01/09 23:47 (40817)
    Tessék lelkiismeretesen végig csinálni a műtét utáni rehabilitációt! Nem szabad türelmetlennek lenni! A teniszpályák is megvárnak, hidd el.
    Northface 2013/01/09 21:52 (40816)
    Zoli855 írta:
    Hello
    A puszi a csajoké leginkább, igen itt vagyok már teljesen felébredtem ehettem ihattam is. Köszi a szurkolást.
    Szép napot Mindenkinek



    Jó lábadozást, csak nyugisan! A munka ráér!
    Zoli855 2013/01/09 21:41 (40815)
    Hello
    A puszi a csajoké leginkább, igen itt vagyok már teljesen felébredtem ehettem ihattam is. Köszi a szurkolást.
    Szép napot Mindenkinek
    Géza bá 2013/01/09 21:19 (40814)
    Milyen dokira vár? Ő maga a (Volvo)Doktor!
    Wildhorse 2013/01/09 21:09 (40813)
    Zoli855 írta:
    Hello Mindenki!
    Már bent fekszem várom a műtétet, 11 körül lesz. Szorítsatok.

    Más: valószínű eladó lesz a 850-m, 350k körül lesz az ár 95' 2,5 10V klíma ülésfűtés stb. 10-11 közötti fogyasztás 290000 km, törött volt a jobb oldala (eléggé), a javítás Ivanicsnál leinformálható, szervizkönyv megvan de hiányos picit a bejegyzés. Dán nagykövetség, Ivanics Kft, fiatal srác ( gondos gazda volt) és én voltunk a tulajok. Nem hibátlan de jó állapotban van.



    Nemrég írta Zoli FB-ra:
    "Üdv Mindenkinek ! Felébredtem az altatásból, minden rendben. Várom a dokit hogy megbeszéljük a dolgokat. A térdem kiegyenesedett és ez már jó hír, most tea és keksz, zene és relax. Puszi"


    A "puszi"-t az vegye magára aki akarja
    Zoli855 2013/01/09 16:44 (40812)
    Hello Mindenki!
    Már bent fekszem várom a műtétet, 11 körül lesz. Szorítsatok.

    Más: valószínű eladó lesz a 850-m, 350k körül lesz az ár 95' 2,5 10V klíma ülésfűtés stb. 10-11 közötti fogyasztás 290000 km, törött volt a jobb oldala (eléggé), a javítás Ivanicsnál leinformálható, szervizkönyv megvan de hiányos picit a bejegyzés. Dán nagykövetség, Ivanics Kft, fiatal srác ( gondos gazda volt) és én voltunk a tulajok. Nem hibátlan de jó állapotban van.
    sattila 2013/01/09 15:48 (40811)
    Igen, megerősítem én is Pacit...
    Gazdasági mutatókban, százalékos növekedésben, meg lehet, hogy államadósságban (csökkentésében) hagytak el minket...
    Átlag életszínvonal elég gyenge..
    Meg ott is mindenki a főváros köré csoportosul... (munka, stb...)
    Wildhorse 2013/01/09 14:01 (40810)
    A minimálbér és a járulékok szinte ugyanolyan magasak (egyedül ÁFA kevesebb).
    És mellette igen nagy a munkanélküliség. Sok határmenti falu lakója a MO-i autógyárakban vagy a Nokiának dolgoztak amelyek most leépítenek.
    Sokan SK-ból jártak dolgozni, mert kevesebbel is beérték.

    SK nemcsak magyar árakhoz viszonyítva drágább, hanem az állampolgároknak is.
    gegee 2013/01/09 07:45 (40809)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Szlovákiában drágább és ott szegényebbek is az emberek. Érezni a forgalmon az üzemanyag árat. Jobban mint MO-on.

    Hejhalláj.

    Igen, az tudtam, hogy valamivel drágább.De hogy szegényebbek az emberek?Persze nem gondoltam sose ida svájci életszínvonalat, de az utóbbi 6-7 évben egybe az megy a médiában, hogy már lehagytak minket egy ideje, jobb a pénzük, jobban élnek.Akkor ez nem igaz?

    Mi sokat jártunk a 80-as évekbe a Tátrába nyaralni, mert olcsóbb volt mint a Balaton.Emléxem, hogy mindent majdhogynem röhögve fizettünk ki, legalább is igencsak olcsóbb volt, mint Magyarország.De aztán már nem jártunk nagyon 2000 után, mert igencsak bebunkultak, valahogy nem éreztük jól magunkat az erős magyarellenes légkör miatt.Úgyhogy azóta nem tudom, mi van arrafelé, csak a hírekből.Azok meg a szlovák kánaánt festik egyben.
    850 TURBO 2013/01/09 07:03 (40808)
    Mellesleg ha nincs igazan indok az osszkerekre akkor inkabb ne legyen eggyel tobb hibaforras es feleslegesen novelt ossztomeg. S60 2.4t vagy t5.850 TURBO írta:
    az egyik ismerősöm most vett egy s80 t6-ot 280ezer km-rel.Az autónak semmi komoly baja nem volt,ahogy megvette elvitte az általam javasolt volvoszervizbe, ahol ismerték az autót.Kicserélték a hengerfej tomitest, meg general szerviz. Semmi más baja nincs. Talán több elektronikus probléma lehet vele ahogy a szervizben mondták. Gondolok itt jeladokra, érzékelőkre. Nekem t5-ös van, apró dolgok amik a kornak köszönhetőek, de semmi komoly.Ha van lenyomozhato előélete az autóknak, akkor szerintem nem nyulhatsz mellé. Én személy szerint az s60at választanam inkabb mivel újabb konstrukció és kevesebb üzemanyaggal jár, és persze a pótolhatatlan 5 henger hangja az valami félelmetes. Kis tunningal nagyo sokat kilehet hozni a motorbol. Kérdezz bátran.Remélem segítettem.
    mr sas írta:
    tessék az öt hengernél maradni!

    tusullo írta:
    Üdvözlök mindenkit!
    Hozzáértőket és tapasztaltakat kérdezek: S80 T6 2003környékiek mennyire megbízhatóak? Vagy esetleg S60 2.4t AWD?
    Köszönöm!
    850 TURBO 2013/01/09 06:49 (40807)
    az egyik ismerősöm most vett egy s80 t6-ot 280ezer km-rel.Az autónak semmi komoly baja nem volt,ahogy megvette elvitte az általam javasolt volvoszervizbe, ahol ismerték az autót.Kicserélték a hengerfej tomitest, meg general szerviz. Semmi más baja nincs. Talán több elektronikus probléma lehet vele ahogy a szervizben mondták. Gondolok itt jeladokra, érzékelőkre. Nekem t5-ös van, apró dolgok amik a kornak köszönhetőek, de semmi komoly.Ha van lenyomozhato előélete az autóknak, akkor szerintem nem nyulhatsz mellé. Én személy szerint az s60at választanam inkabb mivel újabb konstrukció és kevesebb üzemanyaggal jár, és persze a pótolhatatlan 5 henger hangja az valami félelmetes. Kis tunningal nagyo sokat kilehet hozni a motorbol. Kérdezz bátran.Remélem segítettem.
    mr sas írta:
    tessék az öt hengernél maradni!

    tusullo írta:
    Üdvözlök mindenkit!
    Hozzáértőket és tapasztaltakat kérdezek: S80 T6 2003környékiek mennyire megbízhatóak? Vagy esetleg S60 2.4t AWD?
    Köszönöm!
    sattila 2013/01/09 05:52 (40806)
    Igen, egyedül az lpg olcsó, a benzin meg a dízel 1,5 eu körül van...
    A városban meg az utakon/kutakon meg mintha tífusz lenne..
    Kaja árak kb egál velünk... bérek meg ha jól tudom, lejjebb... nyugdíjak pláne...
    Vannak ott rokonok.. hát régebben se volt jobb, mindig egy kicsivel "visszább" voltak..

    Wildhorse [kispaci] írta:
    Szlovákiában drágább és ott szegényebbek is az emberek. Érezni a forgalmon az üzemanyag árat. Jobban mint MO-on.
    Pityuuu 2013/01/09 01:23 (40805)
    Nem szleng az, inkább szak szónak mondanám. Ha jól tudom akkor az 1000 liter feletti tartályokat már tartánynak nevezik. Mondjuk ez is inkább csak ADR zsargonban szerepel hétköznapi nyelven mindenki tartályt mond. A híradóban is tartálykocsi borul fel és nem tartány.
    Maki S60 2013/01/08 22:06 (40804)
    Tudja valaki, hogy hogyan lehet az olajcserére figyelmeztető számlálót alap állapotba állítani itthon (még nem írt ki semmit), mert ma szervizelés volt...

    Előre is köszi!
    Wildhorse 2013/01/08 21:21 (40803)
    Volvo-mánia írta:
    Egyébként nem tartályautó,hanem tartány a helyes kifejezés.

    kaminyonos szleng?
    Wildhorse 2013/01/08 21:20 (40802)
    Szlovákiában drágább és ott szegényebbek is az emberek. Érezni a forgalmon az üzemanyag árat. Jobban mint MO-on.
    mr sas 2013/01/08 17:20 (40801)
    tessék az öt hengernél maradni!

    tusullo írta:
    Üdvözlök mindenkit!
    Hozzáértőket és tapasztaltakat kérdezek: S80 T6 2003környékiek mennyire megbízhatóak? Vagy esetleg S60 2.4t AWD?
    Köszönöm!
    mr sas 2013/01/08 17:19 (40800)
    ez így igaz
    mr sas 2013/01/08 17:16 (40799)
    mornin'
    mr sas 2013/01/08 17:11 (40798)
    uuu ez delyo táblázat
    like
    sattila 2013/01/08 15:36 (40797)
    áááááááááááááááááááá
    )))

    gegee írta:
    Minutus Toxicus írta:

    "Sic transit gloria mundi."



    Vagyis: Így múlik el a Ford Transit dicsősége... [/quote]
    gegee 2013/01/08 10:53 (40796)
    Van itt egy érdekes benzinárlista:

    2012 Gas Prices
    This Bloomberg index lists countries by gas price and by their residents' pain at the pump. Click here to view the

    full slideshow.

    Price.....Country.............Pain Rank
    $10.12...Norway......................#52
    $9.41....Turkey........................#7
    $9.28....Israel..........................#31
    $8.61....Hong Kong.................#35
    $8.26....Netherlands...............#41
    $8.20....Denmark...................#47
    $8.15....Italy............................#34
    $8.14....Sweden......................#48
    $7.92....Greece.......................#26
    $7.87....United Kingdom.........#37
    $7.79....France.......................#39
    $7.77....Belgium.....................#42
    $7.74....Germany....................#40
    $7.72....Portugal.....................#23
    $7.66....Switzerland................#53
    $7.59....Finland.......................#45
    $7.34....Ireland........................#44
    $7.15....Japan.........................#46
    $7.12....South Korea..............#30
    $6.93....Slovakia.....................#21
    $6.92....Brazil..........................#13
    $6.79....Hungary.....................#15
    $6.60....Malta..........................#27
    $6.57....Slovenia.....................#32
    $6.55....New Zealand............#43
    $6.49....Austria.......................#49
    $6.47....Spain.........................#36
    $6.46....Czech Republic.........#25
    $6.41....Australia.....................#54
    $6.38....Luxembourg..............#56
    $6.32....Lithuania....................#18
    $6.15....Poland.......................#19
    $6.13....Chile...........................#22
    $6.12....Bulgaria......................#6
    $6.08....Latvia.........................#17
    $6.08....Singapore...................#50
    $5.96....Colombia....................#10
    $5.86....Cyprus.......................#38
    $5.82....Argentina....................#16
    $5.80....Estonia......................#24
    $5.71....Romania....................#11
    $5.46....Canada......................#51
    $5.44....India...........................#1
    $5.30....South Africa...............#12
    $4.89....China..........................#8
    $4.51....Thailand.....................#9
    $4.42....Philippines.................#3
    $3.85....Indonesia...................#5
    $3.75....Russia.......................#33
    $3.75....United States.............#55
    $3.55....Pakistan.......................#2
    $3.24....Mexico........................#29
    $3.23....Malaysia.....................#28
    $2.80....Iran.............................#20
    $2.32....Nigeria........................#4
    $1.89....United Arab Emirates..#57
    $1.73....Egypt..........................#14
    $0.89....Kuwait........................#59
    $0.61....Saudi Arabia..............#58
    $0.09....Venezuela..................#60

    Az első oszlop a gallononkénti benzinár usd-ben, az utolsó a "fájdalomszint", jelesül, hogy mennyire nehéz kifizetni.Nagyobb számok: röhögve fizetik az ott élők, kisebbek: q nehezen.Beszédes a norvég-török összehasonlítás...De a magyar szám is ott van a szeren...

    Forrás: LINK
    gegee 2013/01/08 10:37 (40795)
    Minutus Toxicus írta:

    "Sic transit gloria mundi."

    [/quote]

    Vagyis: Így múlik el a Ford Transit dicsősége...
    gegee 2013/01/08 10:35 (40794)
    sattila írta:
    unortodox környezetvédelem....
    Jan 1-től 50%-al emelték a jövedéki adóját az lpg-nek... aztán majd év közben
    még 50-nel..
    olcsó kúton 255, többin 280...


    gegee írta:
    Maki S60 írta:
    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...

    Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...


    Hejhalla.
    Meséljetek már, mi a frász lesz ez?Nem futottam még bele valahogy...


    Hejhalla.
    Na akkor az f@sza lesz.Most, hogy elég sokan átálltak rá, kezdik sz*patni a népet...

    Northface, isten az a szíjcsere...
    Volvo-mánia 2013/01/08 07:26 (40793)
    Egyébként nem tartályautó,hanem tartány a helyes kifejezés.
    Volvo-mánia 2013/01/08 07:24 (40792)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Bármi lehet. Azt el tudom képzelni, hogy a "MOL-tól veszik" azt jelenti a háttérben, hogy a forgalmazó által elvárt minőségben finomítják az üzemanyagot, aztán a forgalmazó még hozzáadja a saját cuccát. A kőolaj jóesetben 2 helyről jöhet, tehát az alapanyag mindenütt ugyanaz.

    Amúgy konkrétan december elején tankoltam egy MOL kútnál az egérúton - mondván jó lesz az, úgyis MOL - és a kocsi fogyasztása drasztikusan megemelkedett 10 literre!
    Ilyen fogyasztásom soha sem volt, csak mikor padlógázon 230-km/h-val mentem autópályán.

    Tankoltam a szokásos vecsési benzinkúton és a fogyasztás visszament normál 8 littyó körülire.



    Egy ismerősömmel történt régebben,hogy egy agip kúton felkínáltak neki az ott dolgozók X összegért egy 5l-es fém flakonban lévő valamit,ami arra szolgált volna hogy azt kellett volna beleönteni gondolom a földalatti tartályba,vagy a lefejtés elött a kamionba,nem tudom és ez által vált volna a sima anyag az adott fantázianevü prémium ü.anyaggá.Most hírtelen nem jut eszembe az agip féle prémium név.Mivel megvette ezért ott egy darabig aki a drágább kútfejröl tankolt,az nagy eséllyel ugyanazt töltötte belőle,mintha a normált választotta volna. Szóval ebböl a sztoribol adódóan nem vetem el azt hogy egyszer urban legend,egyszer pedig nem a néha tapasztalt ü.anyagok közti fizikálisan érezhető különbség amiket olvashatunk,hallhatunk itt-ott.
    Én konkrétan egyszer tettem az autóban extra gázolajat,de nem volt semmi észlelhető különbség(se könnyebb indítás,sem fogyasztás,se semmi),csak annyi hogy utána kihűlt a pénztárca. Szóval én nem vagyok az a bizonyos potenciális és megcélzott vásárlóközönség.
    Volvo-mánia 2013/01/08 07:11 (40791)
    Üdv Mindenkinek!

    Gratulálok az autóhoz!Sok balesetmentes,nyugodt,kellemes km-t kívánok!
    Egyetértek!Jó választás volt szerintem is!(és ésszerü is)
    Wildhorse 2013/01/08 05:34 (40790)
    Bármi lehet. Azt el tudom képzelni, hogy a "MOL-tól veszik" azt jelenti a háttérben, hogy a forgalmazó által elvárt minőségben finomítják az üzemanyagot, aztán a forgalmazó még hozzáadja a saját cuccát. A kőolaj jóesetben 2 helyről jöhet, tehát az alapanyag mindenütt ugyanaz.

    Amúgy konkrétan december elején tankoltam egy MOL kútnál az egérúton - mondván jó lesz az, úgyis MOL - és a kocsi fogyasztása drasztikusan megemelkedett 10 literre!
    Ilyen fogyasztásom soha sem volt, csak mikor padlógázon 230-km/h-val mentem autópályán.

    Tankoltam a szokásos vecsési benzinkúton és a fogyasztás visszament normál 8 littyó körülire.
    Minutus Toxicus 2013/01/08 04:45 (40789)
    Talàltam két idevàgo hozzàszolàst egy forumon:

    "Képzelgés. Tartályautó söfőr voltam, úgyhogy elmondhatom, hogy ismerem ezt a folyamatot. Százhalombattán a finomítóban betöltik az anyagot, én meg a kúton kiengedem. Mi ebben a misztikus?

    Attól lesz Shell vagy OMV vagy MOL vagy BP vagy ARAL márkájú az üzemanyag, hogy lefejtés előtt a kúton a tartálykocsiba beleöntenek még némi saját adalékanyagot, hogy már elkeveredve folyjon le a földalatti tartályba. De sokáig még ez se volt. A sok jólértesült meg vette drágábban a "nyugati" üzemanyagot."

    "A barátod arra gondolt, hogy pl. a Shell vagy az OMV nagy mennyiségben vesz Battán üzemanyagot, nem tartálykocsinként, és azt elkülönítve tárolják, mert onnantól az csak a vevőé. Az is lehet, hogy már nyersolaj korában megvette, idecsurgott a Barátság kőolajvezetéken, a MOL meg bérmunkában gyártott belőle neki üzemanyagot.

    Azért nem jön 1%-nál több üzemanyag külföldről, mert drága vasúton vagy közúton furikázni. A nyugat-magyarországi kútjaira hord az OMV a schwechati finomítóból, mert az közelebb van oda, mint Százhalombatta. Meg Pétfürdőre vasúton, de ez már tíz évnél is régebbi információ, tehát nem tudom. Azt mondják, a MOL/INA horvátországi finomítójából is kerül ide valamennyi, biztos főleg a határ menti kutakhoz."
    kicsicollyn 2013/01/08 04:38 (40788)
    Akkor már ezt is tudom! Shellesitik, Lukoilositják, ÖMWsitisik!
    Minutus Toxicus 2013/01/08 04:37 (40787)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Minutus Toxicus írta:
    O, hàt azzal biztos nem is lenne probléma, bizonyosan megtalàlnàm, a problémàt inkàbb abban làtom, hogy egy OVT-n valo megjelenésemnek az esélye nagyon durvàn konvergàl a 0% irànyàba.


    Beülsz a kocsiba oszt eljössz


    Persze, aztàn még a sok betegàgytol osszeszed valami korsàgot az én kis dràgasàgom.
    Minutus Toxicus 2013/01/08 04:34 (40786)
    kicsicollyn írta:
    Én úgy tudom, hogy a 95-t A MOL-tól veszi a Shell!

    Jol tudod, sot az osszes tobbi uzemanyagfajtàt is. Aztàn "shellesitik", azaz adalékoljàk.
    De ez nem egyedi, a magyar uzemanyagforgalmazok tulnyomo része a Moltol vàsàrol.
    Wildhorse 2013/01/08 04:33 (40785)
    Minutus Toxicus írta:
    O, hàt azzal biztos nem is lenne probléma, bizonyosan megtalàlnàm, a problémàt inkàbb abban làtom, hogy egy OVT-n valo megjelenésemnek az esélye nagyon durvàn konvergàl a 0% irànyàba.


    Beülsz a kocsiba oszt eljössz
    Minutus Toxicus 2013/01/08 04:32 (40784)
    O, hàt azzal biztos nem is lenne probléma, bizonyosan megtalàlnàm, a problémàt inkàbb abban làtom, hogy egy OVT-n valo megjelenésemnek az esélye nagyon durvàn konvergàl a 0% irànyàba.
    kicsicollyn 2013/01/08 04:05 (40783)
    Én úgy tudom, hogy a 95-t A MOL-tól veszi a Shell!
    inrock 2013/01/08 03:58 (40782)
    Ja, amit akartam írni igazából hogy nálam a sima 95-ös Shell is jobban húz, mint akármelyik másik 95-ös.
    inrock 2013/01/08 03:56 (40781)
    Northface se egy kistermetű figura
    inrock 2013/01/08 03:56 (40780)
    Halló Kollégák,

    miért ne mennél be? Mikor elkezd kérdezősködni, mondod, hogy Te most csak és kizárólag fizetni akarsz a nyálért.
    wrcviktor 2013/01/08 03:38 (40779)
    sattila írta:
    Nyáron az OVT-n keress már meg, lécci...


    Minutus Toxicus írta:
    "csak nem akartam rögtön beszólni.."

    Jobban is tetted. Tudod, amit szabad Jupiternek, nem szabad a ...


    Megtalálod ne aggódj, a legnagyobb a Satti!

    Talán csak Gege nagyobb nála
    kicsicollyn 2013/01/08 03:36 (40778)
    Üdv mindenkinek!
    Attiláknak Boldog névnapot!

    Ki próbáltam ma a SHELL Nitro 95 üzemanyagot és tényleg dinamikusabb az autó tőle!

    (Off-Amúgy nem is tudom mi vett rá, hogy be menjek a Shell-hez mert ki nem állhatom őket, mert minden szart rám akarnak tukmálni, vegyél ezt még és kapsz ilyet, tankolj fasza benzint mert megéri hosszútávon, AKCIÓS a Redbul most 550,- csak, igényelj shell citi kártyátez a leguljabbb termékük ingyen van,de közben átbasz mert mégsem! STB....
    Ha nem lennének ilyenek, lehet többet járnék oda!) Bocsi de valakinek el kellett mondanom mert nagyon nyomott! Többet nem megyek Be!!!
    tusullo 2013/01/08 02:24 (40777)
    Üdvözlök mindenkit!
    Hozzáértőket és tapasztaltakat kérdezek: S80 T6 2003környékiek mennyire megbízhatóak? Vagy esetleg S60 2.4t AWD?
    Köszönöm!
    sattila 2013/01/07 22:29 (40776)
    lásd 7végén, tuareg vs. opel... ((

    XC90... az meg egy nagyságrenddel feljebb van...

    mr sas írta:
    igenigen, ülhetsz egy 8 NCAP csillagos v40-ben vagy v60-ban, de ha jön szembe/oldalról egy tuareg/q7/x5/GL vagy hasonló kaliber... esélyed sincs sajnos...
    mr sas 2013/01/07 22:10 (40775)
    igenigen, ülhetsz egy 8 NCAP csillagos v40-ben vagy v60-ban, de ha jön szembe/oldalról egy tuareg/q7/x5/GL vagy hasonló kaliber... esélyed sincs sajnos...
    Wildhorse 2013/01/07 22:02 (40774)
    sattila írta:
    Pl egy öreg 850-et húzogathat az asszony, ahol csak éri...
    És nagyobb húzásoknál nem neki lesz baja, hanem a másiknak....



    autobazar.sk -> 850 -> 0 találat.
    sattila 2013/01/07 22:00 (40773)
    ja, a 40770-est rögtön a másik után írtam, még nem olvastam a válaszodat... --->IGAZAD VAN!
    (ami a költségeket illeti... biztonság kérdésben meg... én az enyémben is fosok néha)
    sattila 2013/01/07 21:58 (40772)
    Jogos, ezt nem számoltam... (lpg+otthoni szervíz miatt hanyagolom az egyéb költségeket..))) (a számításnál)

    kezdő vezető? na, Saci, megkaptad... ))))


    Wildhorse [kispaci] írta:
    sattila írta:
    Paci: 850-s/v70 vonal?

    15-20 éves évjáratban kizárt. A javítás egy horror - kezdővezető pedig könnyen csinál szervizelnivalót. Benzin horror fogyasztás, dízelnél pedig futásteljesítménybeli problémák + horror szervizszámla. Akkor inkább egy sokkal újabb és fiatalabb Volvo és ugyanott vagyunk.

    Ésugye SK-ban mint írtam alig van Volvo.
    Wildhorse 2013/01/07 21:53 (40771)
    sattila írta:
    Paci: 850-s/v70 vonal?


    globálisan - összes paraméterrel együtt értelmezd a magyarázatot. Volvo semmiképpen sem fér ebbe bele.
    sattila 2013/01/07 21:50 (40770)
    Pl egy öreg 850-et húzogathat az asszony, ahol csak éri...
    És nagyobb húzásoknál nem neki lesz baja, hanem a másiknak....
    Wildhorse 2013/01/07 21:50 (40769)
    sattila írta:
    Paci: 850-s/v70 vonal?


    15-20 éves évjáratban kizárt. A javítás egy horror - kezdővezető pedig könnyen csinál szervizelnivalót. Benzin horror fogyasztás, dízelnél pedig futásteljesítménybeli problémák + horror szervizszámla. Akkor inkább egy sokkal újabb és fiatalabb Volvo és ugyanott vagyunk.

    Ésugye SK-ban mint írtam alig van Volvo.
    sattila 2013/01/07 21:46 (40768)
    Paci: 850-s/v70 vonal?
    Wildhorse 2013/01/07 21:46 (40767)
    nem magyarázkodás hanem magyarázat

    olyan mint a vitázás és vitatkozás
    Géza bá 2013/01/07 21:25 (40766)
    Paci nem kell magyarázkodni! Aki ismer téged és ismeri AttilaSVK-t, annak nem volt ez kérdés! Csak ne nyúld le Sacitól!
    Wildhorse 2013/01/07 21:03 (40765)
    Kicsi magyarázat a kocsiválasztás körül:

    - Játszós-gyakorlós autó kellett amit nem sajnálok.

    - Vehettem volna egy 15-20 éves 460-ast, de azt sajnáltam volna, ha megzúzódik és megmondom a frankót: sok szir-szar hibájuk van. Ha éppen nem elektromos gondjuk van, akkor behal a fogaskerék, vagy szétmegy minden ami műanyag.
    Az én 460-asam hibáit nem sírom vissza. Ráadásul ilyen korban nagy futásteljesítmény van mögöttük, sok esetben nem éppen normális szervizháttérrel. Mondjuk úgy a hátam közepére kívánom, hogy egy széthajtott autóba fussak. Régenni (7xx) is lehetett volna, de akkor készíthettem volna a pénztárcámat ugyanúgy....

    Ami még szempont volt, hogy szlovák rendszámos kellett. Volvo SK-ban nagyon kevés van. Nincs értelme ott keresgélni. Máshonnan behozni pedig nem lehet, mert SK-ban is van regadó.

    Adott volt Attila kocsija: autómániás gazdától, ismerőstől venni ebben az árkategóriában sokkal jobb vásárolni, mint ismeretlenül beesni valakihez és megvenni egy tényleges roncsot, vagy az eladás pillanatáig jól összepreparált autót.

    Szóval ezért nem Volvo. Ez nem a márkától való elfordulás szimplán így egyszerűbb.
    Géza bá 2013/01/07 20:19 (40764)
    Persze-persze, egyetértek! De nem én lennék, ha nem szólnék be Volt nekem is Mazdám és nagyon elégedett voltam vele. A szaxervizben azt mondta a szerelő, hogy jobb ezerszer, mint egy Golf! 1995-ös 323 1.6i GLX volt.
    sattila 2013/01/07 19:29 (40763)
    Nyáron az OVT-n keress már meg, lécci...


    Minutus Toxicus írta:
    "csak nem akartam rögtön beszólni.."

    Jobban is tetted. Tudod, amit szabad Jupiternek, nem szabad a ...
    Minutus Toxicus 2013/01/07 19:17 (40762)
    Géza, abba is gondolj bele, hogy kevés pénzért ugyan milyen Volvot vett volna? Csak olyat, amire a vételàrnak a tobbszorosét koltheti. Szoval nem volt ez olyan rossz dontés, mondjuk ha màn rizsrakéta, akkor egy 2000 elotti Nissan Almeràt javasoltam volna.
    Minutus Toxicus 2013/01/07 19:13 (40761)
    "csak nem akartam rögtön beszólni.."

    Jobban is tetted. Tudod, amit szabad Jupiternek, nem szabad a ...
    Minutus Toxicus 2013/01/07 19:12 (40760)
    Ja, arra én is emlékszem, mikor a BNV-n bemutattàk az uj S80-at, ott csopogott a nyàlam... aztàn kimentem, beultem a céges efasztràmba és mentem melozni tovàbb.
    sattila 2013/01/07 19:08 (40759)
    GézaBá: hát ja, én is észrevettem, csak nem akartam rögtön beszólni.. ne mindig én legyek az első.. ))
    Paci: kicsi is, nem is volvó... eeeejnyeeee.....
    Családon belül azért csak valami biztonságosabbat kellett volna.....
    Minutus Toxicus 2013/01/07 19:04 (40758)
    Az egyhatos pözsodénes kapcsàn még ma is azok.

    Egyébként nincs baj ezzel, jo az, hogy aki teheti, egyszer kiprobàlja milyen folyamatosan szivni Volvo tulajnak lenni, aztàn elobb-utobb ugy dont, ha napi szinten akar kozlekedni, akkor értelmesebb alternativàt vàlaszt.
    mr sas 2013/01/07 19:01 (40757)
    engem inkább az döbbent meg, hogy 14 éves esnyócvan... amikor még nyári gyakorlaton voltan ivanixnál(98ban) s70 meg s90 állt a szalonban, s megjött üüüü b+ miezaz S80 T6?!? aztaaaa 272 LE még a gyári(első) szoftverrel... beszebehu volt...
    mr sas 2013/01/07 18:54 (40756)
    ne feldejük hogy anno amikor a fordé volt a volvo meg a mazda, tulajdonképpen testvérmodellek is lehetnének...
    Géza bá 2013/01/07 18:51 (40755)
    És éppen a WiW kiötlője és alapítója, a Fővolvós vesz egy ilyet!

    AttilaSVK biztosan jó gazdája volt ennek kis autónak, ha nem és csak rád sózta, akkor reszkessen! Charlotte-nak pedig sok boldog és főleg balesetmentes kilométert kívánok!
    Minutus Toxicus 2013/01/07 18:04 (40754)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Félig OFF

    Nehéz már kiismerni az öreglány (S80) rigojáit ezért ma lett még egy autó a háznál - de nem Volvo. Kapóra jött, hogy AttilaSVK hosszabb ideje árulta a kocsiját . A jövőbeni terv, hogy Charlotte is tudja majd szokni ezzel a forgalmat és a vezetést, aztán ha szintet lép lesz egyszercsak Volvo is.




    "Sic transit gloria mundi."

    Van itt még valaki az östagok közül akinek van Volvoja?
    sattila 2013/01/07 15:52 (40753)
    unortodox környezetvédelem....
    Jan 1-től 50%-al emelték a jövedéki adóját az lpg-nek... aztán majd év közben
    még 50-nel..
    olcsó kúton 255, többin 280...


    gegee írta:
    Maki S60 írta:
    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...

    Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...


    Hejhalla.
    Meséljetek már, mi a frász lesz ez?Nem futottam még bele valahogy...
    Northface 2013/01/07 14:24 (40752)
    Gúd mornin!

    Így korán reggel egy lájtos szíjcsere:

    gegee 2013/01/07 11:20 (40751)
    Wildhorse [kispaci] írta:
    Félig OFF

    Nehéz már kiismerni az öreglány (S80) rigojáit ezért ma lett még egy autó a háznál - de nem Volvo. Kapóra jött, hogy AttilaSVK hosszabb ideje árulta a kocsiját . A jövőbeni terv, hogy Charlotte is tudja majd szokni ezzel a forgalmat és a vezetést, aztán ha szintet lép lesz egyszercsak Volvo is.




    Jól néz ki ez, havernak volt ilyenje.Én mondjuk csak utasként ültem benne, néha még hátul is.Nem tudom, egyedi eset volt e, de olyan rohadt kemény volt a futóműve, hogy egy tízforintoson áthajtva (döccenve kettőt...) megmondta az ember, hogy fej, vagy írás van felül...
    Meg állítólag eléggé növeli a légellenállást a kinyitott lámpa, ezért sokan raknak fel erősebb ködlámpát, hogy ha csak látszódni kell, ne zabáljon sokat...Sok sikert a géphez.
    gegee 2013/01/07 11:13 (40750)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    Kanadába megérkezett a hó:
    www.vezess.hu/vezetunk/kanadaban_mar_aratjak_havat/41222/


    Mi a helyzet északon?


    Itt spec nálunk már el is távozott a hó...
    Kari és szilvi (í-becézés rulez! )közt nagyjából nyár volt, meg kib@szott eső végig, szóval sztem odahaza is komolyabb lehet a hóhelyzet, mint itt.
    gegee 2013/01/07 10:57 (40749)
    Wildhorse [kispaci] írta:




    Loller!

    Én kapásból ezt használnám avatarnak!
    gegee 2013/01/07 10:54 (40748)
    Maki S60 írta:
    mr sas írta:
    inkább az lpg adó miatt tessenek bosszankodni...

    Igen, egy tankoláson én 1700 Ft-ot bukom, és mi lesz májustól...


    Hejhalla.
    Meséljetek már, mi a frász lesz ez?Nem futottam még bele valahogy...
    Wildhorse 2013/01/07 06:04 (40747)
    Félig OFF

    Nehéz már kiismerni az öreglány (S80) rigojáit ezért ma lett még egy autó a háznál - de nem Volvo. Kapóra jött, hogy AttilaSVK hosszabb ideje árulta a kocsiját . A jövőbeni terv, hogy Charlotte is tudja majd szokni ezzel a forgalmat és a vezetést, aztán ha szintet lép lesz egyszercsak Volvo is.


    PEPITA 2013/01/07 05:08 (40746)
    Sziasztok!

    Nekem az első verzió szimpatikusabb, már csak azért is, mert ha oldalra ragasztjuk, fura lenne, ha a négylábú a menetiránynak hátulra bámulna.

    A fényvisszaverős anyag nekem jobban tetszik, akkor éjszaka is felismerem a fórumtársat:)

    PEPITA
    zika69 2013/01/07 04:08 (40745)
    Enyémen meg fix, és azóta a hátsó lökhárítóm szebb Előbb érik el a horgot akik koppanásig parkolnának. Így már nem annyira bátrak
    inrock 2013/01/07 03:55 (40744)
    Az enyémen van horog (levehető)... Akkor az most csúf?
    mr sas 2013/01/07 03:48 (40743)
    Hellow Öreg harcos
    nekem ha vonóhorog mizériám volt, a kártya utca végében,
    az Ivanics Lacihoz mentem, korrekt csapata van, korrekt áron. Elküldeném a számát, de nem tudok üzit írni, majd holnap átküldöm.
    Csoszi

    Longboat írta:
    Longboat írta:
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze


    Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
    Longboat 2013/01/07 03:24 (40742)
    Longboat írta:
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze


    Haló, nem kell rettegni, nem egy Volvót akarok vonóhoroggal elcsúfítani, havernak kell a kontakt off verdára. Tessék mondani a tutit.
    Longboat 2013/01/06 21:09 (40741)
    Pedigréses, referenciásos, megbízható vonóhorgász szagembert tudtok ajánlani?
    (PÜ, emil preferred)
    Kösze
    gepsys 2013/01/06 19:57 (40740)
    Wildhorse [kispaci] írta:





    Ilyenem volt a V40-ben, csak 74-es.
    1 évet bírt és miután letelt a gari, megdöglött végérvényésen...
    Sajnos csak akkor jöttünk rá, hogy az volt a bibi, azaz új kora óta szar volt!
    gepsys 2013/01/06 19:55 (40739)
    sattila írta:
    hányszor, de hányszor akartam felgyújtani, eladni, elcserélni, otthagyni én is 2010 óta....
    Aztán megszületett a gondolat és az adatlapi bejegyzésem:
    "Története
    Kicsit több, mint 2 átkáromkodott év után kezdek úgy tekinteni rá, mint egy menhelyről mentett öreg kutyára. Próbálok jobb gazdája lenni, mint az előzőek, és próbálom elnézni a nyűgjeit... "


    Hmm, ezzel én is így vagyok!
    Mondjuk én szoktam még szidni mint a rongyot
    inrock 2013/01/06 19:23 (40738)
    Halló Kollégák,

    Kanadába megérkezett a hó:
    www.vezess.hu/vezetunk/kanadaban_mar_aratjak_havat/41222/


    Mi a helyzet északon?
    Go to topOldal: 1...161162163164165166167...570