Üdvözöllek, Vendég
    Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.    Elfelejtett jelszó
    Go to bottomOldal: 1...891011121314...570
    gegee 2020/12/09 17:57 (56204)
    bpiautosok.hu/video-majdnem-baleset-okozott-majd-ezutan-piroson-hajtott-at-a-rendorauto-soforje-a-hegyalja-uton/
    .
    Naaa, itt a másik, pár napon belül, nem jutok szóhoz.Civil pofátlan(tan)ítás, lassan összefoglalót is lehet belőlük gyúrni.Elképesztő.Ha rádudált volna a szürke autós, még őt büntette volna meg a köt$ög rendőrje...
    Csak bíztatni tudok mindenkit az autós menetrögzítő kamerák használatához.És senki ne féljen kirakni a tecsőre ha valami érdekeset talál!
    (Itt már nincs Volver, de nagyon passzol az előzőhöz... )
    gegee 2020/12/09 12:11 (56203)
    bpiautosok.hu/video-biciklis-nem-de-a-rendorauto-legalabb-kihasznalta-a-nagykoruti-kerekparsav-elonyeit-a-tegnapi-csucsban/
    .
    Pofátlan(tan)ítás, mi?Az anyjuk p!cs@'ját...
    Örülök, hogy ezek is felkerülnek a netre, lexebb öröm a káröröm.
    Azt írják a mai hírekben, hogy eljárás foganatosítása alá lesznek majd vonva.
    Gondolom, ez kimerül majd annyiban, hogy az alezredes jól leb@$$2a a hadnagyot, hogy hüjegyerek, legyél már eszednél, legközelebb 2 7 laktanyafogság; oszt mindenki megy dógára.
    És hogy hogy jön ez ide? Végig láthatunk egy Volvert h-turul, tehát on topic!
    gegee 2020/12/09 01:03 (56202)
    www.automotor.hu/extra/az-elozes-amiert-borton-kellene-hogy-jarjon-nem-csak-jogsielvetel-video/

    Én tovább megyek, nem csak böri, hanem fejlövés...
    És úgy jön ide, hogy Volver kamionnal csinálták.
    inrock 2020/12/07 16:26 (56201)
    Halló Kollégák,

    ja, olvastam a reagálós leveleket. Katasztrófa.
    gegee 2020/12/07 00:35 (56200)
    Kösz a választ, akkor az a Totoja egy korrekt termék.Hány meg hány cikkben van, hogy minden egyes motor-reboot után újra ki kell nyomkodni ezeket a szarokat.Vezetéshátráltató rendszernek fogom eztán hívni.Mondjuk én megkeresném a tápvezetékét és kapcsolót forrasztanék rá, az q isten... (Gondolom, a vizsgán kell tudni demonstrálni a működőképességét, otána viszont megint off lenne a következőig.)
    Ja, és a Bönbikés cikknek van folytatása, az sem jobb semmivel.Atyám az égben, hogy ezért nem hullanak fejek sehol sem, botrány...
    inrock 2020/12/04 17:00 (56199)
    Halló Kollégák,

    épp az előbb olvastam én is. Én tuti nem adnék ilyenért pénzt, ha nekem lenne lehetőségem egy vadiúj autót összeállítani. Amúgy egyetértek, ez tesztelés, nem működő funkció.

    A Toyotában van valami sávelhagyásra figyelmeztető cucc, asszem ki van kapcsolva (egyszer kell átkapcsolni, szerencsére nem kell babrálni minden indításkor), soha nem jelzett, de nem is kell nekem.
    gegee 2020/12/04 12:49 (56198)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/03/a_szalagkorlatba_vezette_magat_a_bmw/

    (Tegyük fel, hogy tényleg nem a sofőr aludt be a kikapcsolt rendszer mellett és sodródott le az útról.)

    Aranyos, nem?És hétszentség, hogy ez nem csak Bömbike-specifikum (már mint, hogy tesztelőnek használják a vásárlókat) hanem akár a Volver vagy bármelyik gyártó is megcsinálja lazán...Sose kéne ilyen szar megoldás, hogy az autó közlekedési jellegű döntéseket hozzon helyettem...WTF???
    Például mi van akkor, ha be van kapcsolva ez a rohadás sávfigyelő (mert mondjuk elfelejtettem kilőni induláskor), és haladás közben hirtelen kiugrik elém valami, valaki, esetleg utolérek egy balesetet a beláthatatlan kanyar mögött és mondjuk félre akarom kapni a kormányt, persze nyilván nem indexelve, mert kábé pont leszarom ijedtemben.Szóval ilyenkor a sávelhagyás-figyelő szépen visszakormányoz és el kell üssem az óvodáscsoportot, vagy bele kell rohanjak az égő roncsokba én is???
    Inrock, neked van ilyesmi az új vasban?Ha igen, mennyire rühelled?

    Visszatérve a cikkre, a tulajdonos képes volt egy újabb, szinte ugyanilyen Bönbikét rendelni..?Asztaqrva. :-ooo
    Mit lehet erre mondani?Ez a tökéletes vásárló a gyár számára... :DDDD Ja, és grat az anyagi helyzetéhez.
    A harmadik meg, hogy ennyitől gazdasági totalcaros egy 25 mihályba kerülő kocsi?Ne bökje már meg.Ezt káeurópában simán újjáépítik és haszonnal adják el...
    )))))

    És még az a videó is..."a vezetéstámogató rendszer használata nagyobb odafigyelést igényel és veszélyesebb, mint a mellőzése" Bróhaha!! Eskü, bazzegh, ugyanezt gondoltam én is, pedig még nem tartottam ott a cikkben.
    Ennél fogva röhej, hogy nem tiltják be az egész iparágat.Akkor engedélyeznék ilyet éles, közúti rendszerbe állítani, ha 99% felett van a működési pontosság, megbízhatóság.És nem csak Ausztriában esetleg, hanem Moldáviában, meg Mongóliában használva is.
    Olyan meg úgysem lesz sose.
    Szumma-szummárum, amíg egy ilyen rendszernek a működési leírásában egyetlen egy feltételes módban megfogalmazott szó is szerepel, illetve a legcsekélyebb formában is hárítja a gyártó a felelősséget, addig üzemképtelennek kell nyilvánítani.Hülye az, aki ezért pénzt ad.
    gegee 2020/12/04 11:16 (56197)
    Tessék, random guglimapsz utcakép északról, rögtön 3 öreg Volver és még sokan mások a 15-20 plusszos korosztályból:

    www.google.com/maps/@67.1363143,20.684301,3a,75y,174.35h,77.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXb7PbCflDkbfzBaePWEs_w!2e0!7i13312!8i6656

    (Az egész linket másold ki az 56-osig bezárólag...)

    Érdemes az egész utcán végixaladni, talán ha van 4-5 nagyobb értékű gép...Pedig nem egy lepusztult no-go zóna, vagy putritelep...Csak egyszerűen puritánok, amíg a régi működik, nem dobják el.(És milyen igazuk van.)
    Ezek az emberek nem fognak futva rohanni a szalonba új elektromos Volverért.
    gegee 2020/12/04 11:02 (56196)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/12/02/csak_villany-volvo_jon_2030-tol/
    Agyukra ment a hjortronpálinka...
    Az utolsó bekezdés a lényeg.Meg az a világ még q messze van, ahol a 15-18-20 milliós kocsi lesz a népautó...Messzi vidékeken még itt is 740-eket használnak simán jó páran.
    zika69 2020/12/03 18:33 (56195)
    Igen. A baloldalinál valóban van ez a beleér móka
    Nem veszélyes, de ez is érdekes, mert ez is csak egyszer így lett és nem a kezdetektől. Majd tavasszal szétszedem, mert idegesít. Mi a francot terveztek a Volvónál így el
    inrock 2020/12/02 16:38 (56194)
    Halló Kollégák,

    most már hivatalos. A Volvo drága autó:
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/12/02/markak_es_kategoriak_eltero_szervizkoltsege_cascoja/
    gegee 2020/12/01 12:01 (56193)
    Nem látok rá annyira, hogy pontos választ tudjak adni.Amikbe belefutok néha hogy jó pár autószerviz, családi vállalkozás-szerűen tart csapatot valamilyen szinten, és akkor, gondolom, a javítás ki van pipálva.Vagy másik irányból nézve ralis csapatok szerelnek külső járműveket is...Alkatrész van, lakatolni, festeni tudnak, ha van egy kis gempa, akkor hepaj van.És az is valószínű, hogy csak a "vastagabb" családok, műhelyek tudnak ebben részt venni.
    inrock 2020/11/30 17:51 (56192)
    Halló Kollégák,

    van aki bátran nyomja neki Valami háttéripar van rá, ha javítani kell?
    gegee 2020/11/30 11:34 (56191)
    Még mindig öregecskedő gépek, Amazon, Pv, 240, stb.
    Némelyik erősen kétütemű, nem is tudtam, hogy szerelték ilyenekkel is őket.


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=rSmBMpU0-PY
    gegee 2020/11/20 22:08 (56190)
    Bróhaha, öregecskedő Volverek reklámjai, q jók!

    Némelyikkel csapatják is, rendesen.
    De jó volna még ilyeneket látni az utakon, de már nincs, semmenyi se, max veterános találkozókon.
    Nekünk, magyaroknak persze lófasse jutott ezekből a 70-80-as években.Örültünk, ha volt Trabcsák, Wartung, vagy Ezerkecske...


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=UwOJS0sVzvk
    gegee 2020/11/20 01:56 (56189)
    Háztartási dömperke.Bár kétségtelen, hogy van benne hely, nekem is elég lenne, (elférek benne magam mögött, ez nagyon durván ritka dolog...) de rettenetes pénzpocsékolásnak gondolom.
    Az új, leendő kolégának is sok sikert, ha ilyet akar venni.
    Azt megerősítem, hogy már V70-ekből sincsen benzines, és ez még jó ideig így is lesz valszeg, köszönhetően a dízelbuzériának.
    inrock 2020/11/19 18:39 (56188)
    Ja, még valami. Ne a Ford Powershift automatáját válaszd, hanem a másika, asszem Aisin. A motortérben van egy plakett, hogy melyik van benne.
    inrock 2020/11/19 17:56 (56187)
    inrock 2020/11/19 17:56 (56186)
    Halló Kollégák,

    A 163 lovas, 2.4-est válaszd, az megbízható cucc, ellenben az erősebb verziókkal.
    Egy átvizsgálásra érdemes elvinni az autót, hogy kiderüljön milyen állapotban van, illetve mennyi km van benne valójában. Bármelyik márkaszerviz, vagy az Udvari Autó ajánlható. Ha esetleg ilyet veszel, akkor érdemes azonnal az élettertam folyadékokat cserélni. Merthogy azokat is kell, ha sokáig meg akarod jó állapotban őrizni az autót. Illetve első körben nézz a hirdetésben megadott méretben gumikat az autóhoz. Csak, hogy szokd a Volvós árakat
    Renton 2020/11/19 16:28 (56185)
    Kedves Fórumozók!

    Új vagyok még itt, még nem vagyok Volvo-tulajdonos, de lehet, hogy hamarosan az leszek. Segítséget szeretnék kérni, hogy ne érjen később kellemetlen meglepetés.


    Családgyarapodás miatt XC90-es típust keresek nagyjából 5-7 millió Ft kategóriában. Nem ismerem ezt a típust (sem), de egyéb tapasztalataimból kiindulva leginkább benzines autóban gondolkozom. Viszont XC90-esek között gyakorlatilag nincs benzines, csak dieseles. A kérdésem az lenne, hogy mennyire megbízhatóak ezek az autók? Illetve mik azok a típushibák, amik ebben a kategóriában (7-8 éves, minimum 150.000, de inkább több km) ki szoktak jönni előbb-utóbb?


    Találtam két hirdetést, amik elég jónak tűnnek (talán túl szépek is):


    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d4-momentum-geartronic-fwd-7-sz/ste7jxw/


    joautok.hu/hasznaltauto/volvo/xc90/xc90-24-d-d5-r-design-geartronic-7-sz-1/uzd44cw/


    Nekem nem a lóerő a fontos, hanem az, hogy megbízható legyen a kocsi, ne hagyjon ott út közben, és brutálisan nagy kiadásokkal ne járjon. A biztonság is fontos, de az tudom, hogy rendben van.


    Azt is tudom, hogy valószínűleg több problémám lesz egy XC90-essel, mint egy Toyotával (16 éves Avensisem van, és soha semmi bajom nem volt), de a 7 üléses autók közül a legjobban a Volvo XC90 tetszik, és nincs túl sok választási lehetőség.


    Tudtok esetleg profi, a típust ismerő szerelőt ajánlani Budapest környékén?


    Előre is köszönöm a segítséget!


    Egy remélhetőleg leendő Volvo tulajdonos
    gegee 2020/11/14 13:19 (56184)
    Itt van egy kép a helyszínről, elég jó, lóba szó méretben:



    Hogy ezt miért kellett vadi zsír új kocsikkal csinálni, miért nem voltak jók kishibásak, vagy enyhén sérültek balesetesek, amik mondjuk gazdasági totalcar-osak, vagy gyári selejtek, netán üres karosszériák, hát azt sehogy sem tudom...
    Az ember szívéből kicsordul a könny...hogy képzavarral éljek.
    Ez a kurvaszép piros is, mennyire egy csoda lehetne az utcán, napsütésben, 15 centi friss hóban fotózva.
    Viszont azt jó látni, hogy az ajtók még szinte így is közel sérületlenek, több mint valószínű, hogy két ujjal ki lehet nyitni őket.
    gegee 2020/11/14 12:54 (56183)
    Ezek állatok, bakker.Rettenetes nézni is.
    inrock 2020/11/13 18:06 (56182)
    Halló Kollégák,

    csak úgy, némi gyűrődéstesztelés Volvo módra.
    totalcar.hu/sajtokozlemeny/2020/11/13/nincs_jobb_latvany_a_30_meterrol_ledobott_volvoknal/
    gegee 2020/11/13 10:20 (56181)
    Gondolom az, vagy historic kategória.
    Bár mintha a komolyabb gépeken is lenne rendszám, nem?
    Mert hogy kell menjenek sima közúton is a gyorsasági szakaszok közt...
    De most néztem, a wrc kocsikon nincs rendszám.Akkor a fax se tudja...
    gegee 2020/11/13 10:13 (56180)
    Picit félreértett piktogramok, bróhaha.

    viccfaktor.hu/files/2018/10/1539801594-szoke-no-es-a-gondolatai.jpg

    Képként akartam beszúrni, de nem engedi...
    inrock 2020/11/11 16:28 (56179)
    inrock 2020/11/11 16:28 (56178)
    Halló Kollégák,

    elég sokon van rendszám. Ez valami amatőr futam?
    gegee 2020/11/11 16:21 (56177)
    Ossza el mindenki a kommentjeimet kettővel.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56176)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 16:20 (56175)
    Itt vannak országosan működő cégek, meg vannak sokkal kisebb szolgáltatási területű, pl mondjuk csak egy harmad megye méretű cégek is.Nekünk pechünkre pont egy ilyen kis cég adta el újként a kocsit, ami aztán 9 év alatt elkerült egy kicsit odébb, ahol mi megvettük.Mintha otthon Szabolcsból Vazs megyébe, szerintem senki nem örvendene igazán egy ilyen tervezetlen kirándulásnak...Másik cég meg nem fogja ingyen megcsinálni, ha nem tőlük származik az autó, ami evidens is.
    Nyilván fel lesznek hívva ezek a levélküldősök, hogy ilyenkor mi a ferde bré van, nem akarunk egy (két, ha mondjuk ott kell hagyni) teljes napot, meg egy tank benzint elautózni, valamit találjanak már ki...
    Valahol az lenne a logikus, ha a Központi Volvo-ellátó Cég (nem írok ilyet, hogy importőr, mert hiszen itt gyártják, országon belül... ) vállalná magára a dolgot, de valamiért mégsem azok küldték a levelet.
    Bízok a cég józan felfogásában, nekik sem kenyerük a további botrány, meg biztos nem csak mi vagyunk ilyen helyzetben.
    Majd referálok, ha van újdonság.

    Sosem volt még ilyen, hogy visszahívási akcióban vegyünk részt.Izgulunk nagyon mi is.
    gegee 2020/11/11 15:17 (56174)
    Öregecskedő Volverek!
    Most már tudom, hová tűntek el az utakról a 9-eskék, 7-eskék.


    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=2rmF_2JCB5s
    inrock 2020/11/10 18:12 (56173)
    Halló Kollégák,

    a legközelebbi márkaszervizbe, nem? A vásárolt helyére azért elég furcsa lenne.
    gegee 2020/11/09 19:34 (56172)
    Apropó.Itt nálunk most ez van műsoron, kb 2 millió autó érintett.
    .
    alapjarat.hu/aktualis/2-millio-autot-kenytelen-visszahivni-volvo
    .
    Mi is kaptunk levelet, csak épp az a baj, hogy oda kéne visszavinni a kocsit, ahol újként megvették annó.Az a cég meg csak egy kis területen szolgáltat és kb 4-500km lenne oda vissza az út...
    Bár végül is lehetne akár négyezer km is oda-vissza, ha kicsit pechesebb helyen laknánk, szóval ez még nem is olyan nagyon sok, loller.

    Valahogy majd keresünk egy közelebbi megoldást.
    gegee 2020/11/09 19:23 (56171)
    inrock írta:
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor


    Uhh, köszönöm szépen.Azért ez elég bruti.
    gegee 2020/11/09 19:22 (56170)
    Egy kis érdekesség, és egy Volverből mászik elő!
    .
    vimeo.com/290549799
    .
    Cirka 10 éve láttam egy ilyet utcán, aszittem lepetézek, hogy ilyenek már léteznek.

    Akkor volt kb 1 millió forint átszámítva.Sose legyen rá szükség, de ha mégis, van már megoldás.
    Persze, aki Trabant Hycomat Kombival jár, annak jó eséllyel kevésbé pálya, és biztos vannak még ilyenek.
    inrock 2020/11/09 16:19 (56169)
    Halló Kollégák,

    régebbi Volvók légzsákja is bajos?
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/11/09/volvo_visszahivas_robbano_legzsakok_miatt/
    inrock 2020/11/08 10:27 (56168)
    Halló Kollégák,

    a motor közepén, két henger közt hajlamos megrepedni az alumínium blokk, illetve az acél persely is képes leválni. De csak ezeknél az erősebb verzióknál, mi Volvósok tudjuk, hogy a 163 lovasnál ez nem fordul elő. Amúgy 7 számjegyű lett a javítás vége. De jó lett a motor
    gegee 2020/11/08 09:55 (56167)
    De jó, én csak egyszer akartam...
    gegee 2020/11/08 09:54 (56166)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:54 (56165)
    Ja, új videó, mert hogy nem cikk, baxxák meg...
    .
    totalcar.hu/magazin/technika/2020/11/07/tibi_muhelye_a_volvo-dizel_megmentese/
    .
    Ha valaki végig tudja hallgatni, bekopácsolná ide pár szóban, hogy mi az az jellegzetes probléma ezekkel a Volver-dízelekkel?
    Előre is köszönöm.
    gegee 2020/11/08 09:51 (56164)
    Jó, csak a vevő elvárja, hogy 15-20 milliókért a seggéje is legyen fényesre nyalva, illetve tudhassa magát a legnagyobbnál is nagyobb biztonságban...
    Ezért gondolnám a baleseti nyomonkövetéseket kötelezőnek.
    De lehet, hogy tényleg túl sokat várok...
    inrock 2020/11/06 19:13 (56163)
    Halló Kollégák,

    ja, de ez legyen a vevő problémája
    gegee 2020/11/06 11:57 (56162)
    A Volvo típusú autókat megvenni is eléggé drága mulatság...
    inrock 2020/11/02 16:23 (56161)
    Halló Kollégák,

    hát itt ugye arról van szó, hogy egyből kimennek a baleset helyszínére, és "azonnali" információkat szereznek az esetről. Feltételezem más országokból is szereznek infókat utólag, de minden országban fenntartani egy ilyen akciócsoportot elég drága mulatság lenne.
    gegee 2020/11/01 21:17 (56160)
    Meg még egy mára:
    .
    www.automotor.hu/hirek/otven-eve-vizsgal-kozuti-baleseteket-a-volvo/
    .
    Nagyon szép dolog ez, de amennyibe kerülnek ezek a kocsik, vizsgálhatnák az egész őshazában is a baleseteket.Vagy inkább a teljes EU területén...
    gegee 2020/11/01 21:15 (56159)
    Igen, így van.Ha én mondjuk egy szénerőműs cég vagyok, összeállok egy propelleres szélerőmű-céggel, vagy árapályos kompániával és mindjárt tök jó az emisszióm, környezetbarátságosságom.
    Vicc, hogy ilyet meg lehet csinálni...
    inrock 2020/10/31 14:42 (56158)
    Halló Kollégák,

    hát nem tudom. Ez így komolytalanná teszi az egész szabályozást.
    Wildhorse 2020/10/31 14:28 (56157)
    Inrock, Gegee ....vagyok néha
    látom csapatjátok
    gegee 2020/10/31 00:15 (56156)
    Ez meg a másik érdekes:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_volvoval_szovetkezik_a_ford_a_szen-dioxid-birsag_elkerulesere/

    Mi a bánat lesz ez, töltött káposzta újra felmelegítve?
    inrock 2020/10/30 16:36 (56155)
    Halló Kollégák,

    naház, ez érdekes, hogy a franciáknak most jut eszükbe nyavajogni a Polestar jelvény miatt.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/30/a_citroen_akadalyozza_a_polestar_forgalmazast/
    gegee 2020/10/19 23:34 (56154)
    Így van, baromi messze van ez még, szerencsére.
    És itt van a megoldás is, pont ugyanígy fog járni a sebességkorlátozó ketyere:

    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/19/mar_kituningoltathato_a_sebessegkorlatozas_a_volvokbol/

    Kapcsoló lesz rá kötve, hogy vizsga, rendőr, stb idejére ismét aktív legyen.Aztán meg újra off.
    Appjuk fh@szát, azt; a napirajzos ábra szerint...
    inrock 2020/10/19 17:02 (56153)
    Olvastam. Ehhez csak ezeket kellene megcsinálniuk előbb még:
    Az autó felismeri a kereszteződést, és tudja hogy ezzel az előző korlátozás megszűnik.
    Párhuzamos útvonalakra vonatkozó táblákat figyelmen kívül hagyja. Pl. a gyáli és soroksári autópálya csomópontnál van egy jó szakasz, ahol a lehajtó rész tulképp egy 2*1 sávos út, 80-s korlátozással. Ha én megyek az autópályás szakaszon 130-cal, és elkezd pittyogni, rezegni, lassítani, az nagyon mókás lesz.
    A lehajtó számát nem ismeri fel sebességkorlátozásnak.

    Így ~fél év modern autós autókázás után ennyi...
    inrock 2020/10/19 16:54 (56152)
    Halló Kollégák,

    nagyzene van benne? Nem úgy tűnik, de anélkül nem ér semmit
    gegee 2020/10/19 09:10 (56151)
    index.hu/kulfold/2020/10/18/europai_bizottsag_gyorshajtas_autogyartas/

    Még egy indok az új autók ellen.
    Nem azért, mert száguldozni akarok a sétálóutcában, csak egyszerűen, engem ne figyeljen már a big bráhner ennyire, a q életbe.

    Illetve ha már nem lesz másmilyen kocsi, első dolgom lesz a tápvezetékére kapcsolót kötni...
    gegee 2020/10/18 16:23 (56150)
    Ideális nyári autó, nekem nem kéne más a pesti 43 fokban, esküszöm...

    Klíma nélkül is jó!
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=DWO0gyJf4A4
    gegee 2020/10/16 17:22 (56149)
    Igen, erősen hülyegyerekek, marha bátran tolták...
    gegee 2020/10/16 17:20 (56148)
    Nekem a mostani V70-nél, ha fel akarnám hajtani a szélvédőről a lapátot (pl. télen, hogy ne fagyjon oda, stb), akkor a motorháztető széle miatt nem lehet, csak egy olyan 15 centire,de onnan meg visszahúzza a rugó...Mikor ezt először megtapasztaltam, aszittem megőrülök.Aztán később a neten megtaláltam, hogy van a karnak szervizállapot-pozíciója, felmászik függőlegesbe, és onnan már ki lehet hajtani...

    Tudnak azért alkotni ezek a derék vikingek.
    inrock 2020/10/16 16:56 (56147)
    De háromszögük kettő is van.
    inrock 2020/10/16 16:55 (56146)
    Az korrekt :DDDDD Még a forgalomba is kimentek vele. Rendőr, ha meglátja nem lövi szitává?

    Övet nem kapcsolták be...
    inrock 2020/10/16 16:49 (56145)
    Halló Kollégák,

    csak annyi, hogy lekapja a karról a festéket a motorháztető. Illetve viszont.
    Annyira dúrva egymásba metszése nincs a két ojjektumnak, mert akkor nem lehetne felnyitni a tetőt, vagy letépné a kart.
    Azért meglepő volt, mikor először megtapasztaltam, hogy egy Volvonál ilyen is lehet.
    gegee 2020/10/16 13:10 (56144)
    Lemásolták Prokiékat!

    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=LuquTLzV3J4


    A kommenteken itt is szakadok, aszondja az egyik, milyen 850, talán inkább 425!
    Meg hogy halvförsäkring kell rá (ez a félbiztosítás a teljes cascohoz képest 50%-on térít kábé, azért hívják így...)

    Elvitték egy vizsgáztatóhelyre is, de ott használati tiltást kapott, milyen meglepő.
    Proki Trabcsákja, az Orr rendelkezett hátul két bolygókerékkel, mint a nagyobb kukásdobozokon, viszont ezen meg van szikroszkóp, vagyis egál.
    gegee 2020/10/16 11:42 (56143)
    BUSTED! Wasted! Haaaaaa!

    Jajj, de nagyon kár, hogy nem fut Win10-en...
    gegee 2020/10/16 11:39 (56142)
    Mi csak tippelgetni tudunk, nem látjuk, de majd csak meglesz a megoldás.
    Az a felhajtós-beakadós dolog durva lehetett.Ennyire nem gondolkodnak a mérnökék?
    gegee 2020/10/16 11:36 (56141)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=J0iA3nCehng

    GTA Sweden!

    XC90 zsernyákautókkal üldözik a lopott dobozost.
    Q jók a kommentek is.
    inrock 2020/10/15 16:44 (56140)
    Halló Kollégák,

    de zika a jobboldali lapátról ír, a motorháztetős beakadásos móka pedig a bal kart érinti.
    Nekem fogalmam sincs mi lehet a jelenség.
    monohisztor 2020/10/15 16:02 (56139)
    Én értem, mire gyanakszol. Kérdés, hogy az a lapát ilyen típusú-e, vagy esteleg olyan egyben ívelt, önmagától felfekvő fajta.
    Nekem is van egy tippem, bár nem nagyon valószínű, hogy ez lenne az ok. Ismert dolog, hogy a 2002-es évjárat körül típushibája volt az S40/V40 modelleknek, hogy felnyitáskor a motorháztető beleakadt az ablaktörlők tövénél a tengely végét lezáró "sapkába" és meggyötörte. Ettől esetleg a tengely elferdülhetett... ismétlem, kevés esélyt látok erre, de hátha?
    gegee 2020/10/14 18:54 (56138)
    Tényleg érdekes.Esetleg még azt nézném meg, hogy a lapátnak vannak ilyen kisebb karjai, hogy több ponton is rányomódjon az üvegre és ezek ilyen kis szegecsféléken tudnak elfordulni, mozogni.Szóval ezek a szegecsek nem sérültek-e vagy nem koszosak-e-é, és ezáltal nem dolgozik rendesen a kar...?
    Remélem érthető azért...
    zika69 2020/10/13 22:58 (56137)
    Lapáttal egyben mindent.
    Nem látok semmi vetemedést. Kihajtva a rúgó is szépen dolgozik, vissza is szépen hajlik.
    Nem is értem....
    Alaphelyzetben szépen fekszik.
    inrock 2020/10/13 17:03 (56136)
    Hát ja. Én még mindig nem értem miért nincs aktuálisan egy 40-es/50-es méretű autója a Volvónak.
    inrock 2020/10/13 17:01 (56135)
    Halló Kollégák,

    ilyennel még nem találkoztam az első ablaktörlőknél. A kar jól fekszik egyéb helyzetekben, nincs megvetemedve?
    gegee 2020/10/13 10:35 (56134)
    Visszatérve Csikós cikkére, még az a töltési procedúra, hát bakker, és ez egy prémiummárka?
    Meg ránéztem az árakra is, a sima benzineseké is olyan szintű, hogy normál ember, aki nem politikus meg bűnöző, az lefordul a székről.
    40-esből már csak ikszcé van, 9-től indul, de az valszeg elég kicsi lehet.Ami meg jó nagy, 60-as, 90-es, az meg kb megfizethetetlen most is, meg mondjuk 5-6-7 év múlva is, amikor mondjuk cserélnünk kéne autót.13-16 plusz millás járgányok ára meg nem fog lemenni kettő-kettőfél körülre, csak olyan idősen, amikor már eszébe nem jutna megvenni az embernek.

    Úgyhogy valszeg másik típust kell majd nézni.Szomorú.Persze tudom, a többi gyártó termékei is lassan beteg szintre emelkednek.
    De addig is, Volvozzunk, amíg lehet.
    gegee 2020/10/13 09:50 (56133)
    Nincs Esnegyvenem, még csak messziről se látok ilyeneket.Nem lehet ez a kar rugóerejének a problémája?Csak gumit cseréltél, vagy lapátot is, netán kart is?
    gegee 2020/10/13 09:47 (56132)
    totalcar.hu/tesztek/2020/10/13/volvo_v60_t6_twin_engine_2020/

    És itt van még egy villanyvolver, kellett nekünk beszélgetni róla...
    zika69 2020/10/12 16:41 (56131)
    Sziasztok,
    Volvo s40 2002 körüli évjáratnál találkozott már valaki azzal a problémával, hogy a jobb oldali ablaktörlő lapát gumija a működési út 2/3-tól már nem ér hozzá az üveghez, elemelkedik tőle. Cseréltem másikra az is ugyan így.
    Lehet régebb óta így van, most tűnt fel igazán, de nem tudom mi történhetett.
    Elég érdekes.
    inrock 2020/10/07 17:42 (56130)
    Halló Kollégák,

    ha jól tudom itthon is csak forgalmas helyeken van töltés, pl autópálya mentén előfordul.

    Itt meg egy új cikk. Nem mindegy, hogy milyen módszerrel mérik az autók hatótávját.
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/07/a_polestar_2_valodi_hatotavja_pedig.../
    gegee 2020/10/07 10:03 (56129)
    Na, kicsit túrtam a netet, hát végül is vannak e-kutak, tehát tényleg én járok szar helyeken...
    A nagyvárosok belső részeiben még akár azt is mondanám, hogy van sok töltőállomás, akár több száz is, összesen.(Persze egy kérdés, hogy ezekből mennyi lehet szabadon adott esetben.)De amint elhagyjuk a belvárost, vagy az egész települést, durván, drasztikusan csökkennek a számok...Hozzánk a legközelebbi is több kilométerre van, valahogy nem igazán lenne motiváló tényező minden tankolásnál ennyit slattyogni, buszozni, stb.
    És a lexebb az, hogy még parkolási díjat is kell fizetni (lehet, nem mindenhol) a töltés idejére, aranyos, nem?

    Holott én szívem szerint 5 perc alatt végeznék...
    Most van a Tottakáron megint egy Ídéhárom teszt Répa kartárs tollából, épp csak gyenge 16 millió forintba kerül egy Golf méretű autó.Biztos ezrek fognak rohanni venni, kettesével is.De a Volverek is simán 15-20-ak szoktak lenni.
    Egyenlőre nekem úgy tűnik, ez az egész villanyautós bohóckodás, a kocsik vételára, az áramdíj, parkolás, rettenet hosszú tankolás, stb miatt nem több, mint a gazdagok szórakozása.De biztos nagyon begyepesedett a gondolkodásom.
    El nem tudom képzelni, hogy 15 éven belül ilyen autónk legyen.
    Utána meg már nem leszünk célcsoport az autógyártóknak.Mindegy, valahogy majd túléljük.
    gegee 2020/10/07 09:26 (56128)
    totalcar.hu/magazin/hirek/2020/10/06/lesz_kisebb_volvo_de_csak_elektromos_hajtassal/
    Én csak az utolsó mondatba kapaszkodnék bele.Nem tudom, odahaza, magyarban' mennyi ilyen elektromos kút, töltő van úgy általában, de itt kint az őshazában baromira nem része az utcaképnek.Eddig talán ha egy kezemnyi helyen láttam ilyet, de még ez sem biztos.A cikkben meg 2025 lenne egy fontos dátum.A 2020-as évnek nagyjából már faresz, vagyis maradt alig 4 év.Valahogy q-ra nem látszódik, hogy hogyan, hol és miből lesznek majd e-autó töltő állomások dögivel, ahol akár 10-20-asával is lehet majd töltikézni...

    Vagy minden új Volvert kertes házas tulajnak akarnak majd eladni?

    Érdekes lesz ez az egész.Persze, lehet, hogy csak én nem járok a megfelelő helyeken.
    gegee 2020/10/07 09:19 (56127)
    A patkányom néha kettőt kattint az akaratom ellenére is (örexik, szaródik elfelé) de itt régebben volt egy funkció, ami tiltotta a két egyforma komment megjelenését...Jelesül a fórumszerver adta a hibaüzenetet ilyenkor.Na mindegy.
    inrock 2020/10/06 16:20 (56126)
    Halló Kollégák,

    biztos sokszor nyomkodtad azt az elküldés gombot
    gegee 2020/10/06 16:11 (56125)
    Jééé, hogy lett belőle kettő?
    gegee 2020/10/06 16:10 (56124)
    Hehh, pont láttam egy ilyet pár napja az autópályán, de nem volt (még) lerobbanva, haladt.
    Próbáltam körbe autózni, hogy mi a fax lehet a típusa, de sehogy nem látszott a hátulján felirat, vagy bármi segítség (este volt már és az útra is figyelnem kellett).
    A rendszámát viszont felírtam, és itthon a neten ki tudtam keresni adatbázisból, onnan tudom, hogy ez volt.
    Nagyon érdekes, szép fényei vannak az autónak, aszittem, valami ázsiai újdonság.
    OLyan közepes fajta a mérete, nem tűnik túl nagynak.
    Hát, ha ilyen szépen indul a modell karrierje, akkor hamar beleállhatnak a mutatók a földbe...
    Kétszer nem lehet a bizalmat eljátszani.
    gegee 2020/10/06 16:10 (56123)
    Hehh, pont láttam egy ilyet pár napja az autópályán, de nem volt (még) lerobbanva, haladt.
    Próbáltam körbe autózni, hogy mi a fax lehet a típusa, de sehogy nem látszott a hátulján felirat, vagy bármi segítség (este volt már és az útra is figyelnem kellett).
    A rendszámát viszont felírtam, és itthon a neten ki tudtam keresni adatbázisból, onnan tudom, hogy ez volt.
    Nagyon érdekes, szép fényei vannak az autónak, aszittem, valami ázsiai újdonság.
    OLyan közepes fajta a mérete, nem tűnik túl nagynak.
    Hát, ha ilyen szépen indul a modell karrierje, akkor hamar beleállhatnak a mutatók a földbe...
    Kétszer nem lehet a bizalmat eljátszani.
    inrock 2020/10/04 09:27 (56122)
    gegee 2020/09/24 17:08 (56121)
    Jaja, igazi magyar valóság...
    inrock 2020/09/23 18:00 (56120)
    gegee 2020/09/23 11:25 (56119)
    gegee 2020/09/22 16:45 (56118)
    Ááá, nem olyan eccerű az, sajnos nincs hozzá elég erős kocsi; ami meg van, az is elöl kapar, nem az igazi...
    inrock 2020/09/21 18:32 (56117)
    Hát akkor a közelgő télen ezt ki is próbálhatod
    Felveszed, felrakod jutyúbra, hadd okuljunk.
    inrock 2020/09/21 18:31 (56116)
    Halló Kollégák,

    ez nem is volt kérdés, hogy mi hajtja
    peye 2020/09/21 12:23 (56115)
    Szia, elől tágas, remek, nagyon kényelmes, hátul is elférek a pók-lábaimmal, de ott én nemigen fogok ülni 4 személyes egyébként is, de elég széles...
    ...meg más sem nagyon
    A 18"-os kerekeket visszacserélem a gyári méretre/17"/, így eladósorba kerülnek a 18"-osak, jó állapotú nyári gumival együtt.
    gegee 2020/09/21 09:50 (56114)
    peye írta:
    Jajj, bocsi, a rendszámra céloztál , még szoknom kell, szerda óta van nálam...
    Jól van, csak leesett...

    Grat a vashoz!
    Nem nagyon kicsi belül?
    gegee 2020/09/21 09:47 (56113)
    Code:

    https://www.youtube.com/watch?v=iM5FCtsMWsM

    Egy éppen csak óvatosan módosított Volver.Kábé szántani lehetne vele, meg vagonokat tologatni a pályaudvaron, esetleg uszályokat mozgatni a kikötőkben...
    Van angol felirat, szépen olvasható.
    A motortérből enni lehetne, de szerintem a csávó adna egy tockost, ha valaki összeb@szná kajazsírral.

    Kár, hogy nem tette-vette magát kicsit, csapatva mondjuk egy tó jegén.
    Apropó, érdekes lenne mondjuk az is, ha kiderülne, hogy lehetséges-e egy tó jegén gumit füstöltetni, hátsókerék-hajtással?
    Mondjuk a jég vastagsága végtelen , de minimum 25-30 centi (annyi simán jó már), van hozzá mínusz 25 fok, és van egy ilyen picit piszkált 740 lóerős vas.A kerék a fordulatszámával felolvasztja a jeget és elkezd melegedni, vagy pedig ha fel is olvasztja, az olvadt vizet elpörgetve a jég mindig is visszahűti...?
    Igazán megcsinálhatná mondjuk a Mythbusters vagy bármi hasonló tudományos műsor.

    (Tovább gondolva, lehetne a környzeti hőmérsékletet is változtatni, mondjuk +20 fokban is nézni (kitavaszodik), illetve a fordulatszámmal is játszani.Lehet, hogy mondjuk 7-8000-s fordulat nem elég, de esetleg 28 ezer már igen.)Remélem olvassák a kommentet a Natgeónál vagy hasonló helyeken...
    Ja, és ott a Tecső ajánlóban jobb oldalon akadnak még egyéb, másik ilyen gyöngyszemek is.
    peye 2020/09/20 18:31 (56112)
    peye írta:
    C30, 1984 cm3, 5 henger, 6 sebesség, 130 KW, 9 éves
    természetesn diesel, 400 Nm nyomaték...
    peye 2020/09/20 18:12 (56111)
    Jajj, bocsi, a rendszámra céloztál , még szoknom kell, szerda óta van nálam...
    peye 2020/09/20 18:09 (56110)
    C30, 1984 cm3, 5 henger, 6 sebesség, 130 KW, 9 éves
    peye 2020/09/20 18:07 (56109)
    Szia, ahogy a gazdája is (56098)hozzászólásban!
    gegee 2020/09/20 14:53 (56108)
    totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/09/18/muszaki_vizsga_csalas_nkh/

    Ez igen, úgy látom, otthon lassan inkább visszafelé forog a technika fejlődése.
    640x480 as kamerák, meg minél kisebb felbontás, hogy ne kelljen tovább kicsinyíteni?,
    Hát what the fuck??
    És mire jók az ilyen fotók?Azon kívül, hogy mire háromig számolok...
    Az ember esze megáll, az a kevéske is.
    gegee 2020/09/20 10:30 (56107)
    Igen, úgy nézegettem én is, de nem jöttek fel számomra ismerős dolgok.
    gegee 2020/09/20 10:28 (56106)
    alapjarat.hu/veteran/amerikai-femdoboz-lehetne-de-szerencsere-sved-1958-volvo-pv-544

    Öregecskedő bogárhátú kotla.
    Nagyon szépek tudnak lenni.
    És valóban, nem félnek használni ralliversenyeken sem.
    Nagy ritkán még a közutakon is előfordulnak, Amazonokkal együtt.
    inrock 2020/09/20 09:57 (56105)
    Halló Kollégák,

    érdekes. A V-ket simán bele lehet passzírozni a megfelelő S kategóriába, de aki mondjuk nem ismeri a márkát annak lehet nem fog sikerülni.

    A leírás pedig elég szegényes. Oké, hogy ezek a típushibák, de mennyire jellemzőek? Mennyi km, év után lehet számítani rájuk?
    Go to topOldal: 1...891011121314...570