Sajnos lehet, hogy igaz. A belga sajto màr a mult héten lehozta. Az a probléma, hogy itt a jogsi életed végéig érvényes, nincs orvosi, vagy egyéb alkalmassàgi vizsgàlat, ergo amig nagy problémàt nem okoz, addig vezethet... még a félkegyelmu is.
Itt a '60-as évek elején vezették be a jogositvàny megszerzésének intézményét, elozoleg alanyi jogon jàrt. A "kifuto" generàciotol nem meglepo bàrmilyen hasonlo akcio elkovetése.
Wildhorse írta: Atix írta: Igen, ezért is kell az AWD. Wildhorse írta: Nem Volvo , de a háttértáj és a ház szép!
Itt laksz? Kellemes lehet.
Állat
És bocsi!
Nó promlémó.
Viszont eszembe jutott szépemlékű bogaras koromból, hogy a talikon bekötött szemmel kellett végigtapogatni, és felismerni azt, hogy melyik évjáratú a autó. Ismerve a bogár változatos formáját, ez nem is volt könnyű. Nos, javasolnám a következő OVT-ra ezt a feladatot.
Zoli855 írta: Üdv Mindenkinek!
Jaja az egy V70 XC ám Paci.
Jelentem a térdem javulgat, most olyan 30%-on működik. A gyógytorna hatásos de nagyon fáj, viszont naponta centikben mérhető hogy mennyit tudom elemelni a sarkam a földtől ha a térdhajlatom alá van támasztva egy összecsavart törülközővel. A balt olyan 20 centit a jobbat most 6-8 centit. Nem is gondoltam hogy így el fog gyengülni.
Más, ma csak hogy biztosan jól kezdődjön az év kazánt kellett cserélni, marha élvezetes volt ezt egy székből feltett lábbal végig nézni tetőtől talpig beöltözve mivel a lakás közben 15 fokosra hült. Egy élmény volt. De most már jó idő van.
Szegény kombik teljesen havasak, nembírok kimenni, hogy letakarítsam
Üdv Nektek
Ha segítség kell szólj!
Viszünk piát, befűtünk, bepiálunk
Üdv Mindenkinek!
Jaja az egy V70 XC ám Paci.
Jelentem a térdem javulgat, most olyan 30%-on működik. A gyógytorna hatásos de nagyon fáj, viszont naponta centikben mérhető hogy mennyit tudom elemelni a sarkam a földtől ha a térdhajlatom alá van támasztva egy összecsavart törülközővel. A balt olyan 20 centit a jobbat most 6-8 centit. Nem is gondoltam hogy így el fog gyengülni.
Más, ma csak hogy biztosan jól kezdődjön az év kazánt kellett cserélni, marha élvezetes volt ezt egy székből feltett lábbal végig nézni tetőtől talpig beöltözve mivel a lakás közben 15 fokosra hült. Egy élmény volt. De most már jó idő van.
Szegény kombik teljesen havasak, nembírok kimenni, hogy letakarítsam
Üdv Nektek
inrock írta: Hadd kérdezzem már meg, hogy mit csináltál volna a csapatós talin?
Merthogy nem Cápával nyomultál volna ott, arra dúúrván nagy összeget merek feltenni
az jó válasz, ha azt mondom 'néhány'
A végén viszont majdnem lefordultam a székről, hogy lerobbant a csaj... egy Volvóval. De aztán kiderült, hogy nem az
Nem tudok gyári számot mondani, de kezemben fogtam szóval biztos van!
mr sas írta: ? ez így keskeny... mondj egy gyári számot, mert én nem találok ilyet, pedig ugyanilyen motor/váltó duruzsolt a zenyémben is... sztem akkorsincs benne...
? ez így keskeny... mondj egy gyári számot, mert én nem találok ilyet, pedig ugyanilyen motor/váltó duruzsolt a zenyémben is... sztem akkorsincs benne...
LadiszV70 írta: Valahol benne. A váltószerelő mutogatta!
mr sas írta: hol?
LadiszV70 írta: mr sas írta: Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Az van hogy sokáig azt "kellett" hivatalból terjeszteni, hogy ezek a váltók, mivel szűrő nélküliek, örök-élet olajjal vannak feltöltve, s ezért fordul elő, az olajcsere utáni misztikum. Majd jöttek-mentek a tapasztalatok, hogy jóval kevesebb váltót kell cserélni, ha 60-80 ezrenkét cserélve van az olaj bennük....
LadiszV70 írta: mr sas írta: Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Az van hogy sokáig azt "kellett" hivatalból terjeszteni, hogy ezek a váltók, mivel szűrő nélküliek, örök-élet olajjal vannak feltöltve, s ezért fordul elő, az olajcsere utáni misztikum. Majd jöttek-mentek a tapasztalatok, hogy jóval kevesebb váltót kell cserélni, ha 60-80 ezrenkét cserélve van az olaj bennük....
LadiszV70 írta: mr sas írta: Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Az van hogy sokáig azt "kellett" hivatalból terjeszteni, hogy ezek a váltók, mivel szűrő nélküliek, örök-élet olajjal vannak feltöltve, s ezért fordul elő, az olajcsere utáni misztikum. Majd jöttek-mentek a tapasztalatok, hogy jóval kevesebb váltót kell cserélni, ha 60-80 ezrenkét cserélve van az olaj bennük....
mr sas írta: Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Az van hogy sokáig azt "kellett" hivatalból terjeszteni, hogy ezek a váltók, mivel szűrő nélküliek, örök-élet olajjal vannak feltöltve, s ezért fordul elő, az olajcsere utáni misztikum. Majd jöttek-mentek a tapasztalatok, hogy jóval kevesebb váltót kell cserélni, ha 60-80 ezrenkét cserélve van az olaj bennük....
850 TURBO írta: Ezt már én is hallottam hogy csere után bajok vannak vele, de miért? Én ezt raktam bele. Lehet hogy nem kellett volna.
Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Szia!
Nem elég hogy dextron III! Nekem is most volt váltó mizériám (Aisin AW50-42LE) és utána néztem a dolgoknak. Valami specko csúszásgátló adalékkal ellátott olaj kell bele! Én mobile-t tettm bele, de majd megnézem a pontos nevét és elküldöm.
Lefekvés előtt még muszáj. Nekem az első autóm 1999–benegy 1974-es Mk1-es Granada volt. Szegeden az egyik híd alól vettem 50ezerert, persze haza kellett húzni mert jarokeptelen volt. 2 évbe telt mire műszaki állapotú lett kikasztnizva, ujrafestve, motorfelujitva. V4-es motor volt benne kézi váltóval. Kb 20 literes fogyasztással lassú is volt, de 23 éves fejjel menő is. De rég is volt. Na akkor szép álmokat. Köszi hogy felhoztad ezt a Granadas témát.
Minutus Toxicus írta: Ja, ebbe az örökolajos dologba màr belefutottam én is. Még tacsko koromban '90 kornyékén volt egy Ford Granadàm, és kijàrtam a XVIII. keruletbe az oreg Lézingerhez alkatrészekért. Vele beszélgettem egyszer, hogy kicserélném a vàltoban az olajat, mire megkérdezte, hogy "baj van a vàltoval?". Mondom, nincs, erre azt mondta, hogy akkor hagyjam a fenébe, ezekben örök olaj van, nem kell cserélni. Nos, amig a gép nàlam volt, nem is kellett... inkàbb a V4-es motort kellett volna, az nagyon vérszegény volt.
Ja, ebbe az örökolajos dologba màr belefutottam én is. Még tacsko koromban '90 kornyékén volt egy Ford Granadàm, és kijàrtam a XVIII. keruletbe az oreg Lézingerhez alkatrészekért. Vele beszélgettem egyszer, hogy kicserélném a vàltoban az olajat, mire megkérdezte, hogy "baj van a vàltoval?". Mondom, nincs, erre azt mondta, hogy akkor hagyjam a fenébe, ezekben örök olaj van, nem kell cserélni. Nos, amig a gép nàlam volt, nem is kellett... inkàbb a V4-es motort kellett volna, az nagyon vérszegény volt.
Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Az van hogy sokáig azt "kellett" hivatalból terjeszteni, hogy ezek a váltók, mivel szűrő nélküliek, örök-élet olajjal vannak feltöltve, s ezért fordul elő, az olajcsere utáni misztikum. Majd jöttek-mentek a tapasztalatok, hogy jóval kevesebb váltót kell cserélni, ha 60-80 ezrenkét cserélve van az olaj bennük....
Ezt már én is hallottam hogy csere után bajok vannak vele, de miért? Én ezt raktam bele. Lehet hogy nem kellett volna.
Minutus Toxicus írta: "egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
A váltóban járó motor mellett kell megnézni a szintet,lehetőleg üzemmeleg állapotban és a megfelelő eljárást követve.Ha így csináltad akkor mutatja a megfelelő jelzést a nívópálca.
"egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás..."
Erre kéne legyen valami magyaràzat, de leginkàbb fel kellene deriteni az okot. Tul muszaki beàllitottsàgu vagyok ahhoz, hogy ezt csak igy elfogadjam... nehezen hiszem, hogy valamilyen ronto bübàjjal kezelnék a Dexron termékeket.
Ez egy kifejezetten balfaszul megirt cikk, egy odanemillö cimmel. Az derul ki belole, hogy az Euro6 kihivàsok elé àllitja az autogyàrtokat és az uzemanyagforgalmazokat is. Ennyi. Es, hogy ki fog szivni? Leginkàbb az, aki ezt az iràst osszeeszkàbàlta, mert ha kirugjàk a TC-tol, a hasonszoru cikkeibol osszeàllitott portfoliojàval nem talàl màs ujsàgiroi poziciot majd. Ami, tegyuk hozzà, lehet, nem is lesz akkora baj.
egyébként néha előfordul, hogy amíg nincs cserélve az olaj semmi baja a váltónak, utána meg elkezd baxakodni... szívás...
mr sas írta: ATF Dexron III az ajánlott bele
850 TURBO írta: A szintet megnéztem hidegen is és melegen is. Jó értéken van.
Remélem nem kezd behalni. Le akarom cserélni újra az olajat, mivel csere után kezdett el rosszalkodni de nem tudom mit tegyek bele, ezért kellene valami javaslat.
Minutus Toxicus írta: Arra tippelnék, hogy kevés benne az olaj.
850 TURBO írta: A szintet megnéztem hidegen is és melegen is. Jó értéken van.
Remélem nem kezd behalni. Le akarom cserélni újra az olajat, mivel csere után kezdett el rosszalkodni de nem tudom mit tegyek bele, ezért kellene valami javaslat.
Minutus Toxicus írta: Arra tippelnék, hogy kevés benne az olaj.
A szintet megnéztem hidegen is és melegen is. Jó értéken van.
Remélem nem kezd behalni. Le akarom cserélni újra az olajat, mivel csere után kezdett el rosszalkodni de nem tudom mit tegyek bele, ezért kellene valami javaslat.
Minutus Toxicus írta: Arra tippelnék, hogy kevés benne az olaj.
Lehet, hogy valaki tud itt segíteni! Miután lecsereltem a váltó olajat, jöttek ezek a tünetek. Belefekezek egyet majd próbálok kigyorsitani, de csak a motor pörög fel, a valto meg olyan hangot ad mintha fogaskerék daralna, elenged gázt majd finoman gyorsitok és megy minden. Azt is észrevettem ha a kint meleg (30celsius) van akkor "s" módban nem akar visszavaltani. Szintén üresen pörög a motor és hallatszik a fura kerepelo hang. Felfelé tökéletesen működik minden módban. Az autó egyébként vezethető, csak valami nincs rendben és nem akarom tönkretenni a váltót. Az autó egy 1995 850t5 210ezerrel.(automata)
Ti milyen olajat használtok illetve javasoltok.
Válaszokat előre is köszönöm.
Wildhorse írta: Minutus Toxicus írta: Jonap.
En nem tudom, mi tortént itt, de kozel 24 oràja nem volt egy hozzàszolàs sem. Nos, ehhez nem hiszem, hogy kellene még tobb topik.
jah
Biztos mindenki havat lapátol....
Én tegnap egész nap akksit töltöttem (bele is fáradtam......). Múlt héten Viktorék megjavították a generátoromat. Pár napra rá pár másodpercre kiírta, hogy elektromos hiba. Mivel generátor nélkül mentem 50km-t, így valszeg az akksi volt merült. Kapott egy egész napos töltést és most jók vagyunk. Elkövetkező pár napban kiderül, hogy ez-e a hiba.
Minutus Toxicus írta: "Én tegnap egész nap akksit töltöttem (bele is fáradtam......)."
Mé', pipettàval töltötted bele az elektronyokat?
jah, meg a teherautóba való akksi sem könnyű
BTW töltős tapasztalatot is szereztem az elmúlt pár napban: van két töltőm. Egy "profi" és egy teszkós. A teszkóssal töltöttem a régi akksimat és poénból rámértem multiméterrel - no a jószág 15V körül töltött és az akksi pezsgett.
Szóval ki jót akar ne használjon ilyen cuccot. Attól, hogy nagy és nehéz nem biztos, hogy jobb. Főleg ha lemálló teszkó matrica van rajta.
Biztonság kedvéért a profi cuccra is rámértem és teljesen jó volt (ráadásul konfigulható, hogy 14,3V felett ne is legyen a töltöfeszültség).
En nem tudom, mi tortént itt, de kozel 24 oràja nem volt egy hozzàszolàs sem. Nos, ehhez nem hiszem, hogy kellene még tobb topik.
jah
Biztos mindenki havat lapátol....
Én tegnap egész nap akksit töltöttem (bele is fáradtam......). Múlt héten Viktorék megjavították a generátoromat. Pár napra rá pár másodpercre kiírta, hogy elektromos hiba. Mivel generátor nélkül mentem 50km-t, így valszeg az akksi volt merült. Kapott egy egész napos töltést és most jók vagyunk. Elkövetkező pár napban kiderül, hogy ez-e a hiba.
Maki S60 írta:
Ha témakörök lennének biztosan könnyebben kinyerhető lenne az információ, de ha itt felteszed a kérdésed, akkor is jó eséllyel kapsz rá választ. De abban igazad van, hogy el tud veszni a hozzászólásod az beszélgetésben...
850 TURBO írta: Vajon mi indítana be egy fórumot? 1365 tagja van a volvowiw-nek. Ne tudom hogy ki mennyire aktív, de ez elég létszám ahhoz hogy a fórum mindig friss legyen. Engem például pont a forumozas hozott ide, sőt azt hittem ez egy fórumos oldal.
Én leginkább csak olvasom a fórumot (de azt napi szinten), mert a nagy távolság miatt nem tudok aktív tagja lenni a közösségnek, de imádok "volvozni".
Ha témakörök lennének biztosan könnyebben kinyerhető lenne az információ, de ha itt felteszed a kérdésed, akkor is jó eséllyel kapsz rá választ. De abban igazad van, hogy el tud veszni a hozzászólásod az beszélgetésben...
Értem mire gondolsz.Itt ugyan nincsenek témakörök, viszont nem kapod azt a választ sem hogy a google a barátod, vagy használd a keresőt és a többi és a többi.Tapasztalatból mondom, felteszed a kérdésed, megírod a problémád és valaki segíteni fog.Ennyi!
Vajon mi indítana be egy fórumot? 1365 tagja van a volvowiw-nek. Ne tudom hogy ki mennyire aktív, de ez elég létszám ahhoz hogy a fórum mindig friss legyen. Engem például pont a forumozas hozott ide, sőt azt hittem ez egy fórumos oldal.
Az oldal Joomla alapú. A legfontosabb, hogy a fórumozás ne igényeljen plusz regisztrációt. A phpBB-re nincs kipróbált megoldás.
Jó a jelenlegi Kunena - ugyanezt tudja ( www.kunena.org/forum/index ), mint a phpBB. A másik, ha egyszer a közösségi részben a csoportok sincsenek kihasználva, akkor miért lenne jobb, ha a Kunena lenne így beállítva?
További érv: a társ Volvo-s oldalakon látom, hogy a szétaprózott csoportok miatt nehezebb követni a topikokat, sok esetben befullad egy csomó téma.
Nem IT fórum vagyunk, sokan már akkor boldogak, ha regisztrációt végigviszik. És tényleg nincs akkora annyi téma, hogy igényelné (még).
Wildhorse [kispaci] írta: 850 TURBO írta: Szia, én pár napja vagyok itt és engem is meglepett hogy nincsenek külön témák, de szerintem ezen dolgoznak már.
3 éve nem nyúltam a weblapkódhoz Pedig kéne frissíteni
aa, szóval kb. chat alapon megy. szerintem így nem nagyon praktikus, viszont hogy ha kevés a heti hozzászólás a témákhoz..
Wildhorse [kispaci] írta: 850 TURBO írta: Szia, én pár napja vagyok itt és engem is meglepett hogy nincsenek külön témák, de szerintem ezen dolgoznak már.
3 éve nem nyúltam a weblapkódhoz Pedig kéne frissíteni
He? Ez minimum egy fenyités, max fövesztés. Ezé' tartunk, hogy itt jopofizz, a melo meg le van szarva?
Ez a főfórum - nevezhetjük egyfajta "csevejdének", ahol mindent meg tudunk beszélni.
A fórum forgalma (napi hozzászólásszáma) nem teszi indokolttá, hogy tagozódjunk. Ha naponta-hetente ránézel a fórumra egészen emészthető formában végigkövethető és sok érdekes dolog megtudható.
Dirkt ilyen, nincs értelme szétaprozni az egészet, ezt a feluletet mindenki olvassa. Igazàbol vannak specifikus csoportok, de nem nagyon mukodnek, arrol nem beszélve, hogy lehet, azt is érdekli egy-egy téma, aki nem tagja mondjuk annak a csoportnak, ahol arrol épp szo van.
Dirkt ilyen, nincs értelme szétaprozni az egészet, ezt a feluletet mindenki olvassa. Igazàbol vannak specifikus csoportok, de nem nagyon mukodnek, arrol nem beszélve, hogy lehet, azt is érdekli egy-egy téma, aki nem tagja mondjuk annak a csoportnak, ahol arrol épp szo van.
Hali,
Nincs blogom,azt nem tudom hogy működik.
A teljesítményt mint a legtöbb országban itt sem engedi a hatósági hogy kihasználjam, az autót megvettem és próbálok kíhozni belőle a legtöbbet. Ez amolyan hobbi számomra. Dec 21-én kaptam egy jó kis gyorshajtás büntetést is, meg ugrott 4pontom a 12-bol.
850 TURBO írta: Sajnos Magyarországon elkövetik azt a hibát, hogy az autót nem viszik időszakos szervizre, köszönhető a berekhez viszonyitott magas szervíz költségekhez.Itt nálunk olyan természetes dolog a 10000ezres szervíz, mint a reggeli mosakodas és az autók is lényegesen jobb állapotban vannak a korukhoz képest. Itt mindegyik első szerias s80-as t6 os motorral jött ki. Mellesleg itt a Volvokat "nagymama autoknak tartják amik lassú vacakok" és olyanok vezetik akik nem tudnak vagy most tanulnak vezetni.
Géza bá írta: Az enyém 2001-es 5 sebességes zsírtonik. Az olajcsere időlegesen megszüntette a váltás közbeni rángatást (3-4 és 3-2). Az évzáró vacsin beszélgetve Seres mesterrel, fel lettem világosítva. Ugyanis a szeleptest kopott és nem zárnak rendesen a kis golyócskák, ettől nem épül fel az olajnyomás megfelelően. A régi olaj "elfolyósodott" és ez okozott rángatást, a tömítetlenség miatt elszökött az olaj és az olajnyomás is. Az új olaj lényegesen sűrűbb, így most működik a rendszer. A szeleptest azonban továbbra is kopott! Előbb vagy utóbb ki kell cserélni. Karcsi szerint ez hipp és hopp megcsinálható, azonban a számla végösszege szerintem kissé kellemetlen, mert úgy 350ezer felett van/lesz valahol.
Azt mondom, hogy használni elképzelhetetlenül jó. Relatíve sokat autózva a hegyekben, rendkívül hasznos a kézi kapcsolás lehetősége. Komoly motorfékkel lehet leereszkedni vele. A hajtű kanyarok előtt szoktam csak 2-be vissza, mert az már komoly lassítást eredményez. Városi használatra gondolom nem kell ecsetelni az automata előnyeit.
A nagy teljesítményű autókkal azért érdemes óvatosnak lenni, mert az előző gazda nem véletlenül vette. Ezeket hajtani szokták és nem babusgatni. Tessék nagyon alaposan megnézni a kiszemelt példányt!
Neked közelebb van Wiener Neustadtban a Volvo Baumgartner, mint itthon bármi. Esetleg arrafelé érdeklődni?......
Hejhalláj.
Na, ahogy nézem, te se a szomszédból írogatsz...
Nincs valami blogod, a kinti létről?
Ki tudod használni a ménest, lehet felétek gyorsan hajtani?Mondjuk az ország közepe felé biztos kedvező a népsűrűség hozzá, csak nem tudom, vannak e arrafelé utak...
Zoli855 beszélt erről a felületről miközben az új szerzeményemet ápolgatta.
(s60 D5 2004/7 új kasznis kézi váltóval)
Több ismerősöm tapasztalata alapján váltottam a franciákról a "svédekre"
Annak ellenére, hogy párszor már körüljárhatta volna a földet nagyon egyben van a gép.
A szokásos vezérműszíj-görgők cserén kívül a lengőkar szilentek és motortartó csere lesz még és a fűtőkályhát kell megnézni, hogy miért nem működik.
Tetszik a csendessége és hogy úgy egybe van az egész gépezet.
Meglepett, hogy Debrecen Bp 140es tempomattal 5l-t fogyasztott.
Városi használat már azért kajásabb nála, de a jelenlegi 5,4-es fogyasztás is elfogadható (1 tanknyi kihasználása alapján)
Sajnos előjött egy elég kellemezlen probléma az autómon...
A xenon lámpa egyszercsak menet közben kialszik, először az egyik, aztán újra kigyullad, aztán elalszik a másik, aztán az is újra kigyullad, és így tovább mi lehet a gond?
Máris írta: Üdv Mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni, S40 1.9D 2001 kocsimon szeretnék olajat cserélni, milyet ajánlanátok, és hamarosan vezérlést is kell cserélnem , keresgéltem a neten , több márkát is találtam , szerintetek melyik lenne ár/érték arányban a megfelelő márka?
Küldesz neki egy fekete rappert megfordított bézbólsapkában meg lógóseggű nadrágban? ))
Minutus Toxicus írta: Ja, csak ugy tàjékoztatàsul kozlom, hogy meg van a fonokod telefonszàma, lehet, hogy megér nekem otven centet, hogy ràd irànyitsam a figyelmét.
Minutus Toxicus írta: Ja, csak ugy tàjékoztatàsul kozlom, hogy meg van a fonokod telefonszàma, lehet, hogy megér nekem otven centet, hogy ràd irànyitsam a figyelmét.
Kérlek szépen ő még kevesebbet tartózkodik bent mint én, úgyhogy kár lenne azért az ötven centért!
Amúgy meg az üzlet előtt álltam és telefonról írtam!